Najlacnejši bude asi CityStar TEE do Švajčiarska, ale musí sa to kúpiť v Rakúsku minimálne 4 dni vopred. Trasa od Kittsee Gr. do Basel SBB. A k tomu slovenský lístok na hranicu a z hranice (kúpiť vopred, pri prekročení hranice bez lístka pokuta 700,- SKK!!).
CityStar samozrejme môže použiť aj jednotlivec ale nie je to také výhodné ako pri skupine.
I.
No a podľa tej tvojej premúdrelosti by som si tipol, že nielenže si železničiarka ale ešte si aj z Českej Třebovej. Neviem, či taký fenomén (modorgumné mesto) máme aj na Slovensku. Možno Vrútky.
I.
Blbosti píšeš Ty! Nie si náhodou železničiarka? Spôsob vyjadrovania ("zastávka Jasovská zostane v 1. pásme!") by tomu nasvedčoval.
Pre Tvoju informovanosť: Bývam na Ostredkoch a do Engerau-Siedlung by som nešiel bývať ani keby za to platili.
I.
Zachovaj kľud a rozvahu. Linka 91 JE linkou, ktorá je prioritne určená pre obyvateľov Rusoviec, Jaroviec a Čunova. Osobne by som s ňou zastavoval v Petržalke smerom von len pre nástup, smerom do mesta len pre výstup. Obyvatelia Petžalky majú dostatok iných spojov. Len tak mimochodom, ako k tomu prídu takí ľudia z Dúbravky, že Petržalka je v 1. pásme a Dúbravka v 2.? Prekvapuje ma, že sa miestne časti ležiace v 2. pásme ešte neohradili proti tejto evidentnej diskriminácii. Čo leží na území mesta, má ležať v jednom pásme. A čo je to za nezmysel, že DPB niekomu vyšiel v ústrety? DPB má zabezpečovať uspopkojovanie prepravných potrieb obyvateľstva, to je jeho povinnosťou a nie vychádzaním v ústrety.
I.
Ty tiež trepeš nezmysly. Cestujúci, ktorý pozná linky, nepotrebuje ŽIADNY transparent, nepotrebuje ani vedieť, ak sa volá nasledujúca zastávka, lebo proste vie, kde má vystúpiť. Ale BUSE a podobné veci sú práve pre tých ľudí, ktorí sa chcú niekam doviezť, možno prvýkrát v živote a nemajú v úmysle ani študovať CP, ani sa učiť naspamäť zoznam zastávok.
MHD je totiž SLUŽBA VEREJNOSTI a nie hračka pre dopravných fandov a každý dopravný fanda by si to mal niekoľkokrát zopakovať vždy predtým, než splodí nejakú chobotinu.
I.
Môj Ty bože, kde si prišiel na takú momotinu, že "každý to vie"? Nie si náhodou železničiar? Však keď každý všetko vie, tak môžeme transparenty úplne zrušiť, však "každý vie, že linka xxzf ide do blablablaova". Celkove mávaš dosť rozumné názory, kde si takúto chobotinu vypriadol?
I.
Dosť, ale naozaj dosť by ma zaujímalo, načo tá 20 k tomu TS zachádza celý deň, keď tam evidentne mimo striedania smien nemôže byť žiadna frekvencia.
I.
Osobne ma brnenský piktogram označníka vždy nesmierne iritoval (pretože to vyzerá stupídne) ale je to stále lepšie ako "nasleduje" či "příští stanice".
I.
Sorry, musim sa poopravit - ikarusy 415 z Krasnan boli precislovane a nasledne rozdelene do vozovne Trnavka ( 1. kolona ) a vozovne Jurajov dvor ( 2. kolona )
Vieš, s ČR sme v colnej únii, takže žiadne clo z ČR nie je. Účel colného skladu je trochu iný. A českú (nie české, alebo si snáď myslíš, že je "to daň z pridanej hodnoty":-)) DPH si síce odrátaš ale slovenskú zaplatíš, takže získaš tučné dve percentá. Nehovoriac o tom, že pri takýchto akciách sa DPH v ČR neplatí automaticky, platí sa až u nás.
I.
Sorry, ale trepeš nezmysly. Prečo by som mal čakať, až mi vnútorný transparent ukáže nasledujúcu zastávku Nová Doba, keď si ju môžem odpočítať na vnútornom transparente. Vieš, pre každého takéhoto zlepšovateľa by som doporučoval - navštíviť cudzie mesto, podľa možnoasti v zahraničí, v krajine, ktorej jazyk neovládaš, zviezť sa tam MHD a predstavovať si tam taký informačný systém, aký navrhuje.
I.
Špitálska, Imperialistické námestie - VÚIS, Krížna - klasický zvršok, drevené pražce (dodnes som nepochopil prečo), Vajnorská po Bajkalskú - VÚIS. Špitálska bola prvá v Bratislave, kde sa VÚIS panely použili a asi bola aj najlepšie spravená. Na Vajnorskej už nejaký momot vymýšľa zlepšováky, takže nie je zaasfaltovaný cvelý priestor medzi panelom a hlavou koľajnice ale je tam nasypaný štrk a na tom asfalt, takže sa to samozrejme rozpadáva.
I.
Igorko