Košické farbičkovanie dorazilo aj do Bratislavy.... ? Inak, nechápem, že názov v cudzom jazyku je (lebo že je to mapa by bez toho asi nikto nepochopil), ale legenda už nikomu nechýba.
V pohode... len verím že vďaka tomuto linku a "skúsenostiam" z minulého roka to nezopakujú.
A ako sa písalo vtedy, aj teraz... hanba že tunel je stále zavretý.
V Bratislave by mohli niečo podobné aspoň čo sa vlakov týka postaviť na miestach staníc Vinohrady a Predmestie.Bolo by to s výhľadom do budúcnosti bokom od stredu mesta ale s prestupom na všetky smery.Ale kde nato zobrať €-čka a čo povedia nato ľudia z Dúbravky,Karlovej Vsi,Petržalky
Skontroluj si čo si poslal... cesta smer mesto / centrum pre linku X5:
"Dúbravka, Pri kríži - Saratovská - M. S. Trnavského - Karloveská - obratisko Molecova - Karloveská - Harmincova - Lamačská cesta - Brnianska - Pražská - Štefánikova - Hodžovo námestie - Suché mýto - Kamenné námestie. Autobusy zastavia na zastávkach nočných liniek pri jednotlivých električkových zastávkach v úseku Dúbravka - Molecova a tiež na zastávkach Horné Krčace, Dolné Hrčace (na úrovni električkových zastávok), Hodžovo námestie a Kamenné námestie. Upozorňujeme, že nástup v Karlovej Vsi je možný len v smere na Molecovu; pri spiatočnej jazde z Molecovej na Harmincovu autobusy nezastavia. Cestujúcim v rámci Karlovej Vsi odporúčame využiť linku X5 v opačnom smere." ?
Tak verím že pri tomto behu Devín - Bratislava nebudu musieť obmedziť električky, nakoľko by im mala stačiť cesta pre smer centrum.
Ak to zas spravia tak ako minulý rok (možno iný beh) že náhradná doprava bola autobusmi otáčajúcimi sa na Riviere a potom späť Dúbravka, Patrónka až na Zochovú tak ich dám nominovať na cenu roka... ?
"Dôležitý je už samotný koncept. Po prvýkrát od čias monarchie sa Viedeň zbaví takzvaných uzatvorených staníc. Táto nová bude spájať všetky kľúčové trate - to je jej hlavnou výhodou. Už nebudete musieť vystúpiť z vlaku, ísť na metro a k ďalšiemu spoju. Vystačíte si s jedným prestupom na stanici," ozrejmil dôležitú funkciu budúcej stavby jej projektový manažér Karl-Johann Hartig.
Dnes to celkovo bol bordel, chvilu to fakt vyzeralo ze sa jazdi nahodne a oznacovanie uplne mizerne.
Holt, jasne to dokazuje nekonzistenciu na dispecingu, kde niektori dispeceri taketo "akcie" zvladaju uplne v pohode (vid niekolko skvele zvladnutych maratonov) a niektorym sa to uplne rozsypa.
Električky premávajúce z Ružinova v čase 11:30 - 15:00 boli označené ako X8 smer Námestie SNP, 8 smer Námestie SNP, ktoré jazdili po trase X8. Lenže boli aj 8 so smerom Kamenné námestie, odkiaľ pokračovali ako linka 3 do Rače aj po upozornení dispečera na Trnavskom mýte. Vodička nemenovaného vozu K2S mu povedala, že ona vie, kade má ísť a pokračovala po normálnej trase 8/3 do Rače. ? Chudáci ludia museli byť úplne zmetení.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marian555
Ak to zas spravia tak ako minulý rok (možno iný beh) že náhradná doprava bola autobusmi otáčajúcimi sa na Riviere a potom späť Dúbravka, Patrónka až na Zochovú tak ich dám nominovať na cenu roka... ?