oki, dík za info. Takže duálna tarifa bude iba u ZSSK (a neskôr aj Regiojetu) predpokladám..
Vzhľadom na to, že BMK v dohľadnej dobe nebude slúžiť ako elektronická peňaženka a aj kvôli poplatkom VÚB-ke som tam zrušil účet, a teda som sa vzdal Bratislavskej mestskej karty, kde som si kupoval 90-dňové PCL. Radšej si kúpim na kartu DPB 365-dňový PCL ihneď po spustení 1. etapy IDS BK. Už len aby to bolo čo najskôr...
Ak sa zavedú aj jednorazové CL IDS, tak prestane platiť kilometrická tarifa, tzn. môže ti odratávať len podľa zón IDS BK.
Každopádne, to je ešte tak ďaleko, že sa s tým ani nemusíš trápiť.
Ak si kúpim po spustení 1. etapy IDS BK ročný PCL na čipovú kartu z DPB pre zóny 100+101, tak ak sa počas toho roka platnosti zavedú aj jednorázové lístky IDS BK, budem ich môcť ihneď využívať ALEBO až s novým PCL to bude možné?
Myslím tým jednorázové nepravidelné cesty mimo Bratislavy - čiže napr. na cestu do Stupavy sa mi bude z elektronickej peňaženky cestovné uhrádzať naďalej podľa kilometrickej tarify Slovak Lines (úsek Záhorská Bystrica - Stupava) ALEBO podľa zón IDS BK?
A ešte jedná otázka: Napísali títo manželia oficiálnu sťažnosť na dopravný podnik? a zaoberal sa dopravný podnik touto žiadosťou? Ako potrestal tohto vodiča?
A teda medializujme každučký priestupok každého občana v tejto republike, buďme od rána do večera zahltený takýmito informáciami, len aby sme vedeli, že je u nás bordel. Hlavne to vytrubujme
do EÚ a dopadne to tak ako s istým nevymenovaným právnikom.
Lenze jeho zamestnavatel to bezne neriesi, takze sa treba obratit dalej. Navyse nie je nic zle na medializovani toho, ze firma ma bordel medzi zamestanancami, aspon sa vytvori tlak.
Že podobne ako so servírkou si to vyrieši jej zamestnávateľ, ako s pracovníkom tesca si to vyrieši jeho zamestnávateľ tak aj s týmto vodičom nech si to vyrieši jeho zamestnávateľ.
Takže ty si jediný farizej, ktorý by do hriešnice hodil kameń, lebo si bez viny?
"tiež som si nemohol otvoriť hubu na zákazníkov otvárať, ........." a "servírku by vyhodili ako handru....." máš pravdu ale tiež by to nikto nedával do médií. A nijaká slušná servírka by či slušný pracovník Tesca by nanapísal protiargument, kde by vyzýval ludí aby si tú prácu šli vyskúšať a nikto by na tento protiargument by nepísal, že saú to bludy atd.
Howgh.
Okrem toho, ked som robil v Tescu tak tiez som si nemohol hubu na zakaznikov otvarat, lebo by ma do hodiny vyhodili za HRUBE porusenie pracovnej discipliny (a nieto este vyzyvat zakaznikov na ferovku, to by na mna rovno volali policiu). A v jednej veci mas pravdu - ano je rozdiel medzi servirkou a vodicom MHD - servirku by za to spravanie vyrazili jak handru, vodicovi iba "dohovoria"
Ale nepatrí to ani medzi povinnosti cestujúceho. To akože keď je povedzme prázdny voz, a vodič nepomôže, tak to sa môže ísť cestujúci(a) s kočíkom bodnúť
Nie, toto nemalo nic s rasou. Toto bolo proste o tom ze tu pracu robi clovek co sa absolutne nevie chovat k zakaznikom a mal by dostat vypoved. A stale si nevysvetlil (ani jednym slovom) ako s tym suvisi ci by to bolo v novinach.
Andreas.Papak