Tu by sa mohli uplatnit nove obojsmerne eliny. Nebola by potreba docasneho obratiska v KV a kludne by sa mohla urobit jedna kolaj do Dub. a fungovala by obojsmerne, zatial co druha by sa rekonstruovala..odstavka by bola minimalna resp. polovicna ?
konečne prišli na to, že ak majú prísť nové NP električky, treba opraviť aj trate.
Len aby to nedopadlo, tak ako s traťou na Hlvnú stanicu, ktovie, aká firma bude robiť rekonštrukciu.
- peniaze z EU určené na Filiálku sa použijú na opravu električkovej trate v Dúbravke.
- oprava trate potrvá 18 mesiacov, vybavujú sa povolenia a koncom tohoto roka by sa mala začať rekonštrukcia.
„Modernizácia trate v Dúbravke je taká komplexná, že ju možno časovo porovnať výstavbe novej trate. Preto je maximálne obdobie výstavby naplánované na 18 mesiacov,“ vysvetľuje Jozef Uhler (SDKÚ), predseda mestskej dopravnej komisie. Náklady odhadol na 14,8 milióna eur.
Dunčík, ja chápem, že máš obrovský komplex z toho, že tvoji rodičia sa nestali riaditeľmi ŽSR a ZSSK ) hoci na nich súčasne nadávaš), ale nechcel by si už s tými tvojimi osobnými sračkami ísť do riti?
Takže ty chcesš tvrdiť, že bez semaforov bude jazdná doba Dúbravka - Botanická 7 minút, hej? Tak si vezmi nejaké meradlo vzdialenosti na mape, odpočítaj 15 sekúnd na každé stanicovanie a potom povedz, akú priemernú rýchlosť jazdy a akú cestovnú rýchlosť takáto električka dosiahne. Len pozor, aby si nepredbehol metro ? .
Pozor, tu doslo k zasadnemu omylu, ja v ziadnom pripade nenavrhujem ziaden podzemny variant elektricky. Len mimourovnove riesenie krizovatky. Konkretne na Bosakovej to bolo vynikajuco naprojektovane tak ze by elektricka prekonala krizovatku estakadou a az nasledne klesala.
Ale vyhodilo sa to aby tam mohli dat nezmyselnu estakadu Artmedia.
Bože to je zmeska nezmyslov. A teraz čo? Budeme legalizovať stav, kedy bude dieťatko bez papierov jazdiť na bardotke pravidelnú dopravu, cestujúci bez "D" budú mať na výpravni zadelenia a budú jadiť s autobusom a horda ožratých bezdomovcov sa nám bude potĺkať v koľajisku, v mene toho, že nasnežilo?
Ktovie.. Ono to, že by sa to postavilo mimoúrovňovo by znamenalo aj vhodne napojené priestory ? či riešenie priestoru pod traťou či pri plytkom tunelY ? Viem si predstaviť úseky, ale nie celú/značnú časť trasy, čo by aj tak nemuselo dopadnúť dobre v našich podmienkach a pri skúsenostiach z celého sveta, ako je obtiažne podobné projekty a priestory riešiť som názoru, že tá trať sa dá dobre a porovnateľne zvládnuť aj úrovňovo - od čoho má riešenie s dvadsiatkou prejazdov, z toho desiatkou svetelných v stave, aký poznáme samozrejme ďaleko ?
Myslím že záleží, čo išlo ako druhé v poradí. Či cestári alebo chodnikári. Ak chodnikár, sneh je odhrnutý na cestu. Ak cestár, sneh je odhrnutý na obrubnikochodníky....
Pardon ešte raz: Inak čo sa to túto zimu robí so zimnou hotovosťou, keď nevie na Kramároch a v okolí odhádzať z okrajov zastávok sneh a človek sa musí do busu brodiť cez kopu snehu?
Možno by sa to mohlo skúsiť ako experiment. Veď môžeš poslať návrh na magistrát. Ono je pokrok, že je vypnuté aspoň celý víkend a večer od 19:30.
Teda nie celý víkend - v nedeľu poobede a večer svieti, vraj inak by babičky po omši boli ohrozované autami.
810zssk