Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pajo #188077:
Je len malo liniek co ma v sedle pracovnych dni interval 30 minut a cez vikend 20 :)) najprv to vyzeralo na bus 63 ale ten tak skoro cez vikendy nejazdi 😉
Mno co borci, dokazete z cestovneho poriadku zobrazeneho na http://www.operaciaanti-theft.sk/ uhadnut kde je zmiznuty notebook? Ja sa musim pochvalit ze stacilo zopar klikov do CP IMHD a hned som to nasiel 🙂
Reply on: Ike #188073:
aby sme ale hovorili o faktoch, staci pozriet povodne rozumne plany na elektrickove napojenie ... a keby sa to skombinovalo, bolo by to super. ale to by tam nemohol byt neschopak schlosser so svojou bandou..

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=73971

proste z extremu do extremu, az mam taky dojem, ze je to cista sabotaz, namiesto rozumneho varianteho planovania a vyuzitie najlepsieho zo vsetkoho sa zvoli bud extremne drahy variant. v tomto pripade estakadovy a potom sa argumentuje, ze je zly, ze to pretne mesto a tak sa namiesto toho vytvori paskvil.

inak VLK, tebe asi nedochadza, ze elektricka bude krizovat minimalne 4 stvoprudove nosne dopravne tepny s uplne inym zatazenim IAD, ktore bude len a len stupat ? zjavne nie ..
Reply on: Ike #188073:
len oni nechcu ani to! ftacnik aj schlosser klamu a zavadzaju, ze sa posudzoval aj povrchovy variant a vysiel im najlepsie, ale zabudaju povedat, ze po povrchove vedenie povodneho skutocneho nosneho systemu v petrzalku malo MIMOurovnove krizovanie so vsetkymi komunikaciami IAD ..

ja tu nehovorim, ze ma ist cez petrzalku po celej dlzke estakada. to by bola ozaj hlupost, ale kombinovane riesenie, kde by sa vyuzili uz miestami vykopane stavebne jamy pre metro, prirodzena nutnost na estakadu ako v pripade bosakovej a podobne.

ale ti zadubenci nechcu ani to, dokonca tie nakaldne vykopane jamy pre metro budu este nakladnejsie zakopavat!!! to je uz do neba volajuca hlupost, ale bude to bohovo mestotvorne ..
Reply on: VLK #188068:
Tak keď je to štvrť bez áut, predpokladám, že intenzita IAD je tam oveľa nižšia ako v Petržalke, a preto tam tie úrovňové križovatky nikoho veľmi nezdržiavajú.
Reply on: aquila #188072:
Nebudem teraz komentovať, že sa diskredituješ na dunča, hoci máš pravdu, ale myslím prejavom.

Každopádne, kde je problém? Keď niekomu vadí estakáda, prečo nespraviť kompromis a navyše lacný?. 4 pruhové komunikácie viesť podjazdmi, resp. miernymi estakádami (rozumej, trať pôjde o 2 m vyššie a komunikácia o 4 m nižšie. Bodka.
Reply on: VLK #188068:
hej ako vsade inde v centre amsterdamu, teda je tam hromada bicyklov a maximalne vytlacena IAD ? to ze si tam bol chvilku na vyletiku za nase dane a si myslis, ze si zlvadol celu problematika MHD/VHD v amsterdame. dalsie plytvanie penazi .. no co uz chudaci amsterdamci, a aj napriek tomu, ze tam elektricky jazdia po ulici a aj tak pod kanalom robia predlzenia metra/elektrickovych tunelov a spojnicu na amstedam zuid sa snazia vybovat doslova podmorsku trat ... oni totizto sice maju 5x linky akoze metra, ale je to len maximalne segregovana elektricka a aj s elektrickami zdielaju metra svoje trasy .. sok co ?

inak ked uz sa ty vystatujes prehananim ulicami totalneho centra, pisem tu niekde aby sa elektrickova trat po obchodnej dala pod zem ?

no nic, na tebe je krasne vidno aky si neskutocne sebastredny a nedochadzaju ti suvislosti a nevies ani len rozmyslat v ramci co i len najmensich suvislosti... a aj ked za nase peniaze si cestujes kade tade a ani to ti neni schopne otvorit oci...

je fakt komicke, alebo skor smutne, ze akoze "dopravnym inzinierom" typu ty, schlosser, alebo zadubencom typu amos &co, vobec nedochadza, ze trat co si spomenul ide na ostrov v podstate v mori, a nejde cez dekady vycleneny nicim nezastavany koridor rezervovany pre mimourovnvo a kompletne segregovanu drahu _nosneh_ systemu.

dalej vies o tom, ze amsterdam je POD urovnou morskej hladiny, sok jak hovado co ? a aj napriek tomu sa snazia v pripade krizovanie nosnej komunikacii IAD riesit mimourovnove krizenie.. skratka rozmyslania v suvislostiach vam ide, len ked vas uplati niekto ako JT, popper, kmotrik a na jeho zelanie mesto zaplati aj tu drahu a nemestotvornu estakadu, vsak ?

skoda, ze ta nezobrali napriklad na tramlijn 5 a tam by si videl, ako sa da robit elektrickova linia mimo absolutneho historickeho jadra mesta, ktore lezi pod hladinou mora 🙂 alebo aj ine mimomestske linky elektricky/metra ..

ale to by si este vela keksikov musel pojest, aby si si jednak vsimol suvislosti a nebodaj ich aj pospajal, dal si do kopy a aplikoval na danu situaciu v praxi 🙂

ver tomu, ze taku sancu by ziadne vyspeele mesto nezahodilo a nestavali by tam urovnove krizovanie v mieste, kde na to maju vyarendovany priestor. oni to ak sa nestavaju ani v skutocne husto zastavanej casti .. toto tebe, schlosserovi a dalsim zjavne nedochadza 🙂
Reply on: Sommelier #188063:
Podotykam ale ze sa bavime o komercnych medzinarodnych linkach, nie linkach vo verejnom zaujme 🙂
Reply on: aquila #188062:
Podla mna si sa pred par dnami svojimi prispevkami tak diskvalifikoval, ze ta tu uz nikto neberie vazne a nie su ochotny s tebou viest debatu. Skus dat tomu chvilu casu, mozno to prejde. A mozno nie a zaradili si ta medzi Duncov.
Reply on: AAA #188065:
AAA: vieš že ani nie? to že k bytu nemáš garážové státie neznamená, že by tam nebola žiadna doprava.. bežne tam premávajú autá ako všade...

Aquila: na tvoje prekvapenie som v Amsterdame bol, aj vo štvrti IJBURG s ľuďmi z magistrátu mesta Amsterdam, takže veľmi dobre viem o čom hovorím... a nepovedal si kde je mimoúrovňovo riešená, nakoľko v meste sa preháňa ulicami a jedine popod kanál ide mimoúrovňovo...
Reply on: aquila #188066:
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Bestand:2142.JPG A takto nejak sa tá finálna časť Jantárovej cesty na nejakých troch miestach dala pekne riešiť - to aký mestotvorný život zavedú pod tou estakádou ?

Reply on: AAA #188065:
jemu to nevysvetlis, on si mysli, ze moze porovnavat elektrickovu linku, ktora je v ramci moznosti aj tak dost mimourovnovo riesena ... a ide _mimo_ hlavnych dopravnych tokov, ide po ostrovcekoch, kde IAD z objektivnych pricin moze nemoze, nekrizuje 4prudove nosne komunikacie IAD..

a aj napriek tomu, ze je v amserdame kusok vyssia spodna voda, tak idu do maximalizacie mimourovnoveho riesenia 🙂

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rietlandpark_tramhalte.jpg
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Bestand:2141.jpg
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Bestand:2142.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Enneus-heermabrug-with_tram.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Combino_De_Ruyterkade.jpg

VLK: a bol si ty niekedy v amsterdame ? vies kde sa stvrt ujburg nachadza ? 🙂 a ze preco je to stvrt bez aut ? 🙂 tomu sa hovori, ze si trelil capa 🙂 na teba plati fakt to srare zname...

"Je lepšie držať hubu a vypadať ako blbec, než ju otvoriť a odstrániť všetky pochybnosti."

a nechcete nahodou s ftacnikom aj schlosserom viest elektricku urovnovo aj cez dialnicu? vsak j to bohovo mestotvorne nie ? 🙂
Reply on: VLK #188064:
Podľa mňa si si sám v príspevku odpovedal. ?
Reply on: aquila #188062:
mne je stále nejasné, prečo všade v zahraničí cez podobne urbanizované územie vedú úrovňovú električku, len BA to musí byť mimoúrovňové ❓ zaujímavé je, že napr. v Amsterdame v časti IJBURG, ktorá sa honosí, že je štvrťou bez áut (parkoviská sú iba pre návštevníkov a je ich minimum, obytné bloky nemajú garážové státia) a jazdí tam električka č. 26 prečo tam tiež neurobili rovno mimoúrovňové riešenie, ale obyčajnú úrovňovú električku... mal by si im ísť poradiť, že to robia zle
Reply on: 810zssk #188059:
"komunálne a podobné služby" - tam sa imo kľudne DPB a SL dajú zaradiť
http://www.tvba.sk/home/aktualne-o-starom-moste/

dvaja neschopaci v akcii .. zavadzaju ako sa len da.. na jednej strane tam prezentuju estakadu artmedia ako super vec, ale nepovie, ze to je len skorumpovane konanie na podnet developera, ale zamlcuju, ze zaroven odpalili mimourovnove riesenie ..

zdovodnie urovnoveho vedenia trate ako mestotvorne medzi panelakmi je na vysmech .. proste idioti ..

na 100 rokov zabetenoju nevhodne riesenie. neviem preco to volaju nosny system ? ked tam zase budu semafory bez preferencie. akurat sa zase budu financovat nefungujuce riesenia.

velka skoda ... katastrofalnu filialku nahradia este horsim riesenim elektricky v petrzalke ..
Reply on: Ike #188060:
Vsetko je obsluha ? Podstatna je definicia podla vyhlasky a tam sa mi zda ze to dialkova doprava prilis nesplna.

Dojazdy 33: Ta znacka trolejbusu nezakazuje nic.
(6) K značke č B 6:
Značka Zákaz vjazdu nákladných automobilov (č. B 6) zakazuje okrem vjazdu nákladných automobilov aj vjazd ťahača prívesu, ťahača návesu a špeciálnych automobilov odvodených od nákladného automobilu alebo od autobusu; nezakazuje vjazd obytným automobilom a nákladným automobilom s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg.
Reply on: 810zssk #188059:
Tak je to obsluha. Podľa mňa hej. Aj keď možno by som očakával, že tam obsluhu aj spravia, nie len prejdú 🙂

a čo toto a dojazdy L33 do Vozovne Hroboňova http://goo.gl/maps/NWEJ2 ? ?
Na odboceni z Viedenskej cesty na hranicny priechod Berg je zakaz vjazdu vozidlam nad 3,5 tony okrem dopravnej obsluhy.

Z vyhlasky 9/2009:
"Dodatková tabuľka s textom (č. E 12) s nápisom „OKREM DOPRAVNEJ OBSLUHY“ obmedzuje platnosť značky, pod ktorou je umiestnená, na vozidlá zabezpečujúce zásobovanie (nakládku alebo vykládku tovaru), opravárenské, údrţbárske alebo komunálne a podobné sluţby, na vozidlá s parkovacím preukazom pre osoby so zdravotným postihnutím alebo na vozidlá s osobitným označením č. O 3, na vozidlá taxisluţby a vozidlá, ktorých vodiči, prípadne prevádzkovatelia majú v miestach za značkou bydlisko, sídlo alebo garáţ; pre tieto vozidlá neplatí značka, pod ktorou je tabuľka umiestnená"

Mozu tam teda legalne jazdit DPB a Lajnsy?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.