TESCO - podľa môjho názoru sa frekvencia zvýši len o málo, pretože:
1. tí, čo pôjdu do takej totálnej riti nakupovať, pôjdu autom a nakúpia celý kufor,
2. tí, čo auto nemajú, väčšinou zostanú už v Poluse, ktorý je na tej istej trase a o dosť bližšie.
Ale môžem sa mýliť, licenciu na veštenie od ministra financií nemám:-)
" tie kĺbaté budú však z väčšiny 15m (chvalabohu)" - ja by som povedal skor no zbohom, 15m bus nenahradi plnohodnotne 18m (a mozes si byt isty ze ak budu 15m vozy ze ich budu davat na linky kde povodne boli 18m a nie tam kde by sa zisli (50 a pod))
Igorko>
1.) pretoze vzdialenost "zastavka Pri krematoriu - vstupna brana" je par desiatok metrov. A myslim si, ze sa to da v pohode prejst aj pesi. Mozno budes oponovat, ze do Krematoria chodia povacsine stari ludia. Poviem Ti, ze ti stari ludia musia castokrat prekonavat vacsie vzdialenosti, ked sa chcu dostat z domu na tu "svoju" zastavku.
2.) skor by som tam nechal zachadzat L35, tak ako to tu uz pisal Vladimir, s tym, ze by som mierne upravil grafikon, kedze by bolo treba o 1 voz viac na L35, najma teda v spicke.
Ten vzduch sa odraza od toho priestoru medzi plafonom autobusu a vetrakom ako takym. Mas tam cca. 5 cm kolmej steny a ak poznas aspon trochu charakteristiku prudenia vzduchu, tak velmi rychlo zistis, kam ti to vlastne bude fukat. Teoriu laminarneho a turbulencneho prudenia si mozes kdekolvek precitat, ak tomu pochopis, daj vediet.
Tak to mi povedz ako je možné, že zo strešného vetráku, ktorý je asi 50cm za operadlom sedačky vodiča otočený tak, že pri jazde dopredu fúka vzduch smerom ku druhým dverám, fúka na vodiča. Ty tu hovoríš o fyzikálnych zákonoch. Veď tam ani nie je nič o čo by sa mohol vzduch odrážať späť. Okrem iného vonku bolo 33 stupňov tak si vieš predstaviť koľko bolo v T3. A aj keby na ňu fúkalo mala mať zatvorené dvere tak ako jej prepisy kážu.
Ak by som si mal vybrať krásny bus, v ktorom mi odmrzne prdel alebo vôbec nepôjde a hrdzavý špinavý šunt v ktorom budú príjemné teplotné podmienky a odvezie ma do ciela, tak radšej pôjdem tým šuntom. Ak ty nie, si divný.
Vladimír: Nezabudni, že o 10 dní sa otvorí na Zl. pieskoch najväčšie TESCO v SR, takže to L4 a L2 naplní.
Re #19066 Igorko: BA peniaze na busy bude musieť dať. Inak to proste už nejde a vedenie mesta deklarovalo nákupy 92 sólo trolov a 136 kĺbatých busov a nejaké tie sóla. Avšak tiež si myslím, že megadodávky nie sú šťastné riešenie. tie kĺbaté budú však z väčšiny 15m (chvalabohu)
Igorko: Sorry, vidím, že pri tebe si človek musí dať úplne pozor čo napíše, lebo si nájdeš úplnú ****vinu aby si mohol niekomu vynadať. Nie ja zmluvu podpisovať určite nebudem. A nehodnotím bus podľa našich skúseností, aj keď je divné, že na prezentáciu aby získali zákazku pošlú vadný bus. No CB sa nelúbia ani v Prešove (drahá prevádzka) ani v BB.
Igorko: skúsil som to aj v takom to znení s499.1@pobox.sk avšak vypísalo mi toto: Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject: FW:
Sent: 17.8.2003 16:29
The following recipient(s) could not be reached:
's499.1@pobox.sk' on 17.8.2003 16:29
530 5.7.1 Invalid domain: pobox.sk' - authoritative host not found: 's499.1@pobox.sk'
Spectre: Ja nerozhodujem o tom, čo by sa kupovalo. Neviem akú máš školu, keď si dovoluješ kritizovať prácu špičkových konštruktérov. Jedine, že by si mal s Citarom skúsenosti, ale kde by si ich nabral hmm... pretože nám ich tu po Slovensku veľa nejazdí. A tiež som nepočul že by sa v tej Nitre na neho sťažovali, ani na Solarisy sa v KE nesťažujú, len tie CB akosi škrípu.
Citaro sa mi ľúbi, avšak to sa mi aj Solaris aj CB. najkrajšie je podľa mňa Citaro a z tohoto hľadiska by som v BA chcel vidieť Citaro aj keď najlepší by bol asi Solaris. No nie som technik, ale to ty tiež nie. Ale nikdy mi nezobereš právo vyjadriť sa a ak si budem myslieť, že by boli najlepšie trolíky pre BA Sanosy, tak to poviem a môžeš ma urážať koľko chceš. Bo o ľudoch tvojho zmýšlania a prejavu si mysím svoje. Jeden taký tu už bol, snažil som sa sním vychádzať nešlo to, zdá sa, že ani s tebou to nejde.
Zaujímavé je, že tých Citár sa predá dosť, takže asi také zlé nebudú.
Ten oznam je na Opletalovej tusim a v strede niekto napisal "pičo stará". Ten pristresok z Rajskej bol asi pred pol rokom niekde na Devine a so starymi CP z 1991 z tej Rajskej
To by mi pomohlo, pretoze v lete skoro kazdy den cestujem 96kou na ZST NM, potom idem peso na Zatisie a odtial elinou na Zlate piesky. To by som potom nemusel prechadzat ten kus.
1) Lebo vtedy boli električky neperspektívne.
2) Lebo Petržalak vtedy nebola stopaťdesiattisícové sídlisko ale bohapustá diera.
3) A čo by si robil s elinami pri Sade Janka Kráľa?
I.
Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
Čo je to za hovadinu "my sme zistili, že CB nie"? Budeš snáď Ty osobne podpisovať objednávku či vyhodnocovať výberové konanie? A už som raz povedal, kto hodnotí podľa evidentne vadného autobusu, je sám vadný. CB má milión chýb ale nie to, čo mu vytýkajú BA fanúšikovia.
I.
1) Prečo myslíš, že linku ku Krematóriu nie je treba?
2) Prečo by bola zachádzka na Segnáre stupídna? Myslíš, že by bolo lepšie tam viesť samostatnú linku alebo čo?
I.
Čo blúzniš o megadodávkach busov a trolov?
Po prvé, nikto, ale nikto na to nedá peniaze, ibaže by Bratislava založila tlačiareň na peniaze.
Po druhé, megadodávky sú obrovská momotina, pretože potom Ti tie megadodávky aj naraz megadožívajú a potom dochádza k tomu, že potrebuješ naraz strašnú hromadu peňazí. Ráč sa spýtať v Solingene. Raz za 20 rokov potrebujú vymeniť všetky trolejbusy a dosledkom je, že ich každých 20 rokov chce mesto zrušiť.
I.
Igorko