Reply on: si #19239:
Omyl. Celé kolo sa skladá z:- času jazdy z jednej konečnej na druhú a späť,
- času na obrat vozidla na každej konečnej (jazda z výstupišťa cez obratisko na nástupište),
- času na vyrovnanie meškania,
- bezpečnostnej alebo pracovnej prestávky,
- času na vyrovnanie intervalu (prestoj).
Ak sa nič nezmenilo, na obrat sa počíta zvyčajne minúta, časy na vyrovanie meškania 2-3 minúty (pozri vozidlové CP, kde máš riadky "príchod od... príchod do...). Z toho vyplýva, že 59-ka má prestávku ráno v Rači 12 minút, v Petržalke má iba prestoj 7 minút, poobede má v Rači prestávku 18 minút, v Petržalke zasa len prestoj tých 7 minút.
si
Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....