Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #192263:
postavit obratisko za podjazdom pod zeleznicu alebo zrusit klby a dat lepsi takt
Reply on: Juraj76 #192229:
ad 1: ten autobus je taky nepodareny, ze nie je vhodne ho nasadzovat na beznu linku. Zaroven je dostatocna atrakcia na to, aby si jazdil len tak okolo centra. Ziadny dopravca (mimo SAD PP) ho nemieni kupit, napriek snom a snahe vyrobcu.

ad 4: ved su vysutazene nove trolejbusy, takze nove vozidla z EU fondov su zabezpecene. Plus tie trolejbusove trate idu z ineho operacneho programu.

ad 5: nie je problem kupit autobusy, staci zohnat peniaze. 🙂
Reply on: Eury #192262:
Tam kde dnes 128, Citelis by si tam otocit mal vediet. Uznavam ze klbaky by mohli byt problem, to by este bolo treba nejak domysliet 😃
Reply on: 810zssk #192235:
A ta L28 by sa kde tocila? Obzvlast vikendove klbove busy?
Reply on: TeBeCe #192251:
add1 nieco ti poviem ludia z 22ky prestupuju na 20tku alebo idu peso add2 po zluceni 20+22 by sa mohli v CP oznacit spoje pismenkom ktore idu k TS (soto napad) add3 od 810zssk ano 128 zrusit 28 k tescu (aj ked ludom z dediny sa to pacit nebude ale z dlhodobeho hladiska ok) a 29 by som tiez zrusil a peniaze z 128+29 hodil na 28 ona sice cez vikend nie je nejak extra plna ale to kvoli tomu skvelemu 30´ taktu ovela radsej by som videl 20´
Reply on: 810zssk #192235:
skvely napad naozaj ludia z useku Oplet.-Novoveska by uvitali lepsi interval na 20tke a ja by som nemusel prestupovat z 22na 21 prip 28 a naopak
Reply on: 810zssk #192250:
Však skús to napísať DPB s nejakými argumentmi na, ktoré by nemohli oponovať
Reply on: Radovid #192249:
Takze vlastne to ma este mensi vyznam ako L133 ? To ju fakt mohli zrusit a posilnit L20
Reply on: Božskej Kája #192256:
toho Siriusa
Aj keď je to nereálne, ale bol by som rád keby DPB rozmýšlal nad kúpou tohto vozidla (alebo viacerých) . To by som mal velmi vela zimomraviek
?
Reply on: TeBeCe #192251:
Vid moj navrh nizsie - 28 by sla z Opletalky prec.
Reply on: TeBeCe #192251:
Lebo je to mala dan za pozitivum menej liniek s hustym intervalom.
Reply on: 810zssk #192235:
Toto sa aj mne pozdava. Cim menej liniek s co najhustejsim intervalom!
Ale tak pozname to, odlozili trofle nechcu dradzit rusenim linky pred bliziacimi sa volbami ?
Reply on: 810zssk #192250:
a naco by bolo tolko spojov na Opletalovu? ?
Reply on: Ttom #192245:
A nebolo by lepsie namiesto dvoch takmer totoznych liniek mat jednu linku Opletalova - Patronka?
Reply on: MatejBA #192248:
K Tech. sklu zachádza práve iba L20, L22 ide priamo do Dúbravky
Vlastne aky zmysel bude mat L22 po jej skrateni po Tesco Lamac? Okrem konecnej na Hriadkach a zachadzaniu k Tech. sklu je to od augusta linka na urovni L27, L82 ci L133 tym padom.
Reply on: Max #192246:
Pardon - z tesca Lamac hore k NOU
Reply on: Max #192244:
Potom by mohla jazdit aj 211

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.