Určite súhlasím, toto by bolo ideálne riešenie. V podmienkach DPB (a Bratislavy) by som za úspech ale považoval aj to, keby hlásenie prehlušilo aspoň hluk produkovaný samotným vozidlom ? a začať napr. so 7777, dnešná osobná skúsenosť ?
Išiel som sa previesť v 7839, ako dostala novú reklamu a musím pochváliť vzhľad vozidla. Pekná zelená farba mu sekne. Pán vodič si asi musel dať výrazne záležať ?
presuvam zacatu temu o zmysluplnosti projektov EU zo vcerajsieho dispecerskeho fora...
ad Petto #143820 - osobne povazujem predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu za absolutny nezmysel a plytvanie peniazmi, neviem, koho to bol vymysel, jedine pozitivum tohoto projektu, je to, ze to zaplati EU, aj ked mesto a DP musi podla pravidiel nieco prispiet
ad prepojenie slucky na DD s ostatnou trolejovou sietou - osobne to vidim velmi zle, lebo v mizerii, v ktorej je DP, sa peniaze urcite na to nenajdu, jedine naozaj vymysliet projekt, ktory zacvaka EU
ad prepojenie Hrobonky a Prazskej - na jednej strane "vyhodenie" penazi, na druhej strane dva plusy:
- znizenie poctu jalovych km pri dojazdoch niektorych liniek
- rekonstrukcia vedenia vo vozovni, na ktore by sa urcite peniaze nenasli(ak som spravne pochopil, ze to bolo sucastou tohoto projektu)
Pri predstavení EBN sa povrávalo, že pri prechádzaní na EURO 6 SOR možno predstaví nový vzhľad. Daná fotografia teda dokumentuje, že to najskôr pravda nebude. I keď možno len používajú krytie ako automobilky, že novú techniku testujú na starej karosérií a potom predstavia aj novú karosériu i keď o tom veľmi pochybujem. ?
Cena udrzby je znama a uvedena v podpisanej zmluve aj s rozratanim na jednotlive polozky. Teda aspon u t-busov. Elektricky som az tak necital ale bude to podla mna rovnako.
To je len taky odrb,aby dostali viac bodov v tendri. Realne je to presne ako vravis len o 4 miesta pre sediacich menej v 30 Tr s APU. Samotny agregat ma cca 2 tony. Cize ked to plne nalozis ludmi, tak podla mna skelet SOR sa rozpadne.
Mozte mi niekto povedat aky je rozdiel v obsaditelnosti medzi 30tr bez APU a 30tr s APU, kedze je tam rozdiel 34 ludi a ja som videl iba motorovu vezu medzi 3-4 dverami namiesto 4 sedadiel. Sa mi to trochu zda byt velky rozdiel oproti klasickemu trolejbusu 30tr v celkovom pocte miest... dik
Tá možnosť by ale bola na dve veci.. Na Trnavské mýto by z Račianskej od Pionierskej mohla po telese predmetnej železničnej trate jazdiť električka, kde by sa napojila na všetky smery a prípadne by mohla po Karadžičovej pokračovať na Nivy a ďalej. Takto by sa pomohlo nielen prestupujúcim z vlaku na Vinohradoch (nech si potom tie vlaky prípadne ukončujú na tom zrekonštruovanom Predmestí keď tak veľmi chcú), ale aj cestujúcim z Rače s priamym spojením s Trnavským mýtom. Ak tam totiž budú chodiť vlaky, tak v nich bude mojim odhadom menej ako 20 % spokojných, ale hlavne viac ako 60% nespokojných a možno tak 20% tých čo im to bude cca jedno.. Je to veľmi slabá bilancia sama o sebe a ešte to zavŕšiť ďalším zdržiavaním s rozpájaním a spájaním v Rači ?
Tam je blbé to, že hlásenie je počuť rozdielne pri rôznych úrovniach obsadenia vozidla a okolitého hluku, takže akosi univerzálne sa to nastaviť ani nedá. Úplne potichu (alebo úplne nepríjemne nahlas ako som naposledy zažil v jednej K2S) by to samozrejme byť nemalo, ale v niektorých mestách afaik majú možnosť hlasitosť nastavovať vodiči podľa obsadenosti vozidla a pod.. Lebo pri jednej hlasitosti to síce môže byť väčšinu času akurát, ale v rôznych podmienkach to bude buď nahlas alebo potichu a s tým sa veľa urobiť nedá.
Jezo