Tak potom nerozumiem, čo je v tvojom balíčku zvýhodnené ? Buď to bude
a) nová karta = cena karty + električenky (to potom nie je zvýhodnený balíček)
b) nová karta < cena karty a električenky (to je diskriminácia neautomobilových)
"Zvýhodnený balíček by bola hlúposť. Prečo chceš majiteľou automobilu (sám som) zvýhodňovať za to, že majú automobil?"
Vtipne je ze o prispevok nizsie si sam navrhol to iste! Mna dnes rocna elektricenka stoji 260 EUR, ty ju chces davat majitelom aut za 70 eur. Inymi slovami, zvyhodnovat ich za to ze pod domom parkuju svoju plechovicu
Totizto, v konecnom dosledku moj "zvyhodneny balicek" a tvoj navrh su to iste, akurat ty navrhujes aby to bolo povinne, zatial co ja na baze dobrovolnosti
nie som ekonóm, ale inflácia pôsobí aj na zamestnancov. či rovnakým tempom ako výdavky je otázne (aj keď kúpyschopnosť sa rozhodne zvýšila za posledných 20 rokov). Dzurinda vlastne dvojnásobné platy splnil - matematicky. Aj keď o kúpyschopnosti sa to takto presne asi povedať nedá.
Tak pardon, mestská časť. Každopádne je v tom strašný bordel. Dnes som sa špeciálne zameral na tie dodatkové tabuľky a prakticky môžem povedať, že som nenašiel dve totožné. Samozrejme, všetko po slovensky, veď sme svetoví ?
Zvýhodnený balíček by bola hlúposť. Prečo chceš majiteľou automobilu (sám som) zvýhodňovať za to, že majú automobil? Práve naopak. Navýšenie rezidenčnej parkovacej karty o cenu električenky by predstavovalo istú "daň za dopravnú politiku mesta".
Ako to má motivovať zvýhodňovanie IADistou neautomobilových využívať MHD?
Sme na diskusnom fóre priateľov MHD. Jedným zo spôsobov ako prinútiť ľudí využívať MHD je poskytnúť im "zľavu". Rezidenčná karta bude po novom stáť nie 20 €na rok, ako sa predpokladá v cenovom výmere, ale 70 € na rok a grátis bude električenka. Majitelia auta sa potom nebudú môcť vyhovárať, že sa im električenka neoplatí a lístok je drahý. Pri voľbe MHD vs. IAD budú mať na výber, pričom MHD nebude znevýhodnené ako dnes. Čo je zlé na tomto nápade?
Spoplatnenie parkovania, preferencia MHD a BUS pruhy nie sú vnucovanie? Električenka k rezidenčnej parkovacej karte nie je o nič väčšie vnucovanie.
Keďže sa jedná o mimoriadne udalosti, nie je na to univerzálny návod. Vodiči vtedy buď na konečnej počkajú do ďalšieho odchodu, alebo sa idú napojiť niekde na trasu do grafikonu, prípadne po konzultácií s dopravným dispečingom vykonajú spoj v skrátenej trase iba po nácestné obratisko.
Toto by aj mna zaujimalo. Mne by najlogickejsie prislo, ze vodici by si povymienali vozy (poprestupovali) tak aby to sedelo, ale tak sa to nikdy nerobilo.
Stále by ma zaujímalo, že ktoré mesto na západe, alebo teda mimo ČR a SR vypísalo tender, kde zvýhodňovalo 5-dverové klbáky a 4-dverové kraťasy. Neviem, no nejak som nikde 5-dverové klbáky a 4-dverové kraťase na západe nepostrehol, ak nerátam letiská, či možno nejaké špecifické prevádzky. Navyše sú klbáky neraz iba 3-dverové a kraťase 2-dverové.
810zssk