Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.tvba.sk/home/ukoncenie-tendra-na-stary-most-sa-posuva/

včera sa mali otvarat obalky na zhotoviteľa nového "Starého mosta", posúva sa to o 6 dní - na 27.marec
Ešte jedna zima a IKARUSY pôjdu kade ľahšie. Čím dlhšie sa bude odkladať myšlienka tendra na nové busy, tým sú reálnejšie podobné problémy ako pri trolejbusoch. Aby sa takáto situácia nevyskytla o rok aj pri autobusoch, len rozmýšľam čo bude jazdiť miesto nich 😃
Reply on: Michal111 #189760:
Podľa mňa riaditeľ DP nedáva celkom správne informácie o autobusoch. Hovorí: "máme asi 110 autobusov, ktoré sú do 15 rokov staré, takže tam je tiež vysoká poruchovosť a vysoké náklady na opravu, ". Ak by sme to brali doslova, vlastne hovorí o všetkých druhoch SORIEK, Mercedesov, TEDOMOV, Irisbusov. Správne by malo byť "máme asi 110 autobusov, ktoré sú viac ako 15 rokov staré...". Ale ani to nie je úplne správna informácia. Asi bral do úvahy len KAROSY (momentálne je ich 65, najmladšie majú 18 rokov) a kĺbové IKARUSY (momentálne je ich 40, najmladšie majú 15 rokov) a nebral do úvahy IKARUSY 412 (momemntálne je ich 24, najmladšie majú tiež 15 rokov), čiže DP má najmenej 129 autobusov, ktoré majú 15 a viac rokov. Navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá.
Hovorí tiež o kúpe autobusov z peňazí za predaj emisií. Ale trolejbusy a električky sa idú kupovať z EUROFONDOV, prečo nie aj autobusy? Z EUROFONDOV sa budú robiť len opravy tratí a nové trate električiek a kúpa autobusov je v tomto prípade pasé? Riaditeľ opakuje tiež, že koľko trolejbusov a električiek idú kupovať (podľa mňa veľmi málo a nekupujú kĺbové trolejbusy s pomocným pohonom), hovorí aj o dátume, do ktorého ich chcú kúpiť, ale o autobusoch nehovorí opäť nič. Chce ich kupovať už tento alebo budúci rok, alebo čakať ďalších 15 rokov? Chce ich kupovať 10, alebo viac ako 100. Ak by mali nahradiť všetky tie staré autobusy, by ich potreboval najmenej 150, aby mal rezervu. Dokonca si myslím, že by mal urobiť to, čo chcel urobiť pri zmene v garážovaní autobusov v roku 2011- autobusy tie isté dať do jednej vozovne, čo však nikdy sa nezrealizovalo (všetky kĺbové SORKy z JD a PE dať do Trnávky a 12m IRISBUSOV z PE do Trnávky). V takom prípade pre JD kúpiť 100 autobusov kĺbových (+ vypravovať z nej aj cez pracovné dni linku 63 a vrátiť do nej linku 50 a vypravovať na ňu kĺbové autobusy, čo jeden čas bolo), pre Petržlaku asi 80 kĺbových autobusov a 50 12metrových. Tak by podľa mňa bola dostatočná rezerva vo všetkých vozovniach a v prípade potreby by sa mohli bez strachu použiť v prípade nejazdenia električiek a trolejbusov.
Reply on: TeBeCe #189787:
To si sem radšej ani nemal dávať...
Reply on: Marek1978 #189782:
ale aj tak bol zatiaľ z "live" videných najlepší nejaký 12metrák na L99, čo asi o šiestej ráno zabudol pri Lidli zo Šustekovej odbočiť doprava na Bosákovu a potom sa medzi zastávkami Lachova (ešte bez semaforov) otáčal priamo na hlavnej cete 🙂

ale samozrejme, na toho tuším z L78, čo točil kĺb o 180 stupňov pri ASMN zrejme nemá nikto, aj keď výhybkový "cúvač" z L16 pri STU ho dosť výrazne atakoval 🙂
Reply on: ross #189783:
Skus na benzinke pred zaplatenim "posunut auto" a uvidis aku paniku tam sposobis ? Je uplne standardne ze najprv zaplatis, az potom odides od stojanu.
Reply on: Michal111 #189777:
Ja som v tom autobuse vtedy bol, a nestacil som sa cudovat tym ludom, zacali vykrikovat na uz tak vystresovaneho vodica ako keby oni sa v zivote nepomylili. A okrem toho autobus musel na pumpe cakat asi 5 min dokym si vodic tankujuceho mercedesu ktory blokoval autobus nenatankoval a nesiel kupit bagetu, kludne mohol natankovat a posunut auto o par metrov ale on nie, musel ist este zaplatit.
Reply on: kecho #189781:
Alebo L98 pred par mesiacmi neodbocil na Tupolevovu, ale siel rovno ako L68 a prisiel od Romanovej a zatocil k Tecnhopolu, cim vynechal zast.Tupolevova smer slimak.
Reply on: Michal111 #189777:
aby sa nezbláznili - si pamätám, že pred asi 15-20 rokmi narvatá 55ka (či už 86?) okolo 7:30 po zjazde z Prístavného mostu nešla na Prístavnú, ale si to švihla cez Bajkalskú - a na Prievozskej pred svetlami sa otočila naspäť - to ste mali vidieť zdesené pohľady ľudí, keď nešiel klasickou trasou, že kadiaľ to ide na Miletičku 🙂
Reply on: kecho #189779:
Ale to nie je "nesplnenie kriterii" 😉
Reply on: 810zssk #189763:
napríklad by mohli vylúčiť ponuku pre "príliš/podozrivo nízku cenu" (keby chceli bodovo predbehnúť JeTiho 5 dverí) - myslím, že smeráci s takou vecou majú mýtne skúsenosti 😉
Videl niekto Belfiho v trolejbuse,okrem toho kde ho natáčali? ?
Reply on: Tedomík #189767:
Ako riaditeľ podniku by mal vedieť základné otázky. Mňa ale skôr prekvapilo, že cestuje aspoň raz týždenne trolejbusom ☺
Reply on: 810zssk #189761:
jejda ten belfi je vacsi magor ako som myslel. tak on chce rusit este aj nocaky???? sak to je chore, aka taka obsluznost musi byt a niektore su teda velmi slusne vyuzivane. minimlane N31 co viem, tak tam by sa mal posilnit interval na 30 min skoro celu noc. ale aj dalsie nocaky chodia dost casto preplnene a on este chce dat interval 2 hodiny, ze sa to nehanbi ani povedat..
podla mna je minimalny priestor na redukciu, jedina linka co ma napada je 82 😃 .
a takisto preco belfi dotuje spoje do dediny (Marianka) na ukor 53, ktore sluzi hlavne Vajnorom a Novemu mestu, kedze dost vela ludi nastupuje do nej aj na Zlatych pieskoch.
Dalo by sa pokracovat dalej a ten trt navrhuje este skrtanie, on stratil sudnost? alebo sa mu zda, ze malo ludi chodi autami?
A koho je chyba, ze vyhlasili zle tendre? Davno mal odstupit..
Reply on: 810zssk #189771:
No, počkaj, zintegroval si SL, ZSSK a DPB čo? 😮

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.