Pri predstavení EBN sa povrávalo, že pri prechádzaní na EURO 6 SOR možno predstaví nový vzhľad. Daná fotografia teda dokumentuje, že to najskôr pravda nebude. I keď možno len používajú krytie ako automobilky, že novú techniku testujú na starej karosérií a potom predstavia aj novú karosériu i keď o tom veľmi pochybujem. ?
Cena udrzby je znama a uvedena v podpisanej zmluve aj s rozratanim na jednotlive polozky. Teda aspon u t-busov. Elektricky som az tak necital ale bude to podla mna rovnako.
To je len taky odrb,aby dostali viac bodov v tendri. Realne je to presne ako vravis len o 4 miesta pre sediacich menej v 30 Tr s APU. Samotny agregat ma cca 2 tony. Cize ked to plne nalozis ludmi, tak podla mna skelet SOR sa rozpadne.
Mozte mi niekto povedat aky je rozdiel v obsaditelnosti medzi 30tr bez APU a 30tr s APU, kedze je tam rozdiel 34 ludi a ja som videl iba motorovu vezu medzi 3-4 dverami namiesto 4 sedadiel. Sa mi to trochu zda byt velky rozdiel oproti klasickemu trolejbusu 30tr v celkovom pocte miest... dik
Tá možnosť by ale bola na dve veci.. Na Trnavské mýto by z Račianskej od Pionierskej mohla po telese predmetnej železničnej trate jazdiť električka, kde by sa napojila na všetky smery a prípadne by mohla po Karadžičovej pokračovať na Nivy a ďalej. Takto by sa pomohlo nielen prestupujúcim z vlaku na Vinohradoch (nech si potom tie vlaky prípadne ukončujú na tom zrekonštruovanom Predmestí keď tak veľmi chcú), ale aj cestujúcim z Rače s priamym spojením s Trnavským mýtom. Ak tam totiž budú chodiť vlaky, tak v nich bude mojim odhadom menej ako 20 % spokojných, ale hlavne viac ako 60% nespokojných a možno tak 20% tých čo im to bude cca jedno.. Je to veľmi slabá bilancia sama o sebe a ešte to zavŕšiť ďalším zdržiavaním s rozpájaním a spájaním v Rači ?
Tam je blbé to, že hlásenie je počuť rozdielne pri rôznych úrovniach obsadenia vozidla a okolitého hluku, takže akosi univerzálne sa to nastaviť ani nedá. Úplne potichu (alebo úplne nepríjemne nahlas ako som naposledy zažil v jednej K2S) by to samozrejme byť nemalo, ale v niektorých mestách afaik majú možnosť hlasitosť nastavovať vodiči podľa obsadenosti vozidla a pod.. Lebo pri jednej hlasitosti to síce môže byť väčšinu času akurát, ale v rôznych podmienkach to bude buď nahlas alebo potichu a s tým sa veľa urobiť nedá.
Jasnéééé, ja prídem cez celú Európu bez zastavenia, v Kútoch to ráno o šiestej zapichnem, lebo začala špička, o desiatej sa presuniem do Bratislavy, tam zase počkám, lebo začala špička a večer môžem pokračovať, lebo slovenskí koridorizátori naplánovali nedostatočnú priepustnosť. A príjemcovia budú tiež celí bez seba, že im tovar dorazí v noci...
a je naozaj taký problém nastaviť to hlasnejšie? aj niektoré električky (ak si dobre všímam, hlavne z Jurajovho dvora) a aj busy sú miesto hlásenia vybavené šepkaním zastávok, naozaj to nikomu nevadí? ☺
Môžem sa opýtať, v tých plynových záležitostiach z Poľska, čo jazdia počas víkendov na L32 by sa nedalo dať hlásenie zastávok hlasnejšie? Lebo takto to ani nemá význam... dík
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133