Reply on: Vladimír #19155:
Kosicania si mozu tvrdit co chcu, smerodajne je to, ze DPMK eviduje 15m bus ako nieco medzi solom a klbovym vozidlom, pricom ak sa pri zadeleni na urcitom spoji nepodari nasadit 15m vozidlo, plati pravidlo nasadenia klboveho busu. Aj ked v praxi to obcas vyzera inak, ale to je dosledok nedostatku klbakov.
Re #19153 galiyosha:
Myslim si, ak nie su problemy s 15m busmi v KE, tak v BA urcite tiez nebudu. Jedno z najkritickejsich miest v KE je napr. vyustenie z Ul. protifas. bojovnikov na Senny trh, kde je sirka jedineho prudu nieco malo cez 3m (vpravo chodnik, vlavo zast. eliny) a bus si tu musi nadist a prudko otocit o 90° vpravo. Napriek tomu na dvojprudovej komunikacii Ul. protifas. boj. som este ani raz nezazil zasiahnutie busu do vedlajsieho cestneho prudu alebo nejaku koliziu. Je to vsetko vec cviku vodica. 3. naprava je pritom natacacia, takze kazdy "solarisovy" vodic Ti potvrdi, ze je to lahsie ako na klbakoch a ze by uz nemenili.
Igorko
Hej, takže zrekonštruujeme tie najstaršie a najodpornejšie vraky, aby sme získali NP vozidlo, aby sme sa vyrovnali v počte vozidiel úchylnému Brnu? TO je myslenie vedenia DP. Postavíme K3N aby sem mali niečo nové, že? Keď, tak postavím 10m NP vlek za 2*T3 ale nebudem do rozpadávajúceho sa káčera (a koxotasizácia ten rozpad nespomalí) pchať NP diel.
Áno, tú tabuľku poznám veľmi dobre a pokladám to za obzvláštnu zvrhlosť, zatiahnuť si do siete vozidlá s obmedzenou prechodnosťou.
I.