ale aj tak bol zatiaľ z "live" videných najlepší nejaký 12metrák na L99, čo asi o šiestej ráno zabudol pri Lidli zo Šustekovej odbočiť doprava na Bosákovu a potom sa medzi zastávkami Lachova (ešte bez semaforov) otáčal priamo na hlavnej cete
ale samozrejme, na toho tuším z L78, čo točil kĺb o 180 stupňov pri ASMN zrejme nemá nikto, aj keď výhybkový "cúvač" z L16 pri STU ho dosť výrazne atakoval
Ja som v tom autobuse vtedy bol, a nestacil som sa cudovat tym ludom, zacali vykrikovat na uz tak vystresovaneho vodica ako keby oni sa v zivote nepomylili. A okrem toho autobus musel na pumpe cakat asi 5 min dokym si vodic tankujuceho mercedesu ktory blokoval autobus nenatankoval a nesiel kupit bagetu, kludne mohol natankovat a posunut auto o par metrov ale on nie, musel ist este zaplatit.
Alebo L98 pred par mesiacmi neodbocil na Tupolevovu, ale siel rovno ako L68 a prisiel od Romanovej a zatocil k Tecnhopolu, cim vynechal zast.Tupolevova smer slimak.
aby sa nezbláznili - si pamätám, že pred asi 15-20 rokmi narvatá 55ka (či už 86?) okolo 7:30 po zjazde z Prístavného mostu nešla na Prístavnú, ale si to švihla cez Bajkalskú - a na Prievozskej pred svetlami sa otočila naspäť - to ste mali vidieť zdesené pohľady ľudí, keď nešiel klasickou trasou, že kadiaľ to ide na Miletičku
napríklad by mohli vylúčiť ponuku pre "príliš/podozrivo nízku cenu" (keby chceli bodovo predbehnúť JeTiho 5 dverí) - myslím, že smeráci s takou vecou majú mýtne skúsenosti
jejda ten belfi je vacsi magor ako som myslel. tak on chce rusit este aj nocaky???? sak to je chore, aka taka obsluznost musi byt a niektore su teda velmi slusne vyuzivane. minimlane N31 co viem, tak tam by sa mal posilnit interval na 30 min skoro celu noc. ale aj dalsie nocaky chodia dost casto preplnene a on este chce dat interval 2 hodiny, ze sa to nehanbi ani povedat..
podla mna je minimalny priestor na redukciu, jedina linka co ma napada je 82 .
a takisto preco belfi dotuje spoje do dediny (Marianka) na ukor 53, ktore sluzi hlavne Vajnorom a Novemu mestu, kedze dost vela ludi nastupuje do nej aj na Zlatych pieskoch.
Dalo by sa pokracovat dalej a ten trt navrhuje este skrtanie, on stratil sudnost? alebo sa mu zda, ze malo ludi chodi autami?
A koho je chyba, ze vyhlasili zle tendre? Davno mal odstupit..
No tak si určite rozmyslím či pôjdem pešo po moste alebo 2 min. loďou. Lebo však keď to zoberieš tam a späť (napr. centrum-sad ak by trasa nebola okruhom ale 3 trasy medzi Sadom a jednotlivými zastávkami) 2€ → 60Sk a teraz si zober napr 4-člennú rodinu (nech decko je za polovičnú cenu) Tak tam späť by ich vyšlo 6€ čo je takmer 200Sk a to už si určite rozmyslia či pôjdu po moste alebo loďov. A zase ani keby to bola tá loď zadarmo by ju veľa ľudí asi nevyužilo. Samozrejme projektu fandím ale keď to má jazdiť v neprehľadnom intervale 45 min. má to stáť takú pálku. A navyše napr. zbytočná trasa do Riverparku kde teraz z električiek nik nevystupuje je zbytočnosť.
Najlepšie by bolo keby premávala po trase Nám.Ľ.Štúra, Sad J. Krála, Eurovea, Sad J. Krála, Nám. Ľ. Štúra
medzi centrom a sadom trvá trasa asi tie 2-3 min. a medzi sadom a Euroveou asi 5 min. To je spolu spiatočne tých 16 min +2 min na vystup a nastup tak by 1 kolo trvalo 24 min. Tých 6 min. by mohlo stáť v centre. A interval by bol prehľadný 30 min. a loď by jazdila častejšie čo by zvyšovalo jej atraktivitu. A keď teda to už nebude v systéme MHD ako sa všade písalo a má to byť zas doplnková atrakcia za za to euro tak by mohla byť tarifa 1€ na neobmedzenú cestu pre dospelého a 0,50€ za decko tiež neobmedzená cesta. Alebo predávať automaticky za túto cenu spiatočné lístky a ptm by mala zmysel
Aj v Prahe či Ústi/Labem majú "atrakcie" v systéme MHD napr. Petřínskú lanovku či lanovku v Ústi/Labem (nwm či je už dostavaná) a takéto systémy majú úspech keďže ich využiju aj miestny.
Áno, lebo električky nemajú 25 rokov... Presnejšie majú 24-38 rokov... A o tých rozdrbaných tratiach radšej pomlčím... Len tam nejde o SeR, že? Keď som tak kukal ten katalóg T3, to na čo prosím pekne robili novostavby T3? Síce len 5 vozidiel ale aj tak.. podobne ako aj novostavby K2S, to je ďalších 9. To vtedy neexistovali nízkopodlažné a podľa možnosti aj klimatizované električky???
Luks