Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #190228:
Práve preto som použil výraz vlk, aby som ti zdôraznil, že ho vnímaš ako vlka.
Mna vodic privrel vo dverach (3.) vo voz. 3438 na L23 o 7:13 na Bakosovej.
zavolal som do dpb -staznosti a pani Agata ma privitala s upozornenim.
Po 7-minutovej diskusii povedali ze si vodica predvolaju a budu ma informovat na e-mail.
(nic sa mi nestalo ale on ma MUSEL vidiet)
Ako to bude DPB riesit?
Reply on: Mike #190228:
Akurat ze vodic je v praci a ta jeho praca zahrna aj strety s idiotmi, takze zakladny predpoklad na vykon jeho prace je zvladat to.
Reply on: S499.1023 #190224:
No vybraní Ing. áno ? A BSK tam má 66% akcií a mesto 33%, takže BSK by sa malo činiť hlavne ? Ináč súhlasím, že ani na meste to nie je lepšie.
#190227 No ja osobne neviem do akej miery daný "vlk" (na nr.fóre imhd si ma upozornil že na toto fórum pojem "vlk" nepatrí ?) zveličuje a do akej miery skutočne naňho vodič vybehol a či vulgárne alebo slušne. Jasné, že to nie je vporiadku, ale na konanie vodiča sa tu ten dotyčný predsa sťažoval. Tak môže dostať aj opačný pohľad zo strany vodiča, ktorý by sa najradšej sťažoval na cestujúcich...
Reply on: Mike #190214:
A preto musí vodič vlka vulgárne zryčať, že? Ty, ja ti fakt zariadim, aby ti ten VPP zrušili, evidentne to má na teba škodlivý vplyv.
Reply on: Infinity #190210:
Aký status?
Reply on: Andreas.Papak #190208:
Čo to trepeš, momotko?
Reply on: Mike #190202:
Zatiaľ čo mestské vedenie SMER podporuje BID jak hovado, čo?
Je fakt, že bežne necestujem v starých Ikarusoch a ak ano, tak som nepotreboval stlačať gombík na znamenie. V nových a novších autobusoch je to označené veľmi jasne. Akurát sú tam tlačítka na otváranie dverí a tlačítka na znamenie-tiež rozlíšené. Ešte som v živote stým nemal problém a chodím každý deň do práce.V Ikarusoch - sú len jedny tlačítka žlté a zle viditeľné a nijako neoznačené(aspoň toto také bolo). Pripomínalo to tlačítko na otváranie dverí. Ja som hľadal to červené s označením STOP. Nepočítal som, že tu to bude iné. A že je kdesi takmer pri plafone autobusu vypísané koľkokrát sa má stisnúť to lačítko, ale nikde nepíše ktoré. Len vedľa je taký čierny gombík. Ja som ho stiskal-šofér o tom ani nevedel-až keď som mu to povedal po jeho zlostnom výleve. Už som sa neraz stretol stým, že nejaký cestujúci nedal vodičovi znamenie a ten mu na zastávke nezastal a tak išiel a vodičovi poriadne vynadal. Stým som nikdy nesúhlasil. A nemôžem ani naopak. Šofer ma mohol napomenuť a upozorniť či vysvetliť mi ako to vtomto autobuse funguje ale nie zlostne vynadať a zosmiešňovať ma. A vidieť ako stlačajú iný sa nedalo-v celom autobuse sme boli asi 4 ľudia. Autobus takmer nikde nestál. A na blbe poznámky niektorých diskutujúcich nemienim reagovať...Prajem im snáď len, aby aj im sa nestalo niečo podobné ako mne. ☺
Dnes nejaký "dobrák" za volantom busu 39 (odchod o 10:23 z Povraznickej v smere Slávičie údolie) naplno zapol klímu v režime chladenie. Žeby už naozaj hrozili horúčavy?
Reply on: 810zssk #190219:
Ale toto je zase tiež pravda, v takmer v každom type vozidla funguje dopyt a znamenie ináč ? .
Nehovotiac o tom, že nápis STOP je v Ikarusoch už ošúchaný, a DPB nerobí nálepky podobné tým Otváranie dverí... a pokiaľ nezvykne cestovať MHD, tiež to nemusí vedieť...

Nie všetky Cietelisy majú fotobunky ? ale inak znie to logicky (teda DPB logicky) ?
Reply on: Andreas.Papak #190217:
Dovolim si odpovedat: Preto ze dopyt na Citelisoch funguje rovnako ako na MBCC, teda ze dvere sa automaticky zavru ak fotobunka registruje ze su prazdne. Kedze experti v DPB fotobunku na Citelisoch odpojili tak sa stale tvari ze dvere su prazdne a pouzitie dopytu by malo za nasledok ze po cca 5 sekundach by sa dvere sami zatvorii, bez ohladu na to ci by v nich boli ludia, alebo nie.
Reply on: frenky #190213:
Faktom je, ze
a) cestujuci logicky nehlada tlacidlo celu cestu, ale az ked chce vystupovat

b) nie je vina cestujuceho, ze DPB ma spravidla bordel v tlacidlach a ich fungovani (hoci zrovna pri Ikaruse to az tak neplati)
Vie mi niekto poradiť, kde mám reklamovať sms lístky ktoré mi neprišli? Dnes večer som si poslal jednu sms a nič... Tak som to skúsil ešte raz a zas nič, takže nakoniec som si musel kúpiť normálny, a vyhodiť 3 eurá za jedno zvezenie mi príde trošku moc.
Reply on: Mike #190216:
? ako ináč. Očividne si učený 🙂 , tak vieš dôvod prečo sa nepoužíva dopyt v Cielisoch? 😃
Reply on: Andreas.Papak #190215:
Vzhľadom na vek a údržbu busov v DPB v každom autobuse ináč..
Reply on: Mike #190214:
Ako vlastne funguje to núdzové zastavenie?
Reply on: stabado #190205:
No ale že si si zapamätal, že čo už druhý krát nemáš stláčať. Lebo vdanom type vozidla to asi bolo najskôr núdzové otváranie dverí. A teraz si zober, že by to fungovalo ináč, ako keď si to stlačil Ty a spôsobilo by to napr náhle zabrzdenie celého vozidla a otvorenie dverí - asi by si spadol a možno aj vypadol z autobusu. Alebo v lepšom prípade by to vodičovi začalo hlasno vrešať v kabíne až kým by nevypol motor. To by si asi nechcel zažiť ani ako cestujúci a nie to ako vodič. A to len preto, že niekto nenašiel tlačidlo (a nie jedno!) približne vo výške očí, ale za to stlačil núdzové (asi červené) tlačidlo dosiahnuteľné až po natiahnutí ruky niekde pod stropom...
Reply on: stabado #190205:
Ano, soferi MHD absolvuju psychotesty. Je fakt, ze na niektorych cestujucich ta ani psychotesty nepripravia. Iste, reakcia vodica bola neadekvatna, ale fakt je aj ten, ze si mal dost casu pocas cesty najst spravne tlacitko. Stacilo sa mozno len pozerat na inych cestujucich, co stlacaju, ked chcu vystupit na zastavke na znamenie. Minimalne pri OD Lamac na 99,9% niekto isto vystupoval.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.