Ja by som zrusil 38, na 30 dal krakosy/Iky, a trasu 30 by som zmenil
KREMATORIUM-Od Lamac-Lamac-(a dalej ako teraz)
Ludom v Lamaci je jedno ci by im 30 uz odniekal isla, pretoze by sa do tej 30 zmestili, A Ludia do krematoria by si museli na zachadzku do Lamaca zvyknut na ukorol hustejsieho intervalu... Otazka je kolko ma 30 pauzu v Lamaci. Kvalitu cestovania Lamacanov by to neovplyvnilo - dufam...
Alebo zaviest l 130, ktora by bola vlastne kazda druha 30 a chodila by po horespominanej trase
KREMATORIUM-Od Lamac-Lamac-(a dalej ako teraz)
Ludom v Lamaci je jedno ci by im 30 uz odniekal isla, pretoze by sa do tej 30 zmestili, A Ludia do krematoria by si museli na zachadzku do Lamaca zvyknut na ukorol hustejsieho intervalu... Otazka je kolko ma 30 pauzu v Lamaci. Kvalitu cestovania Lamacanov by to neovplyvnilo - dufam...
Alebo zaviest l 130, ktora by bola vlastne kazda druha 30 a chodila by po horespominanej trase
Vladimír
Spojenie Dúbravky a nábrežia je zabezpečené L5 po Karlovu Ves, kde v špičke do 2 min. príde súprava L2 alebo L4.
Karlovu Ves som spojil so Zlatými pieskami preto, lebo jedine Zlaté piesky nepotrebujú priamy spoj na Obchodnú. Ak by šla linka Karlova Ves - Ružinov, v konečnom dôsledku by na to Ružinov doplatil horšou obsluhou Obchodnej ul. a Zlaté piesky a s nimi celá Vajnorská by mali zbytočne divokú otočku v uliciach mesta.