Pozeral som sa na fotky co som spravil toto leto, a mam nejake otazky...
1. Preco mali vozy T3M-CS a nejake T3Gky otocene polzberace?
2. Preco maju nejaky vozy extra cislo na konci ich evidencnych cisiel? Ako voz 1637, pre nejaky dovod je 16372.
Dakujem
1. Preco mali vozy T3M-CS a nejake T3Gky otocene polzberace?
2. Preco maju nejaky vozy extra cislo na konci ich evidencnych cisiel? Ako voz 1637, pre nejaky dovod je 16372.
Dakujem
Mike
Niekto na divízií autobusy potom rozhodol, že na rozdiel od dovtedajšej dlhoročnej praxe sa po preradení vozidla nezmení jeho evidenčné číslo úplne, ale ostane pôvodné a zaňho sa dolepí piata číslica podľa prevádzky, kde dané vozidlo skončilo (1 - tzv. "prvá kolóna - voz. Trnávka a 2 - Jurajov Dvor (2. kolóna).. Ako to už v DPB býva, toto piate číslo sa začalo lepiť nie len na preradené vozy (ale ani zďaleka nie všetky), ale aj na vozy ktoré ostali na svojej prevádzke.. pričom petržalským vozidlám sa toto vyhlo...
Po čase sa s dolepovaním 5tej číslice chvalabohu prestalo...