Najlepšie by bolo keby Jurajov dvor a Trnávka vypracovali nové zadelenie jednotlivých typov autobusov na linky,ktoré majú ,,pod palcom". Ale to by samozrejme musel niekto tam hore chcieť ?
ty si sa zase odkial vzal ? TEDOMY su kapacitne nevhodne pre L32 cez vikend , hlavne v nedelu podvecer, kedy aj SOLARIS je LTT. A ano radsej zoberem staru haraburdu ako nejaky solo TEDOM 1.,2,serie.
A čo dofrasa že sú mladšie? Hentie pojazdné kusy plastu stoja za h... pričom ten poctivý kus železa (Ikarus,Karosa) zachráni situáciu! Neviem čo by si robil ešte pred 5 rokmi keď chodili na L32 aj TAMbusy! To by si sa asi roztopil čo si taký fajný ?
V pohode,no čo čítam,tu sú ludia stále s niečím nespokojný )))?? Považuješ to za normálne ??Všetko v DP dožíva,a nikomu sa nič nepáči ...Máte nohy tak chodťe pešo ,alebo svojím autom....
Sú mldšie to hej ale aký zmysel má keď tam jazdia nové vozy a polka ľudí sa večer nezmestí? Nehovoriac o suplovaní vynechaného odchodu trolejbusu od Molecovej na DD
Čo trepeš ? Kedy je L32 posilnovana ? Ked nie je dost "schopnych" Solarisov pre vikendovu vypravu na L32,63,88,96, tak logicky sa tam musi vypravit nejaky SOR NB18 alebo Karosa 741 CNG či nech su tam radsej TEDOMY ? ?
Každý vodič automobilu, električky, autobusu a pod. by mal byť predvídavý. Malo by to byť štandard, pretože keď sa jeden vodič zabudne, druhý ho zachráni.
Ani by ma neprekvapilo keby to podpísali do polovice októbra 2014 a nie terajšieho ? a zase by sme pred celou EU vyzerali jak banda neschopných chu_ov vďaka biznismanov v politike ?
Čo som ako laik našiel, tak akurát tak lepšia adhézia gumových kolies, čiže taká električka môže ísť do väčších stúpaní. Ale inak len samé nevýhody.
No a osobne si myslím, že náklady sú vyššie úplne vo všetkom, a tieto systémy postavili skôr len tak kvôli pocitu výnimočnosti alebo správnym kontaktom firmy, ktorá systém buduje.
Môžem sa opýtať aký význam má systém TransLohr ? Aj keď predpokladám, že výstavba infraštruktúry je lacnejšia ako pri električke, význam mi však nejako uniká.
Marek1978