ad 1: ten autobus je taky nepodareny, ze nie je vhodne ho nasadzovat na beznu linku. Zaroven je dostatocna atrakcia na to, aby si jazdil len tak okolo centra. Ziadny dopravca (mimo SAD PP) ho nemieni kupit, napriek snom a snahe vyrobcu.
ad 4: ved su vysutazene nove trolejbusy, takze nove vozidla z EU fondov su zabezpecene. Plus tie trolejbusove trate idu z ineho operacneho programu.
ad 5: nie je problem kupit autobusy, staci zohnat peniaze.
add1 nieco ti poviem ludia z 22ky prestupuju na 20tku alebo idu peso add2 po zluceni 20+22 by sa mohli v CP oznacit spoje pismenkom ktore idu k TS (soto napad) add3 od 810zssk ano 128 zrusit 28 k tescu (aj ked ludom z dediny sa to pacit nebude ale z dlhodobeho hladiska ok) a 29 by som tiez zrusil a peniaze z 128+29 hodil na 28 ona sice cez vikend nie je nejak extra plna ale to kvoli tomu skvelemu 30´ taktu ovela radsej by som videl 20´
Toto sa aj mne pozdava. Cim menej liniek s co najhustejsim intervalom!
Ale tak pozname to, odlozili trofle nechcu dradzit rusenim linky pred bliziacimi sa volbami ?
Vlastne aky zmysel bude mat L22 po jej skrateni po Tesco Lamac? Okrem konecnej na Hriadkach a zachadzaniu k Tech. sklu je to od augusta linka na urovni L27, L82 ci L133 tym padom.
Richard 15