Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
zaujimalo by ma, ci by nebolo mozne pridat k vyhladanemu spoju aj odkaz na openstreetmap mapu, ktory by ma "hodil" na danu zastavku. nemusel by som tak vzdy pri planovani cesty otvarat 2 okna. dakujem, jss
Reply on: Andreas.Papak #187868:
Ja osobne som v prípade Voz. Krasňany a Nového Záhonu za úplné zrušenie obsluhovania električkami, lebo ako si povedal, ich využívanosť je naozaj nízka a len brzdia radiálu. Pre zachovanie dopravnej obslužnosti by som predĺžil L51 až na Slanec, čím by sa vyriešila aj obsluha tejto novo zastavanej lokality, ako to tu už niektorí navrhovali. L51 by mohla pokojne na znamenie zastavovať na Novom Záhone aj Voz. Krasňany. A dokázal by som si predstaviť aj variant že by tam zastavovala aj L75, nakoľko je to 2 zastávky pred koncom jej trasy a preto tým ľuďom môže byť jedno či sa im cesta nenatiahne priemerne o pol minúty. A v rannej zápche tu o expresnom autobuse aj tak nemôže byť reč ?
Reply on: Mike #187913:
Zaujimave je ze vysvetlenie DPB k otazke jedneho z uchadzacov je skor v opacnom duchu.
Reply on: Kami #187912:
Ja som vychadzal z toho co hovoril Belfi na tlacovke, ze si akoze uchadzaci zle precitali podmienky a ze to staci az k dodaniu vozidla..
Reply on: Mike #187884:
Pozor, homologizacia musi byt sucastou ponuky. Ina vec je schvalenie kazdeho vozidla po dodani, zrejme specifikum drahovych vozidiel.
Reply on: aquila #187909:
Cez Avion je podľa mňa nateraz hlúposť resp. utópia. Ideálnym riešením v rámci našich finančných možností by bolo predĺženie električky na Súhvezdnú, kde sa plánuje aj nový TIP, takže by vznikol ideálny prestupný bod. Samozrejme, aj so zachádzaním liniek z Vrakune. Ale to sa tu už niekoľkokrát preberalo... Do Avionu sa nateraz ráta len s trolejbusmi, myslím
Reply on: fanatikmhd #187898:
o mostiku nesnivaj, tu je silna lobby proti akemukolvekom rozumnemu mimourovnovemu krizeniu, lebo trvrdo ako debili presadzuju preferenciu cez CSS. lebo cloveka, ktory tvrdi, ze CSS je lepsia ako mimourovnove krizenie inak ako debila ani nemozno nazvat. navyse, ked nam to moze zaplatit EU, ze vlcik & amos ? 🙂

elektricka na karadzicke by bola super, a netreba aby sla az po wustenrot, najlepsie by bolo, keby sa stocila na tovarensku a potom sa dotkla buducej prestavby AS mlynske nivy a mala v prvej etape obratisko tam, pripadne az pri apolle II
Reply on: Valec #187903:
to ze je VN este stale vedene nadzemne napriec hustozastavanym uzemim je skor necinost uradov, VVN uz malo byt davno zakopane do zeme ako sa stalo pri rozsireni pristavnej.

toto VVN malo by prelozene uz pri vystavbe dialnice, ale nestalo sa tak ..

co sa tyka chlumeckeho, pravda je, ze ta zastavka je dobre umiestnena, ale skor astronomicku aj s obratiskom zrusit a posunut ruzinovsku radialu cez avion. a zmenit plany aby neslo cez zahradkarsku oblast, ale cez husto obsadeny business cluster.
Reply on: Valec #187903:
A povedal by som že podobné to bude aj Borská - konečná Karlova Ves. Že gro ľudí sa premelie na tej Borskej, lebo tam sú zaústené pešie ťahy a tú Karlovku využívajú pomenej, jednak je to na okraji sídliska a tie schody hore na ten nadjazd sú bariéra... Ale tie dve zastávky sú veľmi blízko a viacerí navrhujú jednu z nich zrušiť...
Reply on: fanatikmhd #187905:
Takze ak spravne chapem tvoju logiku, do Petrzalky by malo jazdit co najmenej spojov lebo na krizovatke Safarikovo nam. je podla teba vysoka pravdepodobnost MU. Spravne? ? ? ?

Preco by NAD musela byt obchadzkou? Ja pevne verim, ze most bude prejditelny autobusom..
Reply on: Ike #187896:
Jediný problém je v tom, že Dostojevského rád konči na križovatke s Ulicou 29. augusta ? A tú Karadžičovu bude treba celú prestavať, najmä zrušiť ten ostrovček s tými pahýľmi stromov.
Reply on: 810zssk #187902:
myslene tak, ze vacsi kopec, tazsie vozy na kolajach - vacsia pravdepodobnost MU, a s tym spojeny dost velky problem.....najma uplneho zastavenia radialy (Pe) a nemoznost spravenia NAD (ano, obchadzkou....uzas)
Reply on: Valec #187903:
Ideal by bol zrusit Astronomicku a trat potiahnut na Suhvezdnu. To by ani nemala byt nejaka ultranarocna investicia a miesta je dost.
Reply on: Solider #187899:
Jj, ja by som povedal ze zastavky v centre su velmi dobre spravene v smere na vychod a naopak, velmi zle v smere na zapad...

Aj zastavka Kamenne namestie aj zastavka pri SND by v smere do Dubravky urcite boli velmi vyuzivane.. od SND je uplne najlepsi pristup do centra, ale vacsina spojov tade len prejde...

Tiez dufam ze ked otvoria Petrzalku tak L4 pojde prec zo Safka a vratia ju na Jesenskeho (obojsmerne).
Reply on: Ámos #187864:
Ako som povedal... Chlumeckého určite nie. Nahradiť zastávku v sídlisku s vyhovujúcimi pešími ťahmi za zastávku za sídliskom (kde kvôli VN vedeniu nikdy nič poriadne ani nebude vybudované) je predsa úplná hlúposť.

Len na doplnenie, nie je to moja zastávka, tiež cez ňu často prechádzam a vidím koľko ľudí ju využíva. V priemere viac ako Astronomickú.
Reply on: fanatikmhd #187898:
Ako vaha vozidla ovplyvni kapacitu krizovatky??? Safko kapacitu ma, praveze ked tam jazdili auta bola na nu vacsia zataz...
Reply on: Ike #187897:
Este raz sa pozri co na tom obratisku konci 😉
Reply on: Ike #187896:
Vedenie okolo zeleznicnej polikliniky ma ani nenapadlo, bral som to tak ze po Karadzicovej az na Racko.. ale ked to spominas je to dobry napad 🙂
Reply on: 810zssk #187870:
Zastávka na Kamennom námestí v smere na Jesenského naozaj chýba, veď medzizastávkový úsek je cez 650 metrov. A rovnako aj na Štúrovi, teraz si ľudia zvykli na deviatku, keď tam po otvorení tunela nič nebude chodiť, tak to bude zase o ničom.
Reply on: 810zssk #187893:
Pride mi to ako jedina linka ktora nenavysi pocet liniek na uz dost preplnenom safku, a sucasne tam aj konci, cize by sa jednalo o jej predlzenie, nie o zmenu trasy 😉

Ano, ale predsa len, gumokol s 1,5t je ina kategoria ako plne nalozena suprava elektricky na kolajniciach. Navyse navysenim mosta hore bude svah este horsi.

Ano, trat po karadzicovej by bola uplne terno, dokonca zo stareho mosta presne ako kedysi vlak cez mostik a dnesnu Malu scenu klesat az k DP, a od Wustenrot popri ceste na samostatnom telese. Dokonca by takto vzniklo nove mnozstvo moznosti obchadzok, linkovania. Navyse, ak by sa nejako vmestnal obluk na zahradnicku, vedelo by sa u salezianov viest aj ruzinovska pokracovanim na safko bez trnka. Tam uz taku 8cku si viem predstavit 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.