Nechystá sa v najbližšej dobe niečo ako preferencia električiek, úsekové zrýchlenie na 60 km/h, zastávky na znamenie v el. sieti a pod. ? ?
Keď tak rozmýšlam nad problematikou tých sedadiel, nedali by sa urobiť plastové sedadlá s penovou výplňou a látkou, kde by sa tá výplň a látka dali sňať a občas vyprať?
čo čakáš od paródie na banku ... ich matka si doma udržiava pravidelný ročný zisk na úrovni cca 4% (a dokáže z toho žiť) a týmto nenažraným prascom nestačí zisk cez 40% a ešte zdierajú formou takýchto idiotských poplatkov
Iná zaujímavá situácia z dnešného dňa: 11.19 odchádza spoj linky 23 zo zastávky Mláka, ktorý je o štyri minúty na zastávke Jána Jonáša-VW, kde cestujúci prestúpia na iný spoj rovnakej linky a pokračujú smer Dúbravka. Lenže dnes akože šofér nechcel čakať, tak odišiel od Volkswagenu skôr ako prišiel autobus z Mláky. Zastavil až na zúfalé trúbenie, aby blokujúc celú križovatku pobral prestupujúcich. Stáva sa toto častejšie? Ešteže 23 má taký atraktívny interval 60 min.
Áno lebo vyše roka chodili všetky električky z Karlovky pod most. (a opacne z Jesenského). Po starom tam chodili linky 4 a 12, ktoré sa "prekladali" v následnom intervale 4/16 minút. Takže čakanie nebude dlhšie ako pred výlukou tunela. A toho sa nebojím že by cez víkend tie 2xT3 na 4 boli také preplnené, že sa tam všetci nepomestia.
Navyše pre spojenie zo západnej časti mesta pod most snp sa dá použiť aj linka 28, 29 (bude hádam už v máji), a od lafranconi aj 30, 37. Na východnú stranu to bude horšie, ostane tam iba tá 4 na Krížnu Trnavské Mýto a Vajnorskú.. do Ružinova sa dá namiesto 9 použiť aj 50, ale keď sa počas pekných víkendov vyroja davy do eurovei a auparku tak tam to často aj napriek 10 min intervalu nie je moc kultúrne cestovanie. A navyše 50 chodí cez most snp iba jednosmerne.
Čiže ak bude spod mosta snp po otvorení tunela zhoršená dostupnosť (kapacitne to bude ok), tak to isto nebude na západnú stranu (lafranconi, karlovka, dúbravka), ale na východnú.
kolko krat ma vodic odignoroval naschval, samozrejme som vidiaci, ale myslim to tak, ze bezim na bus aj z predu vodic ma vidi, caka, naraz zavre dvere a odide tesne pred nosom. s nevidiacim je vela roboty, tak na neho kasle...
Mike
ano v spicke stacit bude, ale vtedy ked L6 nehcodi stacit nemusi a cez vikendy urcite nie a osobne by som asi L4 viedol cez Jesenskeho. Proste chyba tam jedna linka. Sama 4 nestaci a 15 minut je hrozne vela cakat na elektricku.
Presne tak, podla mna by bolo vhodne keby bola obojsmerna.
Idealne takto:
- zaviest novu zastavku Kamenne namestie smer Dubravka/Petrzalka
- zrusit existujucu zastavku Jesenskeho smer Dubravka
- existujucu zastavku Jesenskeho smer Kamenne namestie zobojsmernit (pod nazvom Hviezdoslavovo namestie, pripadne po vzore Nitry by sa mohla volat aj Centrum)
- zastavku Namestie Ludovita Stura ponechat len pre linku 2, pre ostatne zrusit
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978