Košické farbičkovanie dorazilo aj do Bratislavy.... ? Inak, nechápem, že názov v cudzom jazyku je (lebo že je to mapa by bez toho asi nikto nepochopil), ale legenda už nikomu nechýba.
V pohode... len verím že vďaka tomuto linku a "skúsenostiam" z minulého roka to nezopakujú.
A ako sa písalo vtedy, aj teraz... hanba že tunel je stále zavretý.
V Bratislave by mohli niečo podobné aspoň čo sa vlakov týka postaviť na miestach staníc Vinohrady a Predmestie.Bolo by to s výhľadom do budúcnosti bokom od stredu mesta ale s prestupom na všetky smery.Ale kde nato zobrať €-čka a čo povedia nato ľudia z Dúbravky,Karlovej Vsi,Petržalky
Skontroluj si čo si poslal... cesta smer mesto / centrum pre linku X5:
"Dúbravka, Pri kríži - Saratovská - M. S. Trnavského - Karloveská - obratisko Molecova - Karloveská - Harmincova - Lamačská cesta - Brnianska - Pražská - Štefánikova - Hodžovo námestie - Suché mýto - Kamenné námestie. Autobusy zastavia na zastávkach nočných liniek pri jednotlivých električkových zastávkach v úseku Dúbravka - Molecova a tiež na zastávkach Horné Krčace, Dolné Hrčace (na úrovni električkových zastávok), Hodžovo námestie a Kamenné námestie. Upozorňujeme, že nástup v Karlovej Vsi je možný len v smere na Molecovu; pri spiatočnej jazde z Molecovej na Harmincovu autobusy nezastavia. Cestujúcim v rámci Karlovej Vsi odporúčame využiť linku X5 v opačnom smere." ?
Tak verím že pri tomto behu Devín - Bratislava nebudu musieť obmedziť električky, nakoľko by im mala stačiť cesta pre smer centrum.
Ak to zas spravia tak ako minulý rok (možno iný beh) že náhradná doprava bola autobusmi otáčajúcimi sa na Riviere a potom späť Dúbravka, Patrónka až na Zochovú tak ich dám nominovať na cenu roka... ?
"Dôležitý je už samotný koncept. Po prvýkrát od čias monarchie sa Viedeň zbaví takzvaných uzatvorených staníc. Táto nová bude spájať všetky kľúčové trate - to je jej hlavnou výhodou. Už nebudete musieť vystúpiť z vlaku, ísť na metro a k ďalšiemu spoju. Vystačíte si s jedným prestupom na stanici," ozrejmil dôležitú funkciu budúcej stavby jej projektový manažér Karl-Johann Hartig.
N/A