Mna vodic privrel vo dverach (3.) vo voz. 3438 na L23 o 7:13 na Bakosovej.
zavolal som do dpb -staznosti a pani Agata ma privitala s upozornenim.
Po 7-minutovej diskusii povedali ze si vodica predvolaju a budu ma informovat na e-mail.
(nic sa mi nestalo ale on ma MUSEL vidiet)
Ako to bude DPB riesit?
No vybraní Ing. áno ? A BSK tam má 66% akcií a mesto 33%, takže BSK by sa malo činiť hlavne ? Ináč súhlasím, že ani na meste to nie je lepšie. #190227 No ja osobne neviem do akej miery daný "vlk" (na nr.fóre imhd si ma upozornil že na toto fórum pojem "vlk" nepatrí ?) zveličuje a do akej miery skutočne naňho vodič vybehol a či vulgárne alebo slušne. Jasné, že to nie je vporiadku, ale na konanie vodiča sa tu ten dotyčný predsa sťažoval. Tak môže dostať aj opačný pohľad zo strany vodiča, ktorý by sa najradšej sťažoval na cestujúcich...
Je fakt, že bežne necestujem v starých Ikarusoch a ak ano, tak som nepotreboval stlačať gombík na znamenie. V nových a novších autobusoch je to označené veľmi jasne. Akurát sú tam tlačítka na otváranie dverí a tlačítka na znamenie-tiež rozlíšené. Ešte som v živote stým nemal problém a chodím každý deň do práce.V Ikarusoch - sú len jedny tlačítka žlté a zle viditeľné a nijako neoznačené(aspoň toto také bolo). Pripomínalo to tlačítko na otváranie dverí. Ja som hľadal to červené s označením STOP. Nepočítal som, že tu to bude iné. A že je kdesi takmer pri plafone autobusu vypísané koľkokrát sa má stisnúť to lačítko, ale nikde nepíše ktoré. Len vedľa je taký čierny gombík. Ja som ho stiskal-šofér o tom ani nevedel-až keď som mu to povedal po jeho zlostnom výleve. Už som sa neraz stretol stým, že nejaký cestujúci nedal vodičovi znamenie a ten mu na zastávke nezastal a tak išiel a vodičovi poriadne vynadal. Stým som nikdy nesúhlasil. A nemôžem ani naopak. Šofer ma mohol napomenuť a upozorniť či vysvetliť mi ako to vtomto autobuse funguje ale nie zlostne vynadať a zosmiešňovať ma. A vidieť ako stlačajú iný sa nedalo-v celom autobuse sme boli asi 4 ľudia. Autobus takmer nikde nestál. A na blbe poznámky niektorých diskutujúcich nemienim reagovať...Prajem im snáď len, aby aj im sa nestalo niečo podobné ako mne. ☺
Dnes nejaký "dobrák" za volantom busu 39 (odchod o 10:23 z Povraznickej v smere Slávičie údolie) naplno zapol klímu v režime chladenie. Žeby už naozaj hrozili horúčavy?
Ale toto je zase tiež pravda, v takmer v každom type vozidla funguje dopyt a znamenie ináč ? .
Nehovotiac o tom, že nápis STOP je v Ikarusoch už ošúchaný, a DPB nerobí nálepky podobné tým Otváranie dverí... a pokiaľ nezvykne cestovať MHD, tiež to nemusí vedieť...
Nie všetky Cietelisy majú fotobunky ? ale inak znie to logicky (teda DPB logicky) ?
Dovolim si odpovedat: Preto ze dopyt na Citelisoch funguje rovnako ako na MBCC, teda ze dvere sa automaticky zavru ak fotobunka registruje ze su prazdne. Kedze experti v DPB fotobunku na Citelisoch odpojili tak sa stale tvari ze dvere su prazdne a pouzitie dopytu by malo za nasledok ze po cca 5 sekundach by sa dvere sami zatvorii, bez ohladu na to ci by v nich boli ludia, alebo nie.
Vie mi niekto poradiť, kde mám reklamovať sms lístky ktoré mi neprišli? Dnes večer som si poslal jednu sms a nič... Tak som to skúsil ešte raz a zas nič, takže nakoniec som si musel kúpiť normálny, a vyhodiť 3 eurá za jedno zvezenie mi príde trošku moc.
No ale že si si zapamätal, že čo už druhý krát nemáš stláčať. Lebo vdanom type vozidla to asi bolo najskôr núdzové otváranie dverí. A teraz si zober, že by to fungovalo ináč, ako keď si to stlačil Ty a spôsobilo by to napr náhle zabrzdenie celého vozidla a otvorenie dverí - asi by si spadol a možno aj vypadol z autobusu. Alebo v lepšom prípade by to vodičovi začalo hlasno vrešať v kabíne až kým by nevypol motor. To by si asi nechcel zažiť ani ako cestujúci a nie to ako vodič. A to len preto, že niekto nenašiel tlačidlo (a nie jedno!) približne vo výške očí, ale za to stlačil núdzové (asi červené) tlačidlo dosiahnuteľné až po natiahnutí ruky niekde pod stropom...
Ano, soferi MHD absolvuju psychotesty. Je fakt, ze na niektorych cestujucich ta ani psychotesty nepripravia. Iste, reakcia vodica bola neadekvatna, ale fakt je aj ten, ze si mal dost casu pocas cesty najst spravne tlacitko. Stacilo sa mozno len pozerat na inych cestujucich, co stlacaju, ked chcu vystupit na zastavke na znamenie. Minimalne pri OD Lamac na 99,9% niekto isto vystupoval.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky