LOL, skutocne sa nic nenaucili od svojho predsedu? Nech je korupcia, rozkradanie, tunelovanie akokolvek viditelne zasada je hrat mrtveho chrobaka a nekomunikovat ziadne narazky ci otazky v mediach. ?
Nech si DPB pise co chce, ze bol podla nich tender v poriadku, dve zasadne institucie povedali ze nie. UVO a EU! Ta najdolezitejsia je ta EU, lebo keby sa pokracovalo podla Belfitendra trolejbusy moze zaplatit leda tak zo svojho. Mozno by mu Marian a Ivan pozicali.
Záleží aké miesta porovnáme. Pokiaľ sedíš sám v 4ke v talente je tam určite viac miesta ako vo Felicii vzadu. Pokiaľ sedíš v 4ke s 3 ľuďmi, tak je tam menej miesta ako v Q7 vpredu ? .
Mal by si pravdu keby sme sa bavili o pocte vlakov a podobne. Mne ale skor islo o to ako efektivne vyuzivaju tie kilometre co tam su objednane a ze sa im podarilo zostavit naozaj pekny cestovny poriadok.
Keďže obom spoločnostiam tie výkony platí štát, neviem, či to vypovedá až tak o schopnostiach RJ prilákať zákazníkov, alebo skôr o schopnostiach RJ vylobovať vyšší objednaný výkon na úkor ZSSK.
Čo je OT na prímestskej vlakovej doprave obzvlášť v časoch, kedy sa hovorí o IDS? či myslíš, že debaty o číslovaní liniek, transparentoch a navrhovaní linkových vedení sú lepšie?
160 a regionálna trať. Nič viac ani netreba. Aj 120 by stačilo. A nikde netvrdím, že je to ich chyba, ja hovorím, že momentálny stav mi nevyhovuje. Ja už raz patrím do skupiny č. 3, čiže pre mňa je najdôležitejšia vlastnosť verejnej dopravy (hlavne koľajovej) jej rýchlosť. Preto obhajujem aj tunel pre električky. Ale to nič nemení na tom, že cestujúci medzi BA a KN musia využívať Os vlaky, keďže REX premáva dvakrát za deň. A ešte k tomu ráno má čakať v DS 16 minút ?.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk