počkaj, prečo nadávaš na mesto, keď je za to zodpovedný prevádzkovateľ... súhlasím, že je v tom bordel, ale ten (bohužiaľ) aj ostane - BPSku nikto nezruší, naopak v Starom Meste vnikne ďalšia nová zóna s ďalším prevádzkovateľom, súkromníci pôjdu stále po svojom, a tých niekoľko parkovacích miest, ktoré spravuje magistrát je aktuálne podriadených väčšinovému parkovaniu (aby to aspoň pôsobilo ucelene)... ešte stále si myslíš, že mesto? to je otázka na miestnych poslancov...
Chcel by som sa opytat, ked sa stane nejaka nehoda alebo prestoj elektriciek, napriklad ako minule, ze na vyhybke Jesenskeho - Sturova sa vykolaji elektricka. Tym padom, ze elektricky zo smeru Dubravka/KV stoja a v centre su operativne otacane cez Nam. SNP/ Kamenne nam., sa narusi cely system poradi, narusia sa pravidelne odchody z vychodzich zastavok atd., a potom ako sa odstrani prekazka na trati sa cele poradia este viac zamiesaju medzi sebou. Ako sa v tomto pripade potom postupuje, aby sa jednotlive zmeskane poradia a ich odchody dali spat do normalneho stavu?
Ak dobre pocitam, zajtra zacina plynut poslednych 30 dni neintegrovanej dopravy... tak som zvedavy kedy sa dockame tarify, prepravneho poriadku, zmluv s dopravcami a cestakov IDS liniek
Tak dúfam, že potom infláciu nebudú cítiť ani zamestnanci (mám na mysli šoférov, údržbárov a pod. na ktorých to stojí) a im pôjdu hore platy tiež, že sa to nestratí na výplatných páskach horných 10-20 ľudí v DPB a tiež, že to pôjde na zabezpečenie toho, čo treba pre fungovanie voz. parku.
Pretoze na tvorbu cien v ramci IDS BK sa pouzivaju urcite vzorce a konci doterajsi "hura system" nahodneho stanovovania cien. Navyse si prosim uvedom ze tam islo o zdrazenie o 90 centov mesacne (pri trojmesacnych a rocnych je to mesacne zdrazenie este mensie).
DPB nie je ekonomicke perpetum mobile a predpokladam ze inflaciu ako kazdy rok zohladni v auguste (hoci marec by bol podla mna lepsi termin na zmeny).
Ako nechápem, že za čo by chceli zvyšovať opäť ceny PCL. Nech vykonajú iné úsporné opatrenia na zníženie jalových vzkm, napr. obnovenie 3. DPA aspoň pre vozidlá na linky 51,52,54,55,56,151 resp. u u L56 iba 2 vozidlá, nakoľko tú by mali lepšie sa deliť s 2.DPA. Ďalej zrušiť kraviny typu 82 a 128. Tiež nerozumiem pointe L90 teraz v zime napr. s tým nikto z Areálu V.Š. nešiel predposledným spojom poobede smerom do mesta. A možno by finančne aj pomohlo spojenie 1. a 2.DPA.
Neviem ako to bude od apríla, na jedno auto v rodine sa tuším bude dať kúpiť rezidencna parkovacia karta z symbolickú sumu na rok, ale nebolo by odveci túto sumu zvýšiť a zahrnúť polrocnu elektricenku.
Vyuzil som dnes možnosť plateného parkovania v centre BA a musím teda povedať, že som bol zhrozený. To že v Ba je X rôznych druhov platených miest ešte zvládnem, to že každý druh je označený piatimi rôznymi ZSZ tiež, ale aby o do mňa očakávali, že si pred parkovaním prečítam 5 stranový manual, kde ako prečo zaco, to je fail. Ok, som domáci, môžem. Ale čo mimo BA návštevníci? A neslovaci ?
Bol som minulý rok sluzobne v Maribore a nanešťastie ubytovany v centre. V parkovacich pokladniach bol 3 vetovy manual v angličtine s troma obrázkami. Tri typy parkovacích miest - free, charged, residental. Značky jednoznačné.
To len ako príklad neschopnosti mesta. A to spoplatnenie parkovanie v čelo.meste bez vyznacenia to bude este väčší fail. O korigovani statickej dopravy s MHD mozeme len snívať.
Spomína sa tam aj Juraj21,ktorý sem občas prispieva ? počul som o tejto rubrike a dobre sa aj číta.Cestujúci vedia aspoň oceniť skutočných profesionálov,ktorých je žiaľ z radov vodičov DPB stále málo ? bolo by fajn keby ich bolo viac.
VLK