MOKROHAJSKA
Jazdia vam tam linky 21, 30, 34, 38, 83. Ked sluzi skutocne prednostne ludom iducim do a z toho ustavu, ktorych nie je vela, ponechajte tuto zastavku pre dve alebo tri linky a pre zbytok ju zruste (alebo zmente na zast. na znamenie, podla uvazenia). Respektive, keby ste trosku usetrili, co sa v Blave da velmi lahko (napriklad prepustenim Kirenky z DPB ), mozno sa najdu peniaze aj na nizkopodlaznu linku priamo tam do toho ustavu.
TECHNICKE SKLO, KREMATORIUM A DALSIE ZACHADZKY
20 by mala mat k TS iba zachadzky vybranych spojov, 37 ku Krematoriu takisto, 38 zrusit. Myslite, ze by to ludia nepochopili? Ja si skor myslim, ze ludia nechapu, preco to tam dnes jazdi, ked tam nikto ist nechce. Ostatne, ked bezni Bratislavcania pochopili precislovanie liniek na oblastne, pochopia vsetko.
HRDZA A CISTOTA
Spina a teplotne vykyvy su pre cestujuceho pravda neprijemnejsie, ako hrdza vozidla. Ale aj hrdza cloveku pripomenie, kde ze to zije a cim ze sa to musi vozit. Len tak na okraj, su na Slovensku mesta, ktore maju busy ciste a bez hrdze. Ale to uz je ohrana a otrepana pesnicka...
ZASTAVOVANIE PRI KAZDEJ VRBE
Idealny priklad - Praha, Evropska. Elektricka stoji pri kazdej vrbe, asi na desiatich zastavkach, autobus len na troch, kde sa da prestupit na elektricku.
Proste elina zastavkova a bus expresny paralelny, napriklad (teraz ma nekamenujte, to nechcem navrhnut, ale iba vysvetlujem ako to myslim) bus linka Novy most-DNV paralelne s elektrickovou drahou, ktora by stala dajme tomu len na Molecovej,
2x v Dubravke a az v DNV.
Alebo si urobte trolejbusovu trat na tej istej trati ako elina (nie je to take drahe, daju sa pouzit spolocne stply i prevesy) a dajte zastavkovy t-bus a expresnu elinu. Nu vot.
NAJLEPSIE NA ZAVER:
DALSI NIZKOPODLAZNY AUTOBUS MHD NA SLOVENSKU
Do Presova vcera prisiel Solaris Urbino 12. Je to treti presovsky NPA (prve dva su CityBusy), prvy presovsky Solaris a prvy slovensky dvanastmetrovy Solaris. Takze sme sa uz zjazvecili aj my
Jazdia vam tam linky 21, 30, 34, 38, 83. Ked sluzi skutocne prednostne ludom iducim do a z toho ustavu, ktorych nie je vela, ponechajte tuto zastavku pre dve alebo tri linky a pre zbytok ju zruste (alebo zmente na zast. na znamenie, podla uvazenia). Respektive, keby ste trosku usetrili, co sa v Blave da velmi lahko (napriklad prepustenim Kirenky z DPB ), mozno sa najdu peniaze aj na nizkopodlaznu linku priamo tam do toho ustavu.
TECHNICKE SKLO, KREMATORIUM A DALSIE ZACHADZKY
20 by mala mat k TS iba zachadzky vybranych spojov, 37 ku Krematoriu takisto, 38 zrusit. Myslite, ze by to ludia nepochopili? Ja si skor myslim, ze ludia nechapu, preco to tam dnes jazdi, ked tam nikto ist nechce. Ostatne, ked bezni Bratislavcania pochopili precislovanie liniek na oblastne, pochopia vsetko.
HRDZA A CISTOTA
Spina a teplotne vykyvy su pre cestujuceho pravda neprijemnejsie, ako hrdza vozidla. Ale aj hrdza cloveku pripomenie, kde ze to zije a cim ze sa to musi vozit. Len tak na okraj, su na Slovensku mesta, ktore maju busy ciste a bez hrdze. Ale to uz je ohrana a otrepana pesnicka...
ZASTAVOVANIE PRI KAZDEJ VRBE
Idealny priklad - Praha, Evropska. Elektricka stoji pri kazdej vrbe, asi na desiatich zastavkach, autobus len na troch, kde sa da prestupit na elektricku.
Proste elina zastavkova a bus expresny paralelny, napriklad (teraz ma nekamenujte, to nechcem navrhnut, ale iba vysvetlujem ako to myslim) bus linka Novy most-DNV paralelne s elektrickovou drahou, ktora by stala dajme tomu len na Molecovej,
2x v Dubravke a az v DNV.
Alebo si urobte trolejbusovu trat na tej istej trati ako elina (nie je to take drahe, daju sa pouzit spolocne stply i prevesy) a dajte zastavkovy t-bus a expresnu elinu. Nu vot.
NAJLEPSIE NA ZAVER:
DALSI NIZKOPODLAZNY AUTOBUS MHD NA SLOVENSKU
Do Presova vcera prisiel Solaris Urbino 12. Je to treti presovsky NPA (prve dva su CityBusy), prvy presovsky Solaris a prvy slovensky dvanastmetrovy Solaris. Takze sme sa uz zjazvecili aj my
neoplan
KREMATORIUM-Od Lamac-Lamac-(a dalej ako teraz)
Ludom v Lamaci je jedno ci by im 30 uz odniekal isla, pretoze by sa do tej 30 zmestili, A Ludia do krematoria by si museli na zachadzku do Lamaca zvyknut na ukorol hustejsieho intervalu... Otazka je kolko ma 30 pauzu v Lamaci. Kvalitu cestovania Lamacanov by to neovplyvnilo - dufam...
Alebo zaviest l 130, ktora by bola vlastne kazda druha 30 a chodila by po horespominanej trase