Reply on: Max #191019:
A koľko turistov denne cestuje z Koliby k Hradu? Pokiaľ si roky všímam, tak 203 v podstate uspokojuje 2 v podstate nezávislé smery Koliba - CMO a CMO - Búdková. Naozaj nemám dojem, žeby veľa ľudí cestovalo z Búdkovej na Kolibu. Ostatne načo by to robili, keď ani v oblasti Červeného kríža a ani Koliby nesídlia významné inštitúcie, kam by ľudia chodili MHD. (nemocnica, stredná škola, business centrum, priemyselná zóna). Na druhej strane spoj Búdková - RD má výhodu napr. v priamom spojení Červený kríž - AS, business centrá, školy na Novohradskej, druhé spojenie na Mildu pre duochodcov, priamy spoj do štátnej nemocnice,čo je spádová nemocnica Starého mesta... .
Rubber38
Preto som navrhoval pár zmien v tých "doplnkových" linkách. Teraz som si ale uvedomil že ak by sa L204 nechala na Kramáre tak by tam došlo k narušeniu prekladu liniek 209 a 208. To som nedomyslel.
Ale tú linku z Ružovej doliny by som určite nenechal ísť len po Šulekovu, dal by som ju až na Búdkovú a 207 by som predĺžil tak, ako som písal v predošlom príspevku, aby nahradila aj L205. Na Šulekovu môže ísť čokoľvek iné. Napr. aj 203 z Koliby a dnešnú L212 odkloniť z Kramárov na Lovinského, aby tam niečo chodilo. To by všetko sedelo, aj s intervami, len je tam stále ten problém že na Kramároch by kvôli zachovanej L204 nebol taký fajn preklad len dvoch liniek.
Vyjadrite sa k tomu prosím, je to len spontánny návrh