Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #193462:
1) Vozidlá sa dávajú na tie služby, které jazdia vodiči, ktorí majú tieto vozidlá pridelené.
2) Práve v nočných hodinách je účinnosť rekuperácie mizivá, keďže sa s menšou pravdepodobnosťou vyskytne v rovnakom napájacom úseku ako rekuperujúce vozidlo iné, práve sa rozbiehajúce, ktoré by rekuperát odobralo.
Reply on: Andreas.Papak #193459:
Tak choď o jednu električku skôr.
Reply on: Andreas.Papak #193459:
Má odchod 22:20 zo ZP, 22:22 tam príde len ak mu vyjdú svetlá na križovatke Vajnorská/Stará Vajnorská. S T3P je to iba náhoda. Je pravda že sa viac dávajú na dlhé služby, ale to je kvoli úspore elektrickej energie keďže pri brzdení rekuperujú, čiže dodávajú do 600V siete el. energiu.
Reply on: gejza #193452:
Prečo by si to platil... tebe tvoj zamestnávateľ tiež financuje MHD? Čo sa Kiky a Hornbachu týka, tie by boli slušne MHD obslúžené, keby existovali priechody cez trať.
Reply on: Andreas.Papak #193459:
asi tazko, na 5ke pravidelne byva/byvala 7729/26, ten nadherny zvuk po 23tej ked je vonku uz ticho ?
7789 odchod z PPA Control o 22:22 konečne po 2 dňoch presne... včera aj predvčerom odchod 22:23 až 22:24 (samozrejme iné vozy), skutočne dnes veľmi svižná vodička, kiež by taký boli všetci... ? . Dokážem pochopiť, že by električka meškala v opačnom smere, ale meškanie na 2. zastávku pochopiť nedokážem. Ide totiž o to, že zo Zátišia mám cca 5-6 minút na presun na Žst nové mesto, a keď el. mešká, je to problém...

Btw, to je náhoda, že na poradia ktoré jazdia až do noci chodia T3P, alebo v DPB myslia na to, že menej hučia? Hoci minule išiel super hučavý voz 7773 ?
Čo sa stalo, že kompetentní zapli predsignály na Drobného smer Pri kríži a OD Saratov smer mesto? Chcelo by to ešte zapnúť aj ostatné vypnuté predsignály (nielen) na tejto radiále a zosúladiť aj predsignál na Lafranconi smer Karlova Ves, na ktorý sa už po obmedzení rýchlosti na 30 km/h v pravotočivom oblúku pre mostom nedá spoliehať.
Reply on: gejza #193452:
Kto je PHAROS? Teraz čo sú investori chcú minimalizovať komunikácie a parkoviská, pešiu, cyklistickú dopravu a MHD do ich územia neplánujú riešiť vôbec. Keď tam prídu prevádzky (Albero, Sconto, Hobby market, Decathlon a ďalší) tak tí sa investorom za to isto "poďakujú..."
Reply on: gejza #193455:
napodobne
Reply on: trolejbus6207 #193454:
to mu nestačila tá nelegálna ubytovňa ??? ... no aspoň viem, kde nebudem chodiť ....
Reply on: Technopol #193448:
ked pozeram, ako su tam navrhnute dopravne toky, tak to je nonsens, uz teraz preplnene cesty sa este viac upchaju, riesenie hodne majitela projektu - sudruha S. z StB... ☠
Reply on: gejza #193452:
Avion aspoň zafinancoval SCC s prechodom pre chodcov cez Galvaniho ul.takze už je to lepšie dostupné. Ešte by sa dala zriadiť zastávka pri odbočke ku Kike pre L65. Keby sa chcelo. No neviem či je tam vôbec chodník vybudovaný.
Reply on: Valec #193449:
len dúfam, že si PHAROS to predĺženie lniky 63 zafinancuje .... alebo sa zvysoka vyse..e na zamestancov a zákazníkov jazdiacich MHD tak ako to spravila KIKA s HORNBACH-om a majiteľmi okolitých administratívnych budov ....
Reply on: 810zssk #193450:
práve pointa je v tom hardwarovom riešení, SW bolo doteraz
Reply on: Valec #193447:
Neda sa ten SAM modul nahradit niecim softwarovym?
Reply on: Technopol #193448:
Vidíš na tých obrázkoch niekde zakreslenú električku alebo trolejbus? ?
Podľa omálovánok na tomu linku má Pharos zazmluvnený predaj len troch objektov, cestné komunikácie sa budujú len v minimálnom rozsahu, pešie a cyklistické napojenie na okolie tam nebude žiadne, objekty A a B majú byť MHD obsluhované zo strany zásobovania... takže s výnimkou otváracieho víkendu obsluha bohate postačí predĺžením L63 z Avionu.
Pri letisku netreba zabúdať na Pharos, ktorý sa už začal stavať a rovno teda vymyslieť novu obsluhu celej tejto oblasti vrátane električiek a trolejbusov. V akom stave je projekt predĺženia električiek popod/ponad železnicu k letisku ?
http://www.pharospark.sk/sk/content/urbanisticky-koncept
Reply on: Roberto #193445:
Však ti vravím... navrhni vlastnú čítačku, aby dokázala komunikovať so všetkými súčasnými kartami a ponúkni to DPB.

By ma zaujímalo, kam v takom Android telefóne narveš napr. sloty pre SAM moduly.
Čítam tu tie niektoré vaše príspevky od niektorých ľudí ohľadom 61,63 a 96.
Rozum sa mi zastáva,prepáčte. Mám pocit,že nie ste ani rodený Bratislavčania, po niektorí.
Nechcem sa vás dotknúť ale skrátenie 61 a 96 je blbosť a to sa pridávam k väčšine.
Akurát naozaj nechápem,že linka 61 musí zachádzať k Avionu lebo je evidentné,že tá linka už nie je priamou linkou na Letisko. Kvôli pracujúcim a nakupujúcim ľuďom? Mne nikdy nerobilo problém sa aj prejsť, som na nákupoch nie v zhone. ?
Reply on: Valec #193442:
mne ide o to že tá technológia ktorú EmTest používa je trochu stará a nezaslúži si tú cenu (samotné PDAčka sú nadcenené) keby mali Android Telefón s RFID a vyrobené aplikácie špeciálne na tento účel tak by mali revízori aj ľahšie vačky (350g je hmotnosť tej ich čítačky) a takto by mohla byť nižšia a aj DP by ušetril. avšak by to asi menej vydržalo keďže revízori ich veľmi radi hádžu o zem ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.