Reply on: si #19239:
Podľa Zákonníka práce musí mať vodič, pokiaľ je jeho služba dlhšia ako 6 hodín, po štyroch hodinách prestávku 30 min., ktorá podľa neskorších novelizácií tiež môže byť rozdelená. Súčasne tiež spomínaná prestávka nemá byť na začiatku ani na konci služby.Re #19251 Bon-Cu: Je to tak, prednedávnom som sa trochu smerom na Senec povozil, a tak viem, že keď som si v Senci pýtal lístok na Zlaté piesky, vodič reagoval: "Na Zlaé piesky? Veď tam nestojíme... a ni sme nikdy nestáli..." Nuž, neviem, mne sa čosi marí, že kedysi tam zastávka SAD bola, no teraz nie je. Od Senca sa stojí na úrovni zastávky Vajnorská (v reči SAD-istov "Panelové sklady" ) a potom na Jurajovom dvore (že vraj "DPMB").
Re #19254 Z: Neplatený informátor (vrátane miest, kde nežijem) som aj ja Nikdy nezabudnem, ako zmätení turisti žiadali o pomoc jednu pani, ako sa z Nív dostanú na Hlavnú stanicu. Dotyčná ich chcela presvedčiť na L70 k Novému mostu a tam prestúpiť na L1 Keď záporne odpovedala na zúfalú otázku "A jednoduchšie sa to nedá?", zasiahol som, a poslal ich na L210, ktorá je na presuny medzi Hl. st. a AS MN určená
Áno, vodič NIE JE povinný informovať. Podobne niekde v oblasti, kam MHD ide trbárs raz za štyri hodiny NIE JE povinný čakať dobiehajúceho cestujúceho. Či informuje alebo počká, to nie je o predpisoch, to je o ohľaduplnosti a ľudskosti...
si
Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....