Dunčík, ja chápem, že máš obrovský komplex z toho, že tvoji rodičia sa nestali riaditeľmi ŽSR a ZSSK ) hoci na nich súčasne nadávaš), ale nechcel by si už s tými tvojimi osobnými sračkami ísť do riti?
Takže ty chcesš tvrdiť, že bez semaforov bude jazdná doba Dúbravka - Botanická 7 minút, hej? Tak si vezmi nejaké meradlo vzdialenosti na mape, odpočítaj 15 sekúnd na každé stanicovanie a potom povedz, akú priemernú rýchlosť jazdy a akú cestovnú rýchlosť takáto električka dosiahne. Len pozor, aby si nepredbehol metro ? .
Pozor, tu doslo k zasadnemu omylu, ja v ziadnom pripade nenavrhujem ziaden podzemny variant elektricky. Len mimourovnove riesenie krizovatky. Konkretne na Bosakovej to bolo vynikajuco naprojektovane tak ze by elektricka prekonala krizovatku estakadou a az nasledne klesala.
Ale vyhodilo sa to aby tam mohli dat nezmyselnu estakadu Artmedia.
Bože to je zmeska nezmyslov. A teraz čo? Budeme legalizovať stav, kedy bude dieťatko bez papierov jazdiť na bardotke pravidelnú dopravu, cestujúci bez "D" budú mať na výpravni zadelenia a budú jadiť s autobusom a horda ožratých bezdomovcov sa nám bude potĺkať v koľajisku, v mene toho, že nasnežilo?
Ktovie.. Ono to, že by sa to postavilo mimoúrovňovo by znamenalo aj vhodne napojené priestory ? či riešenie priestoru pod traťou či pri plytkom tunelY ? Viem si predstaviť úseky, ale nie celú/značnú časť trasy, čo by aj tak nemuselo dopadnúť dobre v našich podmienkach a pri skúsenostiach z celého sveta, ako je obtiažne podobné projekty a priestory riešiť som názoru, že tá trať sa dá dobre a porovnateľne zvládnuť aj úrovňovo - od čoho má riešenie s dvadsiatkou prejazdov, z toho desiatkou svetelných v stave, aký poznáme samozrejme ďaleko ?
Myslím že záleží, čo išlo ako druhé v poradí. Či cestári alebo chodnikári. Ak chodnikár, sneh je odhrnutý na cestu. Ak cestár, sneh je odhrnutý na obrubnikochodníky....
Pardon ešte raz: Inak čo sa to túto zimu robí so zimnou hotovosťou, keď nevie na Kramároch a v okolí odhádzať z okrajov zastávok sneh a človek sa musí do busu brodiť cez kopu snehu?
Možno by sa to mohlo skúsiť ako experiment. Veď môžeš poslať návrh na magistrát. Ono je pokrok, že je vypnuté aspoň celý víkend a večer od 19:30.
Teda nie celý víkend - v nedeľu poobede a večer svieti, vraj inak by babičky po omši boli ohrozované autami.
Z Marianka.sk ? ? ? ? ? ? ? ?
Marianka má na konečnej zastávke nový automat na lístky MHD
Upozornenie z Dopravného podniku mesta Bratislavy - automat bude slúžiť len vtedy, pokiaľ si ho nedáme zničiť. Prosíme občanov o obozretnosť.
Neboj oni dobre vedia ako ma vyzerat preferencia. No musia tam byt ludia ,ktorý to myslia s dopravou uprimne /napr.Butora/ a nie ako to fungovalo za Zahradnika. Vyfakturovala sa sice preferencia no realne to nikdy nefungovalo. Skvely priklad je Karlovka-Dubravka ,kde to radsej vypli. Posledna funkcna bola pri Tescu na Zlatych ,ktora sa vsak budovala este za minuleho rezimu.Tiez je uz minulostou... Ako stavali trolejbusovu trat na DD sa radsej ani nebudem zmienovat...
Presne tak, oni vôbec nevedia, čo je to preferencia, hlavne že to budú písať cestujúcim.
Ale v zásade s tebou súhlasím..
Môžem sa opýtať, je niekde nejaký plán, ako mal vyzerať Janíkov dvor po dokončení? Ďakujem
Ja len dodám, že v roku 2008 som meral trasu Dúbravka - Botanická záhrada čo je jazdá doba 18 minút. A vyšlo mi, že v rannej špičke sa 11 minút stojí na semaforoch. To je 61 % jazdnej doby.
Neviem, ako je to teraz, vtedy sa veľa času strácalo na Kuklovskej, ale každopádne je to minimálne polovica. Zober si, že keby sme eliminovali státie na križovatkách, teda spravili skutočnú preferenciu, minimálne v tomto prípade zrýchlime električky o polovicu!
Problem je ze ked uz aj trat do Petrzalky je robena urovnovo (hoci je to z eurofondov! hoci mali moznost ukazat ze sa to da aj inak!) tak je to v tahu cele.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak