ja Ťa teda mám za odborníka a rovnako som pri estakáde na Tvojej strane, ale nehnevaj sa na mňa, to čo si tu za 2 dni predviedol.... to si si vážne mohol odpustiť
Kam mam este napisat staznost na neaktualne informacie o linkach, trasovani liniek na mapach v autobusoch (aj novych 185x), ci na zastavkach? Na vnutornu kontrolu som to pisal uz dva razy za posledne 4 mesiace, bez odozvy.
Mne sa páči ako sa tu linkujú trasy električiek do a z Petržalky a pritom na Starom moste nebola ani len povolená jedna skrutka.No ako plánovanie je to dobré ale obávam sa,že to bude riešiteľné tak po roku 2020 ak nie neskôr z dôvodov ktoré podľa mňa určite nastanú.(tendre,konštrukcia mosta,peniaze a pod.)
A ak sa stane daco na kamennom, tak okrem 6 a skratenej cez vazovku 3/8 by zase nejazdilo nic. A ten isty model vies uplatnit aj na ine radialy. Ak sa nieco stane v raci, bude oslabene centrum KV, dubravka, ruzinov, a este po novom aj petrzalka to sa mi zda horsie, ale prakticky to pri sucasnom systeme ide vsade tak...
V čom? že už nepredpokladám otvorenie a dlhodobé prevádzkovanie tunela? Či s tým že neverím pri denšných zakázkach siemensu že pripraví šafko aby zvládalo nápor (bacha, šafko je napojené signálne aj na Wustenrot, nám štúra, nivy, novy most....) pri pripojení električiek z mosta. Som skor realista Rád by som bol optimista ako ty, ale nedá sa to. Nie po tom, čo tu predvádzajú....
Náhodou, súčasná 3/8 je dobrý koncept, pretože pri dnešnej električkovej sieti, ak sa niečo stane v Karlovke, tak na račianskej aj ružinovskej radiále je interval oslabený a v horšom prípade ani na Zlaté Piesky nemá čo jazdiť.
Ono nám tu niekto počíta s otovreným a dlhodobo prevádzkovaným tunelom Okej, v tom prípade sú moje príspevky irelevantné. Ale, skutočne bude prevádzkyschopný viac ako rok?
A vážne očakávaš, že sa zmení signálny plán? aby to neskončilo tak, že tam skôr vypnú svetlá, a idete
Rubber38 - ja počítam so súčasným stavom. nepredpokladám otvorený tunel, nepredpokladám presmerovanie l.4 . Počítam s tým, že v novembri tunel opäť odstavia, a zas sme doma......
Ano, lenze mne sa zda zrejme, ze:
a) ked bude elektricka do Petrzalky tak tam bude iny signalny plan (logicky)
b) ze ked otvoria tunel a odbudne tam niekolko liniek tak to bude menej vytazene
Ak toto nevies pochopit, tak ja som rezignoval na snahu nieco ti vysvetlovat.
No, keď celkom slušne zvláda nápor 5 liniek Floriánske námestie tak by Šafko tie 4 alebo 5 liniek tiež mohlo zvládnuť (L4 by mohla ísť po Jesenského a 5+9 pôjdu cez tunel). To nie je veľký rozdiel oproti súčastnemu stavu
hm, ano, 3 a 8 ano. Dobre. A je schopne safko pojat v smere do mesta (z mesta nema problema, nova zastavka) dalsie dve linky s 8min intervalom? Si si vedomy, ze aktualne tam ide elektricka takmer kazdu minutu? ides este prikladat? Pamatam si, ako sa DPB tu snazil uz davnejsie vyriesit problem, ze cez kamenne namestie idu vsetky linky. Chcelo sa toho zbavit. Teraz zas chces napchat vsetky linky na safko, kde je navyse husta IAD.
Ale stale sme v obore spekulacii, uvidime co bude, a ako to bude fungovat. Zacnime najskor s tym, ci vobec bude
"tak nema zmysel len pre Farskeho pchat dve minimalne dve linky s 5min intervalom" - hovorime o dvoch linkach s 8 minutovym intervalom, v preklade 4 minuty.. to ma kazda radiala...
Nuz, nie som na toto expert, ako sledujem ,experti ktorych robota je denne navrhovanie krizovatiek tu uz su, takze ti by objasnili Mne ide hlavne o to, ze dokym nebude cela radiala, tak nema zmysel len pre Farskeho pchat dve minimalne dve linky s 5min intervalom. Osobne si myslim, vzhladom na problematiku jazdy smer KV, aby petrzalku obsluhovali linky 1 (na hlavnu) a 6 (na KV celodenne). 3/8 by sice bolo vhodne zrusit uplne, ale zase cez sturovu/jesenskeho/mostovu pchat dalsie dve linky, obavam sa, ze by to uz kapacity nezvladli. Resp by si ani poriadne na safku cez prechod nepresiel, lebo furt elektricka.
Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike