Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vladimír: No meral som to v poobednej špičke.

Na OU Železničné sme míňali 59. Vystúpil pri Mäsokombináte a išiel si počkať na bus. Ten išil o desať minút. A kedže ten ktorým som prišiel, išiel až potom, do ktorého som nastúpil výsledná pauza je 22minút. To bolo nedávno cez šk. rok kedy majú poobede interval 12min.

Počas šk. roku je ráno interval 8 minút a poobede desať. Takže pri 15m voze by bol ranný interval 6 minút ak by tých 8 nestačilo.
Myslím si, že na Antolskej majú podobnú pauzu, ale ak by si chcel zistím.

Igorko: Áno m@rtina poznám a osobne a je to pohoďák. Dá sa sním dobre pokecať, ale každý má svoje muchy. Nedopustí na Prahu avšak lokálpatriot som aj ja. A som si istý, že keby MHD v BA bola dobrá, tak sa s ňou patrične chválim. Len ty sa mi zdáš divný, ktorý každému kto má iný názor vynadáš, že odkiaľ prišli a podobne.


No tie linky do Volkswagenu sú super. Konečne pozitívum v DPB. A nehovorte mi, že to je preto, že to VW zaplatil. Keby ich DPB do toho nenatlačil, tak to nebude. Žiadna firma nebude dávať prachy zo svojho zisku, len tak z dobrej vôle. Akurát tie linky mohli označiť inak. Napr. L25 by bola L21S a podobne. Aj tá 63 sa mi ľúbi. Hádam si zvyknú na označovanie poradí, ktoré chodia tam a tam nie a zrušia L38 😃 Aj 1402 potešila. Stále viac mám pocit: niečo sa hýbe.
Reply on: Spectre #19228:
Keď som videl v Prešove, v Žiline, v BB, ako luxusne dokážu pracovať tí istí VRBUSTi (ELZA), nadobudol som presvedčenie, že tu sa to kriví preto, lebo im to niekto tak naprojektoval a ing. Para tak nakázal namontovať. Pravidlo pevnej svorky síce uplatňujú väčšinou aj v Prešove ale zase trojmetrovú oblúkovú svorku upevnenú v jednom bode a to ešte nie v strede a nioe v osi, to som videl len v BA.
I.
Reply on: Andy #19225:

Ad 3) - tp bolo vtedy, dnes to už môže byť presne naopak.
Ad 4) Vždy som nenávidel sóla - či už ako tramvaje alebo ako drátolezy. Vedecky definovať to nedokážem ale s klobásou sa mi proste jazdilo lepšie.
I.
Reply on: Vladimír #19061:
Tvoj návrh sa mi celkom páči. Čiže od 1.1.2004 to bude vyzerať takto: mapa - 1.1 MB 😉
Ešte som trošku poupravoval zastávky eliny ... a hľa, je tu rýchlodrážna električka bez vačších investícií. V Karlovke by mohli byť tak 3-4 zastávky a 33 (resp. trolejbus 233) premávajúci po trase Dlhé Diely - Molecova - Karlova Ves, atď, atď.
Reply on: frenky #19033:
Podľa môjho názoru zachádzka 30ky na Segnáre nie je stupídna, vždy tam niekto nastupuje alebo vystupuje, a to aj pri posledných prázdnych spojoch. Zdržanie je minimálne.
Reply on: Igorko #19208:
No, myslel som to skôr tak, že za normálnych okolností sa to vbustom krí a deformuje ihneď po montáži. Musíš ale uznať, že na vrbustov to nie je najhoršie 🙂
Reply on: Andy #19185:
Slovenske Telekomunikacie Arena je sponzorsky nazov Zimneho stadiona, a uz sa tak vola aj zastavka.
Neoplan: Vidis a uz mas v DNV zmeny. :):)
Reply on: Igorko #19210:

K bodu 3 - preco su vozy na Hrobonke zberacopadavejsie ako na Trnavke?
4 - Preco sa s klobasou jazdi lepsie? Ja som myslel, ze lepsie so solom.
Z:
1. Na zeleznici mas moznost sa opytat sprievodcu, v MHD* ho supluje vodic.
2. Preco by podanie infotmacie trvalo dlho? Odpovede by boli asi taketo: "Ano", "Dvestojednotka", "To je jedno", "Nie", "Neviem, zavolajte prosim na infolinku", "Dve zastavky so mnou, potom prestupite na osemdesiatdvojku.". Zatial sa nepamatam na otazku rozsiahlejsiu ako jedna, max. dve vety.
3. V Bratislave nie je moc informacii na zastavkach, a na vozidle uz vobec nic.

* Slovom MHD nemyslim bratislavsku MHD, lebo toto co tu je sa MHD neda nazvat.
Reply on: Z #19216:
Prepáč, ale tu nemôžem súhlasiť. Vodič nie je povinný, resp. doslova má zakázané baviť sa s cestujúcim počas jazdy. Myslím, že pobyt na zastávke je väčšinou dostatočne dlhý čas na otázku cestujúceho i odpoveď vodiča.
U nás v Prešove sa cestujúci vodičov pýtajú úplne bežne a z mojich skúseností sú to väčšinou otázky na ktoré sa odpovedať jednou vetom, či dokonca jedným slovom DÁ (napr. či spoj ide na autobusovú stanicu, alebo či zachádza tam a tam a pod.). Pochybujem, žeby sa niekto vodiča pýtal na rozsah poskytovaných tarifných zliav DPB 🙂
Tiež nesúhlasím, že cestujúci má dosť možností, oboznámiť sa s presnou trasou vozidla. V cestovných poriadkoch sú uvedené len názvy zastávok, ktoré zachytávajú krížne ulice, ale nie ulice, cez ktoré vozidlo prechádza. Napr. z cestovného poriadku L8 sa nedozviem, že táto linka jazdí po Miletičovej ul. - to budem v CP hľadať zbytočne. Základnú informáciu o trase podáva plastová tabuľka, no čas na jej prečítanie nie je vždy postačujúci, a už vôbec nehovoriac o displejoch BUSE, ktoré v Bratislave doslova neposkytnú ŽIADNU informáciu o trase. Z displeja sa nedozviem ani len to, že L8 končí v Ružinove.
Reply on: Kristína Zlochová #19220:
7725+26,7733+34,7839+40,7841+42,7845+46
Reply on: Andrej (Anndy008) #19217:
Ale uz maju novy font nektore vozy 1008,1321,1301
Kristína Zlochová

Kristína Zlochová

Prosim, mohli by ste mi napisať, ktore z uvedených eletričiek majú digitálny display.?
7725+26,7729+30,7733+34,7835+36,7837+38,7839+40,7841+42,7843+44,7845+46.
Ďakujem, Váš fanúšik Ondrej Zlocha
Podaktorí hoši by sa mohli kľudniť... 🙂
Jeřábku, seš fakt vůl....
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: Z #19216:
Ale bud nech to nerobi, alebo jeho zamestnavatel DPB, a.s. ma urobit vsetko pre to, aby informoval poriadne cestujuceho - vid vyuzitie BUSE systemu, a inych veci...
Reply on: Papyr #19214:
Moje male nesmele vyjadrenie sa k teme "ja nie som informator, ja som vodic" 🙂
Vezmime si na ilustraciu autobusovu linku (je jedno, ktoru). Dajme tomu, ze ide o cisto delenkarsku linku, kde vodic nastupuje do sluzby rano o 4tej a ranny diel konci cca. o 9tej, popoludni ide do sluzby na 13tu a konci cca. o 19 tej (vsetko je len zhruba ilustracne). Za ranny diel prevezie priblizne tak okolo 5000 cestujucich-popritom stiha limity dozajdov a odjazdov, vyhyba sa kaskaderom, sem-tam uviazne v nejakej zapche a ma niekedy znacny problem dohnat meskanie. A pri tomto vsetkom sa mu za ranny diel dobija do kabiny v priemere 10 ludi za hodinu, ktori maju otazky, na ktore je treba niekedy uviest odpoved nie jednovetovu! No-a potom sa z utrob busu ozyvaju nervozni ludia, preco sa stoji, vodic znervoznie tiez, pretoze ak nechce byt hulvatsky k tazatelovi, bude mat zarucene neskory odchod zo zostavky a tym padom aj meskanie, ktore nedobehne, pretoze musi dodrzat dopravne predpisy...

A-BTW-ani na zeleznici sa cestujuci nedobijaju k rusnovodicovi, ci ide ten vlak tam a tam...Cestujuci ma podla mna dost sposobov, aby sa informoval skor, ako nastupi...

Howgh 🙂
Reply on: Papyr #19214:
Cheche. Lenže to nejde. Jednak na ich strane je zákon, jednak kde vezmeš okamžite nových, lepších?
I.
Dovolte aj mne, aby som sa vyjadril k teme "co by ste ako prve zmenili v DPB".

Moja odpoved - zamestnancov. Z vodicov by som vyhodil dobru polovicu (take tie typky, ktore su schopne povedat "ja nie som informator, ja som vodic" alebo maju podobne kydy na pasazierov...) a ostatnych zamestnancov by som vyhodil VSETKYCH. Vedenie, uradnikov, upratovacky, vrcharov, tratovakov, udrzbu... Ved ked som v BA a divam sa na to, co to tam mate, tak mam dojem, ze prislusne profesie nerobia vobec nic. Tak naco im platit mzdu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement