No ja vobec neviem ako funguje pomenovavanie zastavok v Madarsku - ci si to moze zvolit sam dopravca, alebo ako. Ale napr. "otocka" je preklad "autobuszfordulo"... Rajka, zel.st. sa originalne vola iba Rajka... zvysne dve neviem co znamenaju v madarcine.
Kazdopadne, oficialne DPB data su nadalej po madarsky, takto je to len v CG. Akurat je to zvlastne.
a co je na tom prekvapujuce ze v cisto statnej/verejnej spolocnosti je plat vyssi ako v sukromnej, resp. s podielom aj sukromneho kapitalu a hlavne manazmentu???
ja by som povedal ze to je skorej pravidlo ako prekvapenie ?
vydavky na pracu ludi su vydavkami, a statne firmy sa vo vseobecnosti vyznacuju neefektitivou, teda zbytocne vysokymi vydavkami, niekedy aj nespravne nastavenymi cenami (ale to v preregulovanom a predotovanom odvetvi ako doprava nemame sancu hodnoverne posudit...)
? jo sofer DPB. pri jazde do vozovne uz poznaju aj rychlost vyssiu ako 40km/hod a Bratislava je zrazu bez vytlkov. Alebo len vodici zrazu ziadne nevidia?
Kúriózna situácia je, že zatiaľ čo z Hainburgu do Wolfsthalu stojí cestovné v rámci VOR Postbusom 2 €, ale Postbus a Slovak Lines až do Bratislavy stojí len 1,20 €. ?
Počul som, že vodiči prímestskej dopravy Slovak Lines majú nižšie platy ako vodiči DPB a preto nejakí prešli do DPB. Dosť ma to prekvapuje vzhľadom na to, že Slovak Lines je sčasti súkromná firma...
Andreas.Papak
Síce sa divím, že niečo ako ZSSK to povolilo, ale aj tak milé ?