Záleží aké miesta porovnáme. Pokiaľ sedíš sám v 4ke v talente je tam určite viac miesta ako vo Felicii vzadu. Pokiaľ sedíš v 4ke s 3 ľuďmi, tak je tam menej miesta ako v Q7 vpredu ? .
Mal by si pravdu keby sme sa bavili o pocte vlakov a podobne. Mne ale skor islo o to ako efektivne vyuzivaju tie kilometre co tam su objednane a ze sa im podarilo zostavit naozaj pekny cestovny poriadok.
Keďže obom spoločnostiam tie výkony platí štát, neviem, či to vypovedá až tak o schopnostiach RJ prilákať zákazníkov, alebo skôr o schopnostiach RJ vylobovať vyšší objednaný výkon na úkor ZSSK.
Čo je OT na prímestskej vlakovej doprave obzvlášť v časoch, kedy sa hovorí o IDS? či myslíš, že debaty o číslovaní liniek, transparentoch a navrhovaní linkových vedení sú lepšie?
160 a regionálna trať. Nič viac ani netreba. Aj 120 by stačilo. A nikde netvrdím, že je to ich chyba, ja hovorím, že momentálny stav mi nevyhovuje. Ja už raz patrím do skupiny č. 3, čiže pre mňa je najdôležitejšia vlastnosť verejnej dopravy (hlavne koľajovej) jej rýchlosť. Preto obhajujem aj tunel pre električky. Ale to nič nemení na tom, že cestujúci medzi BA a KN musia využívať Os vlaky, keďže REX premáva dvakrát za deň. A ešte k tomu ráno má čakať v DS 16 minút ?.
A čo sa týka času v súčastnosti je to REXom cca 1:40 , autom v ideálnych podmienkach 1:30. Po novom je to REXom 1:50. A čo sa týka Os vlakov, chcem vedieť dôvod, prečo by cestujúci z Ba do Kn išiel práve týmto.
Áno, vlaky chodia plné BA-Kvetoslavov. Ale ďalej je to už len prázdnejšie a prázdnejšie. A v aute s nie je na nohy o nič viac miesta. A nehovoriac o cene, ktorá je v prípade vlaku polovičná,
Ike