Tak budeš musieť buďto hľadať inú prácu, alebo požiadať RegioJet o posunutie vlaku mimo takt na neskoršie, alebo požiadať svojho zamestnávateľ, aby ste začínali aj končili o päť minút skôr.
2. K septembru 2011 nastalo administratívne zrušenie autobusovej vozovne Krasňany a stým súvisiace presúvanie vozidiel medzi prevádzkami (napr. všetky vozidlá na CNG išli na "druhú kolónu" - vozovňu Trnávka sever = Jurajov Dvor)..
Niekto na divízií autobusy potom rozhodol, že na rozdiel od dovtedajšej dlhoročnej praxe sa po preradení vozidla nezmení jeho evidenčné číslo úplne, ale ostane pôvodné a zaňho sa dolepí piata číslica podľa prevádzky, kde dané vozidlo skončilo (1 - tzv. "prvá kolóna - voz. Trnávka a 2 - Jurajov Dvor (2. kolóna).. Ako to už v DPB býva, toto piate číslo sa začalo lepiť nie len na preradené vozy (ale ani zďaleka nie všetky), ale aj na vozy ktoré ostali na svojej prevádzke.. pričom petržalským vozidlám sa toto vyhlo...
Po čase sa s dolepovaním 5tej číslice chvalabohu prestalo...
Pozeral som sa na fotky co som spravil toto leto, a mam nejake otazky...
1. Preco mali vozy T3M-CS a nejake T3Gky otocene polzberace?
2. Preco maju nejaky vozy extra cislo na konci ich evidencnych cisiel? Ako voz 1637, pre nejaky dovod je 16372.
Áno, to je pravda. Jediná výnimka bol jún 2012, keď niekto vymyslel že 2xT3P sa bude dávať iba na nepárne poradia linky č.4, asi preto že nepárne poradia boli vtedy vo všeobecnosti dlhšie služby (od otvorenia tunela je nový grafikon). Našťastie tento výmysel skončil 1.7.2012.
Lebo je novy, to je tunajsia logika. Ak zamestnavam 1000 ludi (= vytvaram dopyt po doprave pre 1000 ludi) tam kde sa ludia zamestnavaju uz dlho (geograficky), mam dopravu uplne zadarmo. Ak zamestanavam 200 ludi niekde kde doteraz nerobil nikto, mam si MHD platit. Co tam potom ze som postavil infrastrukturu a zamestnal 200 ludi, dovolil som si to spravit tam kde doteraz nic nebolo a vsetci vieme ze mesto ma MHD dotovat len tam kde jazdila pred 30 rokmi. Rozsirovanie siete z mestskych prostriedkov je nevhodne!
1) Vozidlá sa dávajú na tie služby, které jazdia vodiči, ktorí majú tieto vozidlá pridelené.
2) Práve v nočných hodinách je účinnosť rekuperácie mizivá, keďže sa s menšou pravdepodobnosťou vyskytne v rovnakom napájacom úseku ako rekuperujúce vozidlo iné, práve sa rozbiehajúce, ktoré by rekuperát odobralo.
Má odchod 22:20 zo ZP, 22:22 tam príde len ak mu vyjdú svetlá na križovatke Vajnorská/Stará Vajnorská. S T3P je to iba náhoda. Je pravda že sa viac dávajú na dlhé služby, ale to je kvoli úspore elektrickej energie keďže pri brzdení rekuperujú, čiže dodávajú do 600V siete el. energiu.
Prečo by si to platil... tebe tvoj zamestnávateľ tiež financuje MHD? Čo sa Kiky a Hornbachu týka, tie by boli slušne MHD obslúžené, keby existovali priechody cez trať.
7789 odchod z PPA Control o 22:22 konečne po 2 dňoch presne... včera aj predvčerom odchod 22:23 až 22:24 (samozrejme iné vozy), skutočne dnes veľmi svižná vodička, kiež by taký boli všetci... ? . Dokážem pochopiť, že by električka meškala v opačnom smere, ale meškanie na 2. zastávku pochopiť nedokážem. Ide totiž o to, že zo Zátišia mám cca 5-6 minút na presun na Žst nové mesto, a keď el. mešká, je to problém...
Btw, to je náhoda, že na poradia ktoré jazdia až do noci chodia T3P, alebo v DPB myslia na to, že menej hučia? Hoci minule išiel super hučavý voz 7773 ?
Čo sa stalo, že kompetentní zapli predsignály na Drobného smer Pri kríži a OD Saratov smer mesto? Chcelo by to ešte zapnúť aj ostatné vypnuté predsignály (nielen) na tejto radiále a zosúladiť aj predsignál na Lafranconi smer Karlova Ves, na ktorý sa už po obmedzení rýchlosti na 30 km/h v pravotočivom oblúku pre mostom nedá spoliehať.
Kto je PHAROS? Teraz čo sú investori chcú minimalizovať komunikácie a parkoviská, pešiu, cyklistickú dopravu a MHD do ich územia neplánujú riešiť vôbec. Keď tam prídu prevádzky (Albero, Sconto, Hobby market, Decathlon a ďalší) tak tí sa investorom za to isto "poďakujú..."
ked pozeram, ako su tam navrhnute dopravne toky, tak to je nonsens, uz teraz preplnene cesty sa este viac upchaju, riesenie hodne majitela projektu - sudruha S. z StB... ☠
Avion aspoň zafinancoval SCC s prechodom pre chodcov cez Galvaniho ul.takze už je to lepšie dostupné. Ešte by sa dala zriadiť zastávka pri odbočke ku Kike pre L65. Keby sa chcelo. No neviem či je tam vôbec chodník vybudovaný.
len dúfam, že si PHAROS to predĺženie lniky 63 zafinancuje .... alebo sa zvysoka vyse..e na zamestancov a zákazníkov jazdiacich MHD tak ako to spravila KIKA s HORNBACH-om a majiteľmi okolitých administratívnych budov ....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza