Reply on: J #19078:
- Čo sa týka Citara, nepoznám detailnú technickú dokumentáciu, ako napr. u Karosy. Ja nehovorím ani tak o tom, že je ten gumokol zlý. Skôr by som chcel zdôrazniť, ze je nepraktický. Áno, nepraktický. A keďže DPB si ani nevie povedať, aby tam dali dajaký rozumný interiér, je vo hviezdach, čo by vlastne pod nazvom Citaro do BA došlo.
- Práca špickových konštruktérov (?) Toto ma rozosmialo, naozaj. V dnešnej dobe je dôležité čo najlacnejšie vyrobiť a čo najdrahšie predať. Preto aj ten najšpickovejší konštruktér musí ísť cestou optimalizačných opatrení. Po slovensky povedane, nikto ti už dnes nevyrobí tank, akými boli Ik2xx, S706RTO a pod. (Aj) z dovodu osobných sympatií by som sa priklonil k Solarisu, nielen preto, ze je 100% nízkopodlažný.
- Btw. anketová otázka: Myslíš si, že aj v Karose sú špičkoví konštruktéri? Vieš aký je rozdiel medzi konštrukciou vozidla a technológiou výroby?
- Argumenty, ze sa ich preda vela, tak ich vsetci kupuju by som cakal skor od m@rtina
- Najlepšie trolíky pre BA Sanosy? Samozrejme si to môžeš myslieť. V princípe to, z čoho pochádzal Sanos mohol byť fakt dobrý autobus. Ja sám mám na Sanosy len tie najlepšie spomienky, avšak na Sanosoch bolo vidieť totálnu a bezhraničnú zvrhlosť režimu. Ľudia, ktorí o tom nemali páru (a teraz zdôrazňujem: netreba mať strojnícke vzdelanie, aby poznal človek základy toho odboru), tí o tom rozhodovali. Z hľadiska cestujúceho by som však Sanosu vytkol len jedno - výšku podlahy, a v tom sa určite zhodneme. Treba si povedať, že Sanosy by mohli dodnes jazdiť, pokiaľ by sa robila priebežná údržba rámu. Ale čo je na tom najhoršie? Že v tej dobe bola na svete 15Tr-ka. V 15Trke by stačil trochu kapacitnejší interiér a je to trolejbus bez akejkoľvek diskusie.
- Prepáč, ak som ťa urazil, ale v čase pisania príspevku som si to ani neuvedomil. Keby si ma poznal lepšie, tak by si chápal, že to je súčasť mojej povahy a že to nie je myslené doslovne. Veľmi rád by som sa ti ospravedlnil aj osobne. Ak máš záujem a čas, mohli by sme sa niekedy stretnúť a o týchto veciach v kľude podebatovať, pretože každý máme mnoho názorov. Aj ja niekedy mením názor, pokiaľ sa mi predložia rozumné argumenty. Ak chceš, tak mi napíš na mail.
Re #19074 Igorko: Niečo na tom pravdy asi bude. (Nielen) medzi návštevníkmi tohoto fóra by mala vládnuť tolerancia, kľud a pokoj. A čo môže túto hladinu rozvíriť? Keď sa jeden rýpač pustí do druhého. Rýpač je totižto osoba príznačná tým, že nedopustí na svoj názor a aj keď mu jeho názor niekto vyvráti, bude jačať. Okrem teba a mňa je takých rýpačov mnoho, napr. hrobust brigádnik (nechodiaci do tohto fóra), fobust (ktorý tu ale vystupuje pod iným nickom) a mnohí ďaľší... a)Solidarita a tolerancia je dôležitá b)Rýpanie rieši maximálne to, že uspokojí potencionálneho rýpača c)Rýpanie sa mení na rozumný návrh, pokiaľ obsahuje 1)argumenty 2)návrhy na realizáciu
Igorko
Vodiči majú v lete povolené jazdiť s otvorenou kabínou, práve pre to, čo si napísal "vonku bolo 33 stupňov tak si vieš predstaviť koľko bolo v T3".
Ak sa premnožia také týpky ako Ty, tak DP zruší predné vetráky a bude to. To si chcel?
Je veľmi opodstatnený predpoklad, že korelácia medzi hrdzavosťou busdu a nekúrením bude dosť vysoká. Ale o tom, čo pritiahne cestujúceho, je s Tebou zbytočné debatovať, pretože nemáš pojem o marketingu.
Bude musieť dať? Keď Ti poviem, že mi MUSÍŠ dať 81 miliónov, pretože to inak nejde, tak mi ich dáš? Najprv ich musíš mať. 92 sólo trolov = cca. 1,4 mld. SKK, 136 klobás = cca. 1,5 mld. SKK. Kde ich vezmeš?
15m autobus je podľa mňa úžasná broskyňovina, ak ho niekto chce brať ako kĺbový. Takže slovko "našťastie" rozhodne nie je na mieste.
Neviem nič o drahej prevádzke Slintyhnousov v Prešove a predpokladám, že o nej nevie ani Vladimír či Papyr:-). Opakujem ešte raz - nevýhody Citybusu sú úplne inde, než ich vidíte vy - fandovia.
Adresa s .sk na konci funguje.
I.