Nie je to jeho povinnosť. Nám sa stalo vo vlaku, že sprieodca nám odmietol otoriť priestor na batožinu, aby sme si tam dali kočík. Kázal nám ho naložiť ku posledným dverám vagóna. A vieš si predstaviť ako okolo nášho kočíka ľudia tadiaľ nastupovali v tom úzkom priestore. A dokonca ten sprieodca zašiel za nami do kupé s prepravným poriadkom, aby nám dokázal, že on pri nakladaní kočíka nemusí robiť nič. A pritom vo všetkých rýchlikoch a osobných vlakoch čo sme dovtedy cstoali, nemal nikto problém s otorením batožinového priestoru. Toto bol "svetlá" výnimka. Mal som to dať do médií?
Aj tuto - kebyže sa to nestane cudzokrajnému páru, tak po tom ani pes neštekne. Toť môj názor.
Cchceš povedať, že ak sa nebudeš na zákazníka usmieať a budeš k nemu nemilý tak pošle do médií oznam napr. " vo firme yz, pracovník xy nebol ku mne úctivý , milý, vyzývam všetkých aby viac nenavštívili túto firmu"?
"nie každý vodič autobusu, trolejbusu, či električky vykonáva svoje povolanie "z donútenia" a nájde sa mnoho takých, ktorí každodenné slúženie cestujúcim vnímajú ako celoživotný údel." Ja by som to skôr nazval povolanie, poslanie, ale ok ? .
"Ďalší vodič pomohol nastúpiť mamičke s kočíkom, keďže z cestujúcich sa nenašiel nikto ochotný, kto by mladej žene pomohol." Nie je to tak trochu aj jeho povinnosť?
A pokiaľ je pravda, že prestávku si môže vodič vybrať v plnom rozsahu raz za 4 hodiny, tak to je fajn.
Preco je tato otazka relevantna? To je jedno co by o tom niekto vedel (ale nespokojni zakaznici bezne svoj nazor siria dalej), podstatne je ze by sa to stalo a firme uskodilo.
"Nanajvýš Tvoja firma príde o zákazníka." - si zabil.... Nanajvys? Ved to je sakra pruser!
A k tvojej otazke: v casoch ked som robil s nasimi zakaznikmi tak mozem s hrdostou povedat ze moje spravanie k nim VZDY bolo 100%ne. Aj voci idiotom (a ze ich bolo dost).
Čo sa týka tej prestávky: Tiež som chcel zamestnacov informovať o niečom, čo sa v legislatíve zmenilo a im bolo veľké, že som im ubral z obedňajšej prestávky. A nevedeli pochopiť, že cez riadnu pracovnú dobu to nebolo možné, pretože som ich nechcel odtrhnúť od návalu práce. A dokiaĺ by pozliezali zo strojov, by som sa načakal.
Každá profesia je dôležitá, každá má svoje úskalia, každá má svoje dobré stránky. A všetci sme len ľudia so svojimi radosťami a starosťami a nie roboti.
Áno, je to neakceptovateľné, to beriem. Ja som len reagoval na to, že médiá zerejnia niečo negatíne, čoho sa stáva denne x milión krát a ani o tom nevieme, a keď niekto sa pokúsi protiargumetovať (obhájiť), tak sa tu niektorí svätuškári rozčulujú nad tým, aké sú to bludy.
nie je to no a čo to čo sa stalo tým dvom je neakceptovateľné a taký vodič tam nemá čo robiť... navyše po tom čo predviedol ešte na konečnej... tiež sa nie vždy usmievam na cestujúcich, ale robím si prácu poctivo a v súlade s predpismi, rovnako sa snažím vystupovať profesionálne a úctivo... táto práca nie je pre všetkých a ak s tým má niekto problém, nech ide voziť zemiaky do JRD
Teraz hádžeš kameňom. A nerozprávaj mi, že vždy máš všetko na sto percent.
Ak Ty sa nebudeš správať k zákazníkovi usmiaty, tak ťa nedá do novín. Nanajvýš Tvoja firma príde o zákazníka. Tak isto servírka, ak nebude k zákazníkovi milá, tak ju nikto nedá do novín. Ten zákazník nebude chodiť do tej reštaurácie. Atď, atď.
Kebyže médiá nezverejnia , čo sa stalo tomu cudzokrajnému páru, tak o tom ani neviete. Sa čudujem, že sa rozčulujete nad takýmito sprostosťami. Tak sa stalo. No a čo? Pojde sa ten pár sťažovať na Európsky súdny dvor pre ochranu ľudských práv? V našej spoločnosti sa zahniezdila provnávacia choroba. Každý sa porovnáva s každým.
pavuk
Aj tuto - kebyže sa to nestane cudzokrajnému páru, tak po tom ani pes neštekne. Toť môj názor.