Reply on: Max #191035:
Myslíš túto veľmi zle naprojektovanú križovatku?http://goo.gl/maps/T4JXx ,
kde má v prvom rade prednosť trolejbus 64 ktorý ide na Prokopa, potom vodič z pararelnej komunikácie popri Brnianskej (lebo pri rovnocenných cestách je prednosť sprava) a všetkým musí dať prednosť vodič idúci z Patrónky po Brnianskej na Prokopa?
Áno, to je dementná križovatka. Zo skúseností IAD pozorujem, že sa jazdí presne naopak. Už som sa parkrát snažil vynútiť si prednosť podľa značenia (kontrolovane) a skončilo to trúbením a prostredníkom.
Rubber38
Preto som navrhoval pár zmien v tých "doplnkových" linkách. Teraz som si ale uvedomil že ak by sa L204 nechala na Kramáre tak by tam došlo k narušeniu prekladu liniek 209 a 208. To som nedomyslel.
Ale tú linku z Ružovej doliny by som určite nenechal ísť len po Šulekovu, dal by som ju až na Búdkovú a 207 by som predĺžil tak, ako som písal v predošlom príspevku, aby nahradila aj L205. Na Šulekovu môže ísť čokoľvek iné. Napr. aj 203 z Koliby a dnešnú L212 odkloniť z Kramárov na Lovinského, aby tam niečo chodilo. To by všetko sedelo, aj s intervami, len je tam stále ten problém že na Kramároch by kvôli zachovanej L204 nebol taký fajn preklad len dvoch liniek.
Vyjadrite sa k tomu prosím, je to len spontánny návrh