Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #189062:
Uplny suhlas. Je to des. A najma ked aj tu vidim kolko "odbornikov" ma nazory ake ma. Najhorsi mi ale pridu "nadsenci MHD" - ti robia najviac skody. Cest vynimkam - napr. ten projekt elektriciek na Stefanikovej vyzeral celkom fajn. To sa ale tiez musel najst niekto mimo kto prisiel s realnym riesenim a nie zadubene stekat: "Auta fuj, fuj, fuj, autobusy su mnam, riesime problem". Ono problem je aj ten, ze v DPMB stale pouzivaju pocitace ako pisacie stroje, nic viac nic menej.
Reply on: luky133 #189069:
Neschopnost. Este nikde kde som bol v Europe a jazdili tam elektricky - nikde nie su take zvukove prejavy ako v BA. Ani v Sarajeve!
Zaujimalo by ma, ci ma niekto k dispozicii prepocet kolko stoji suma sumarum priemerne v BA 1km jazdne ale vratane vsetkeho - vratane nakladov na uvery, opravu ciest znicenych autobusmi a trolejbusmi, trolejove vedenia, stavba, opravy a udrzba kolajnic, zastavky, zimna udrzba, opravy vozidiel, platy vsetkych na vyplatnej paske DPMB proste vratane vsetkeho. Aby sa nakoniec neukazalo, ze verejna doprava je drahsia ako taxiky z dovodu totalnej neefektivnosti a rozkradania.
Reply on: VLK #189073:
Co argumenty nemas?
Reply on: Andreas.Papak #189052:
Dokedy? Dovtedy, kym sa budu v DPMB kradnut a minat na nezmysly ako su teraz tie mikrofony a onalepkovanie zastavok. Dovtedy. Vsak za posledne roky prechadza MHD BA totalnym rozkladom. Zadlzenie po krk na nakup nezmyselne drahych Mercedesov a dalsich autobusov (to potrebujeme, fakt!), likvidacia trate na hl. stanicu, totalna neschopnost opravit tunel, platanie problemov az ked uz vyslovene hori. Ale kampane typu cierny pasazier, hovadiny typu mikrofony, tendre na blbosti na to je.
Reply on: Sommelier #189070:
Jasne Sommelier, minajme euro eura, vsak to su peniaze zadarmo, sice na blbosti ale minajme ich. To je totalne zvratene a chore uvazovanie.
Reply on: aquila #189062:
Električka do Petržalky je pre mnohých jazdiacich cez nový a apollo, či už v mhd alebo vo svojom, veľmi očakávaným spojením. Mimoúrovňové križovania a preferencia sa mohli/môžu stať de/motivátorom k ďalším presunom medzi igk a mhd. Očakávateľne sa ale jedná o viac ľudí v mhd. Ich počet môže byť ešte vyšší po priamom prepojení s hlst. To čo popisuješ ty je spoločenská záležitosť a na zlepšenie tejto situácie s následkom toho, že by sa postavilo lepšie riešenie sa nikomu (do nekonečna) čakať nechce. Veď ty by si sa za sociku asi zbláznil ? A pritom to je často stále tá istá zberba, resp. ich potomkovia, už od slovenského štátu.
Električka nech si je kontraproduktívna k nafťákom koľko rozumne znesie. A keď to stojí veľa, tak sa opýtam kam by si teda smeroval predmetné euroeurá ? Predpokladám, že do toho istého, len by si to robil lepšie. Tá artmedia a bosáčka ma dostala podobne, ale to ešte stále nie je dôvod na akékoľvek zavrhovanie a konce sveta ?
A včera nám už prestalo fungovať mazanie v oblúku na Molecovej. Boli prítomní aj vrchári a prechádzali okolo senzora kovovou tyčou, ale zjavne sa im to nepodarilo opraviť. Poobede už električky "škrípali" tak ako pred namontovaním. ?
Reply on: Radovid #189066:
Mikrofony budu mat az od 1.3.
Reply on: Valec #189055:
No ved som napisal ze zajtra (teraz uz dnes, 28.2.) je deadline 🙂
Reply on: AAA #189063:
No prinajmenšom je tento spôsob informovania pochybný a hlavne keď to vyzerá tak, že tieto mikrofóny majú dlhšie a informujú o tom až teraz.
Reply on: AAA #189063:
Dávnejšie sa mi zdá, že som sem hádzal zmluvu zo stránky DPB na nákup a obsluhu tých mikrofónov takže niečo pravdy na tom bude. ?
Reply on: Marek1978 #189061:
Tak to by ma zaujímalo, či je spôsob akým o tom DPB informuje v súlade so zákonom. Ak je to teda pravda, že revízori majú mikrofóny.
Reply on: Sommelier #189033:
radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.

nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.

to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
Reply on: Radovid #189059:
revizory maju mikrofony.
Predpokladam, ze dalsi kseftik s nalepkami pre kamosa v tlaciarni.
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6983/cestovne-listky-a-upozornenie-na-monitorovany-priestor.html#98813-Priestor-je-monitorovany

Priestor je monitorovaný čím? Ak sa nemýlim toto je piktogram pre mikrofón, ale nevravte mi, že DPB si začalo nahrávať zastávky a vozidlá 😃
Reply on: Marek1978 #189056:
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."

Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.