zaujimalo by ma, ci by nebolo mozne pridat k vyhladanemu spoju aj odkaz na openstreetmap mapu, ktory by ma "hodil" na danu zastavku. nemusel by som tak vzdy pri planovani cesty otvarat 2 okna. dakujem, jss
Ja osobne som v prípade Voz. Krasňany a Nového Záhonu za úplné zrušenie obsluhovania električkami, lebo ako si povedal, ich využívanosť je naozaj nízka a len brzdia radiálu. Pre zachovanie dopravnej obslužnosti by som predĺžil L51 až na Slanec, čím by sa vyriešila aj obsluha tejto novo zastavanej lokality, ako to tu už niektorí navrhovali. L51 by mohla pokojne na znamenie zastavovať na Novom Záhone aj Voz. Krasňany. A dokázal by som si predstaviť aj variant že by tam zastavovala aj L75, nakoľko je to 2 zastávky pred koncom jej trasy a preto tým ľuďom môže byť jedno či sa im cesta nenatiahne priemerne o pol minúty. A v rannej zápche tu o expresnom autobuse aj tak nemôže byť reč ?
Cez Avion je podľa mňa nateraz hlúposť resp. utópia. Ideálnym riešením v rámci našich finančných možností by bolo predĺženie električky na Súhvezdnú, kde sa plánuje aj nový TIP, takže by vznikol ideálny prestupný bod. Samozrejme, aj so zachádzaním liniek z Vrakune. Ale to sa tu už niekoľkokrát preberalo... Do Avionu sa nateraz ráta len s trolejbusmi, myslím
o mostiku nesnivaj, tu je silna lobby proti akemukolvekom rozumnemu mimourovnovemu krizeniu, lebo trvrdo ako debili presadzuju preferenciu cez CSS. lebo cloveka, ktory tvrdi, ze CSS je lepsia ako mimourovnove krizenie inak ako debila ani nemozno nazvat. navyse, ked nam to moze zaplatit EU, ze vlcik & amos ?
elektricka na karadzicke by bola super, a netreba aby sla az po wustenrot, najlepsie by bolo, keby sa stocila na tovarensku a potom sa dotkla buducej prestavby AS mlynske nivy a mala v prvej etape obratisko tam, pripadne az pri apolle II
to ze je VN este stale vedene nadzemne napriec hustozastavanym uzemim je skor necinost uradov, VVN uz malo byt davno zakopane do zeme ako sa stalo pri rozsireni pristavnej.
toto VVN malo by prelozene uz pri vystavbe dialnice, ale nestalo sa tak ..
co sa tyka chlumeckeho, pravda je, ze ta zastavka je dobre umiestnena, ale skor astronomicku aj s obratiskom zrusit a posunut ruzinovsku radialu cez avion. a zmenit plany aby neslo cez zahradkarsku oblast, ale cez husto obsadeny business cluster.
A povedal by som že podobné to bude aj Borská - konečná Karlova Ves. Že gro ľudí sa premelie na tej Borskej, lebo tam sú zaústené pešie ťahy a tú Karlovku využívajú pomenej, jednak je to na okraji sídliska a tie schody hore na ten nadjazd sú bariéra... Ale tie dve zastávky sú veľmi blízko a viacerí navrhujú jednu z nich zrušiť...
Takze ak spravne chapem tvoju logiku, do Petrzalky by malo jazdit co najmenej spojov lebo na krizovatke Safarikovo nam. je podla teba vysoka pravdepodobnost MU. Spravne? ? ? ?
Preco by NAD musela byt obchadzkou? Ja pevne verim, ze most bude prejditelny autobusom..
Jediný problém je v tom, že Dostojevského rád konči na križovatke s Ulicou 29. augusta ? A tú Karadžičovu bude treba celú prestavať, najmä zrušiť ten ostrovček s tými pahýľmi stromov.
myslene tak, ze vacsi kopec, tazsie vozy na kolajach - vacsia pravdepodobnost MU, a s tym spojeny dost velky problem.....najma uplneho zastavenia radialy (Pe) a nemoznost spravenia NAD (ano, obchadzkou....uzas)
Jj, ja by som povedal ze zastavky v centre su velmi dobre spravene v smere na vychod a naopak, velmi zle v smere na zapad...
Aj zastavka Kamenne namestie aj zastavka pri SND by v smere do Dubravky urcite boli velmi vyuzivane.. od SND je uplne najlepsi pristup do centra, ale vacsina spojov tade len prejde...
Tiez dufam ze ked otvoria Petrzalku tak L4 pojde prec zo Safka a vratia ju na Jesenskeho (obojsmerne).
Ako som povedal... Chlumeckého určite nie. Nahradiť zastávku v sídlisku s vyhovujúcimi pešími ťahmi za zastávku za sídliskom (kde kvôli VN vedeniu nikdy nič poriadne ani nebude vybudované) je predsa úplná hlúposť.
Len na doplnenie, nie je to moja zastávka, tiež cez ňu často prechádzam a vidím koľko ľudí ju využíva. V priemere viac ako Astronomickú.
Zastávka na Kamennom námestí v smere na Jesenského naozaj chýba, veď medzizastávkový úsek je cez 650 metrov. A rovnako aj na Štúrovi, teraz si ľudia zvykli na deviatku, keď tam po otvorení tunela nič nebude chodiť, tak to bude zase o ničom.
Pride mi to ako jedina linka ktora nenavysi pocet liniek na uz dost preplnenom safku, a sucasne tam aj konci, cize by sa jednalo o jej predlzenie, nie o zmenu trasy
Ano, ale predsa len, gumokol s 1,5t je ina kategoria ako plne nalozena suprava elektricky na kolajniciach. Navyse navysenim mosta hore bude svah este horsi.
Ano, trat po karadzicovej by bola uplne terno, dokonca zo stareho mosta presne ako kedysi vlak cez mostik a dnesnu Malu scenu klesat az k DP, a od Wustenrot popri ceste na samostatnom telese. Dokonca by takto vzniklo nove mnozstvo moznosti obchadzok, linkovania. Navyse, ak by sa nejako vmestnal obluk na zahradnicku, vedelo by sa u salezianov viest aj ruzinovska pokracovanim na safko bez trnka. Tam uz taku 8cku si viem predstavit
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike