Prečo by mu mal ale zisk hradiť kraj?! Dobre nech už zisk teda má z tej činnosti, ale s tým, že v zmluve (a nebolo by od veci keby aj v zákone) bolo ukotvené, že 90% toho musí vynaložiť na tú činnosť v ktorej podniká a ak tie peniaze napr. dostal od BSK, tak tu ich aj minie.
Inak bude Cities in Motion 2 : http://www.abcgames.sk/?p=hry_zobraz&id=15573 ... Vraj bude možné nastaviť režim premávky liniek deň/noc a tiež špička/sedlo, ba až dokonca vraj "timetable", takže asi aj časy jednotlivých odchodov, čo bude absolútne super. Ešte aby doladili tú blbú dopravu, lebo toľko áut čo je v prvom dieli, to nie je normálne.
Mám jednu pripomienku pre editorov mapy liniek MHD; to, že je viacero zastávok viac, alebo menej posunutých oproti ich skutočnej polohe je ešte v poriadku, prehľadnosť a spoľahlivosť mapy to nekazí. Ale všimol som si, že medzi Pastierskou a Stolárskou (Rača) je omylom pridaná ďalšia jednosmerná zastávka neznámeho názvu, čo je dosť mätúce (možno je také niečo aj inde, ale všimol som si len tento prípad). Inak super mapa, len toto by sa pri najbližšom update mohlo odstrániť, vďaka
HBreavis aka slovak lines, nie charita a vedeli preco to podpisuju .. oni vykony dostali zaplatene, a zaroven aj predlzenu zmluvu bez tendra .. cize su zase v tazkej pohode
"'Dnes nevieme povedať, či zdravotne postihnutí budú musieť kupovať električenky už od 1. marca,; povedala riaditeľka BID Zuzana Horčíková."
To si robí srandu? Koordinátor BID dva týždne pred spustením 1.etapy nemá jasno v tarife? Na fleku odvolať.
Nechaj ho v tom Krom toho keby bolo ako vravi on, tak by som stavil stovku, ze "kreativnym uctovnictvom" by mali vyssie naklady ako realne by mali aby ziskali viac
Moment... Ak dostanú úhradu za služby, tak potom tie náklady logicky musia vynaložiť na mzdy zamestnancom, výdavky spojené s prevádzkou vozidiel, poistenie vozidiel, proste to ide na úhradu nákladov spojených so službami, ktoré poskytujú. Potom akékoľvek vynaloženie tých financií na úhradu daných položiek by som označil za podvod. Ak chce SL mať peniaze, s ktorými si bude môcť robiť čo chce nech ich získava z činnosti na ktorú nedostáva dotácie od kraja, v opačnom prípade nevidím prečo by mal kraj dotovať nejakú činnosť súkromnej spoločnosti ak tá má potom zisk no už kraju preplatok nevráti, alebo aspoň nevykoná to, že daný zisk investuje do skvalitnenia služieb cestujúcim, či nejak inak to vráti kraju.
Lebo sa zrušila 71 a predpokladalo sa, že od Vlčieho Hrdla (Prístavnej = akoby apollo biznis centrum zozadu) bude v špičke väčší dopyt na Kazanskú a k Čiližskej. Zemenená 67 a 87 dlho vo Vrakuni nevydržali, z dôvodov popísaných v #188644.
Pretoze to je mimosudne vyrovnanie, teda je to "Predlzime Vam zmluvu a vy od nas nebudete chciet vsetko co Vam dlzime". BSK je ten kto to mimosudne vyrovnanie vyslovene potreboval.
Ano, nezabudni opat tu o tom, ze limity pohotovostnej hmotnosti su naaaahodou stanovene tak aby tesne vyhovovali uchadzacovi, ktori ponuka preferovany pocet dveri ?
zo sukromnych zdrojov? a odkial ich zobrali tie zdroje? preco by to nemohlo byt predlzime vam zmluvu o styri roky ale vy nakupite SORy.
Som z tohto tvojho prispevku prekvapeny, lebo teba tu vnivam ako cloveka co vidi korupciu vsade aj tam kde zrejme nie je.
Mna by zaujimalo z akeho titulu sa Stanekova a DPB celkovo vyjadruju k vyskam cestovneho. Cenovym organom je MESTO. To je tiez objednavatelom dopravy a DOTUJE tu bezplatnu dopravu. Ked bude prepravu TZP zo svojho vrecka dotovat Delfi, potom mozu do toho kecat.
Samozrejme, maslo na hlave ma aj mesto, kedze sa 10 dni vopred nevie rozhodnut ako to vlastne bude a teda mu absolutne nezostane cas odkomunikovat to. Pritom taketo zmeny su NAJMA o komunikacii.
Ámos
Som z tohto tvojho prispevku prekvapeny, lebo teba tu vnivam ako cloveka co vidi korupciu vsade aj tam kde zrejme nie je.