Dakujem vsetkym, ktori mi napisali na moju otazku, co by urobili ako prve, ci najskor, keby mohli nieco zmenit v dpb, a.s.
Takze vacsina z vas by zacala cistetenim a cistotou vozidiel MHD, zlepsit vyrazne ich technicky stav a prerobit a zefektivnit linkove vedenie (iny by ine vedenie xceli prerabt ) + zefektivnenie infrmovanosti cestujucich.
Celkom zaujimave, ze ste sa zhodli. Ja by som este pridal, ze som za poriadne chronometraze a ich maximalne dodrziavanie! Inak diky a kludne piste dalej - je to zaujimave - ked sa to neskor zhrnie.
galyosha: NO 15m busy - ved sa tu uz ich par testovalo a zjavne neboli s nimi problemy, ked sa planuju nakupovat. Iste, nie mozno kazda linka je vhodna na 15m bus, ale myslim, ze kombinacia - nevhodna trasa a linka asi ani neexsituje. S tym porovnanim, ze to je podobne, ako klbak - skor by som pvedal, ze hej (aj ked sa najdu odlisne nazory), akurat je treba povedat, ze ovladatelnost 15m vozdila je porovnatelna s 18m (klbakom), len sa samozrejme lisi sposob, ako sa jednotlive vozidla vedu.
J. si extremista - videl si uz niekedy 86? tam by nestacilo v rannesj spicke 26m vozidlo. Iba v jednom pripade by som na tej linke privital 15m -mozno by to bolo efektivnejsie - lebo v sedle nie je az tak ta linka vytazena. Ze v spicke by sa radikalnejsie zhustil interval -to by mozno aj bolo rozumne potom.
ufo: preboha - ja viem, ze ste mladi a nejde vam az tak o cas, ci inu velicinu, ale medzi prestupmi nemoze byt 200m ani omylom. Prestup ma byt pohodlny, par metrov a nie par sto metrov. Si treba uvedomit, ze MHD je tu pre ludi a ne ludia pre nu. Ludia radi prestupia, ak budu kratko cakat a nebudu bezat medzi zastavkami, ako kraliky na hone.
Vladimir: celkom sa mi pozdava tvoje vedenie liniek elinovych - mozno by som ich aj zacal pouzivat...
Hmm, sice po funuse riadne, ale co bol clanok hnonline.sk, co pisal Ing. M. Majda, tak som sa nezdrzal a napisal mu, co si myslim o MHD v BA.
diky za pozornost
Takze vacsina z vas by zacala cistetenim a cistotou vozidiel MHD, zlepsit vyrazne ich technicky stav a prerobit a zefektivnit linkove vedenie (iny by ine vedenie xceli prerabt ) + zefektivnenie infrmovanosti cestujucich.
Celkom zaujimave, ze ste sa zhodli. Ja by som este pridal, ze som za poriadne chronometraze a ich maximalne dodrziavanie! Inak diky a kludne piste dalej - je to zaujimave - ked sa to neskor zhrnie.
galyosha: NO 15m busy - ved sa tu uz ich par testovalo a zjavne neboli s nimi problemy, ked sa planuju nakupovat. Iste, nie mozno kazda linka je vhodna na 15m bus, ale myslim, ze kombinacia - nevhodna trasa a linka asi ani neexsituje. S tym porovnanim, ze to je podobne, ako klbak - skor by som pvedal, ze hej (aj ked sa najdu odlisne nazory), akurat je treba povedat, ze ovladatelnost 15m vozdila je porovnatelna s 18m (klbakom), len sa samozrejme lisi sposob, ako sa jednotlive vozidla vedu.
J. si extremista - videl si uz niekedy 86? tam by nestacilo v rannesj spicke 26m vozidlo. Iba v jednom pripade by som na tej linke privital 15m -mozno by to bolo efektivnejsie - lebo v sedle nie je az tak ta linka vytazena. Ze v spicke by sa radikalnejsie zhustil interval -to by mozno aj bolo rozumne potom.
ufo: preboha - ja viem, ze ste mladi a nejde vam az tak o cas, ci inu velicinu, ale medzi prestupmi nemoze byt 200m ani omylom. Prestup ma byt pohodlny, par metrov a nie par sto metrov. Si treba uvedomit, ze MHD je tu pre ludi a ne ludia pre nu. Ludia radi prestupia, ak budu kratko cakat a nebudu bezat medzi zastavkami, ako kraliky na hone.
Vladimir: celkom sa mi pozdava tvoje vedenie liniek elinovych - mozno by som ich aj zacal pouzivat...
Hmm, sice po funuse riadne, ale co bol clanok hnonline.sk, co pisal Ing. M. Majda, tak som sa nezdrzal a napisal mu, co si myslim o MHD v BA.
diky za pozornost
ufo