Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kapitan Nemo #19200:
Aj ja pridam jednu zo skusenosti "z terenu"-linka 43, klbova Karosa CNG, premavka cez vikend. Na konecnej v lesoparku do busu nastupila skupina podgurazenych bezdomovcov. Rozvalili sa na sedadlach, pili pivo a veselo fajcili v buse. Ked ich vodic poziadal, aby sa spravali v dopravnom prostriedku ako sa patri, lebo budu musiet vystupit, odpovedou mu bol arogantny smiech a vyhrazky. Zratajme to:vodic SAM proti SKUPINE-zodpovedny za milionove vozidlo-keby volal dispecing a policiu, je to minimalne 7 minut--a SAM proti SKUPINE je bez sance...Cize sa musel rozhodnut pre "mensie zlo" a vyckat par zastavok, kym bezdomovci opustili bus sami... :I
Reply on: Kapitan Nemo #19200:

1. toto nie su stranky DP Bratislava, t.j. nie si na spravnej adrese aby sa s tym nieco dalej robilo...
2. rozlisuj medzi "ma pravo" a "ma povinnost" - to ze ma pravo znamena ze moze ale nemusi...
Pred časom v dopravných prostriedkoch MHD-BA boli rozlepené kópie članku z noviín, v ktorom sa hovorilo, že vodič vozidla má právo vyhodiť špinavého príp. zapachajúceho cestujúceho z vozidla. Včera, okolo 18.00 vo vozidle 6630 na linke 202 na zastavke Miletičova smerom na Dolné Hony som sa presvedčil, ako to vyzerá v praxi. Vodič rozhodne videl nastupovať dvoch mužov v červených monterkách z firmy SEWAGE (má to súvis s kanalizáciou), poriadne zašpinených a podľa niektorých náznakov ešte aj nelegálnych gastarbeitrov, ale moje upozornenie AROGANTNE odmietol na ten spôsob, že mi ani neotvoril dvere.
Žiadam dopravný podnik o prislušné voči nemu sankcie, lebo tie nehorazné peniaze, čo platíme za dopravu zahrňujú v sebe aj to, aby sme cestovali v cistom prostredi aspoň takom, aké je v súsednom Rakúsku, lebo nás to cestovné "boli" viac ako tých Rakúšanov. Lebo raz sa može stať, že naštvaní cestujúci začnú vyhadzovať z vozidla takých hulvatov, ako spomenúty vodič. Uvedomte si, že nielen pán premier môže dostať úpal z týchto horučáv, ale aj (tobôž) aj občan, odkázaný na MHD.
Čakám na Vašu odpoveď.
Pekný článok o rozvoji trolejbusov (v updatoch), škoda len že sa z toho skoro nič nepostavilo a asi ani tak skoro nepostaví.
Reply on: Turbo #19196:

Ak dobre vidim, tak ma Svajciarsku SPZ. Takze je asi niekde zo Svajciarska.
Reply on: Spectre #19175:

No, su tam naznaky roznych zvlastnych trolejbovych konstrukcii, aj ked to zjazdovu vyhybku namontovali velmi pekne, este treba pockat ako pod tym pojde dratolez, ci sa aj trafili do spravnej polohy nad cestou.
Reply on: TeBeCe #19168:

To je freza, nie bruska. A tusim je z Viedne ci odkial, nie som si isty.
Reply on: Sarko #19167:

Prosim ta, ziadne mena. Dakujem. Uz nas aj tak nemaju velmi radi, nepokazme si to este viac.
Reply on: Majkl #19171:
No neviem ci X1 a X4 bolo to najvhodnejsie riesenie. Nemohla aspon X4 jazdit na Zochovu a Kolarko?
Reply on: Andy #19185:
fuj, to mam ist tie trolejbusy oblvat ? ze ST... BLUEEEEEE
Reply on: Igorko #19158:
Otocka na Budkovej je uz prestavana na inu, ale ja ti asi nepoviem, ze akym sposobom. 🙂

Re #19167 Sarko: Pokial viem, trolejbusom sa mala zachovat dvojka, cize by vznikli take linky ako 271, 272, 261, 262, 231 a pod.
Reply on: Sarko #19167:
Nedotiahlo, precislovanie elektriciek sa odlozilo na neskor kvoli rozsiahlym vylukam naplanovaym, potom trolejbusy precislovali, ale nastastie iba na suvisly rad, teda nie na planovane blaznovstva typu 271, Autobusy boli precislovane oblastne, ale aj tak uplne nevhodne.
Reply on: Igorko #19163:
Mozes mi objasnit kazdy bod, preco by si to nechcel? Lebo vacsina bodov mi nedava logiku.
Sorry za toľko preklepov, ale už sa mi krížia oči.
Ad 15m vozy:
jazdím 59 a 94 úplne pravidelne. Áno tá 59 býva ráno naplnená, ale poobede ani jedným smerom. ke´d som sa sňou minule viezol tak som rozmýšlal nadtým, že poobede by mohla zastavovať na Zochovej a brať ľudí. Berem, že najvypuklejšie by to bolo v rannej špičke od 6:45 po 7:45. Avšak tu nie je problém zhusťiť interval a to bez nároku naďalšie poradie. Proste pri Mňsokombináte by nemali prestávku 22minút ale 12, čo je pri 40minútovej jazde postačujúce.
94 bola napráskaná, ale veľmi jej pomohlo to, že SPŠ, ktoré je pri zástavke elín 2,8,6,9 na Vazovovej presunulo začiatok vyučovania na 7:00 a tak sa dopravné nároky posunuli. Celý minulý šk. rok som chodieval 94 do školy a to v rúznych časoch. Na moje prekvapenie v ranej špičke po 7:30, kedy sa najviac študentov trepe do stredných a základných škôl (takmer nikto nechodí o pol hodinu skôr) bola naplnenosť 94 taká, že všetci sedeli a stálo možno desať ľudí. Občas sa stávalo, že na dvoroch sa bus naplnil z liniek 59, 91, 92, 80, 191 avšak väčšina vystúpila na Zochovej. Tak kvôli 5 spojom celý deň voziť vzduch?! Nehospodárne.

96 od EU nejazdievam, ale pád hodín čakania na moju babenku na tej zástavke sa už nazbieralo a študenti využívajú najviac 84, potom 97 do vlčieho hrdla a chodili aj na 83. L68 a 96 ich nehávali chladnými.

Keď prišli prvé Ik280 tak do troch mesiacov nebol ani jeden, ktorý by nebol nejak obitý či doškrábaný. Ja si to samozrejme nemôžem pamätať, ale mám to od otca. Vodiči to budú mať teraz lahšie, sú zvyknutý na kĺbaky a prechod.

Ak vypneš otáčanie nápravy ťahšie z vozidlom prejde cez prudšiu a užšiu zákrutu ale voz vybočuje 1m. Ak ho zapneš lahšie prejdeš cez zákrutu, ale voz vybočuje 3m. Aspoň u Citara.

Ak by sme zobrali že 12m vez je 100% tak 18m je 150% a ciže 15m voz je 125%. Je až neuveriteľné, že človek dokáže vysloviť oprávnenosť 15m vozidla na linky, kde v súčasnosti jazdí 12m ale nemôže podľa neho existovať linka kde teraz jazdí 18m a hodil by sa 15m.

Turbo: A čo ti bráni. Veď nech ti kolega popíše približne čo sa stalo a choď na políciu a podaj trestné oznámenie. Ak by sa tvoja výpoveď trochu odlišovala, stačí povedať "zbehlo sa to tak rýchlo a bol som z toho v šoku." Asi by sa to už malo spraviť, nech sa to tam preriedi. Hádam by aj pán Z. zo zodpovednosti odstúpil a bolo by výberové konanie na generála.

Igorko: Si úbohý. Písať niečo človeku, len aby si ho vyprovokoval. To robil aj KLF. Tak si klesol?

No ak K3N jazdit bude, tak som rád, lebo bude sa môcť dať kapacitnejšie vozy na L3 a L14. Ale chcel by som sa spýtať, budú sa dať prerobiť naše K2S na typ K3N?
Reply on: Andy #19185:
chudaci cestujuci...zas budu vypliestat oci, ze kam to ide...
Reply on: Andy #19185:
A v suvislosti s tymto este dve zmeny - na VW linkach sa meni napis na transparentoch z VW na VW-1, resp. VW-2 a uz na viacerych vozidlach sa objavil novy font na vonkajsich transparentoch.
A jedna novinka: Zrejme od zajtra bude Zimny Stadion -> ST Arena, pretoze na Hrobonke ma polovica vozov na transparente "212 ST Arena"
Reply on: Sarko #19167:
NESTRAS ! staci ten bordel co narobili s precislovanim trolejbusov doteraz....
Reply on: Vladimír #19180:
mno, na dvojkolajnej trati je priechod (aj riadne zabezpeceny zavorami), cez vypadovku je prechod pre chodcov a v buducnosti ta caka dokonca lavka pre pesich nad aktualne stavanou dialnicou -- chodim sa tade rad prechadzat 🙂 aj ked fakt je ten, ze ked vyuzijes vsetky tieto priechody, dostanes sa akurattak k divadlu arena... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.