Oppa opa opa s tým vyraďovaním. Dúfam, že keď prídu nové električky, tak nebudeš šéf ty... Zase až také špatné tie Karosy nie sú, radšej posilniť 83, 34 a pod, a nie vyraďovať.
tak aby som ťa vyviedol z prílišného optimizmu - kto pretlačil výmenu pozemkov s JeTim v Karlovke (kde by sa stavalo s dosť vysokými nákladmi) za pozemky v Pe? a kedy to bolo? žeby akurát cez posledné letné prázdniny?
nech sa oni vozia v sucasnych vozidlach mhd.
NEMAME NIZKOPODLAZNE ELEKTRICKY A TROLEJBUSY.
AUTOBUSY SORY VYDRZIA MALO, KTO ICH BUDE LATAT?
NOVA VYPRAVA = TOTALNA HLUPOST.
co bolo zle na tej starej?
mam novych 15 vozidiel, tak vyradim 15 starych karos.
vedenie DPB = Belfi, nominovaný Ftáčnikom - bývalým starostom Petržalky za Smer (spojenie Smer-JeTi a JeTi-Sor snáď netreba rozoberať)...
exvedenie DPB = karloveská m.fia (Zahradník-Derkay) - nominovaní Ďurkovským - veľmi pro JeTi orientovaným realitným maklérom... ako základné info to stačí?
napr. počas záhradkára namiesto uplatnenia opcie na 6 Tbusov pre DD prišlo nezmyselne x krátkych Sor Abusov... a údajne po ich odchode z DPB boli pripravené zaujímavé podklady na vyhlásenie finančne nekrytého tendra na Tbusy...
fuj, so nekvalitnymi soridlami nech si ten kto ich objednal a kupil posoli r*ť.
vydrzia cca 5-6 rokov.
papierove skatulky, ako model autobusu niesu zle, ale technicky su zle zhotovene. kebyze ich spravia ako ik 280 - tak kvalitne, tak by asi aj tolko vydrzali.
napr. co maju sory lepsie je farebny palubny pc a lepsie dopytove dvere.
ale naco im je ich 5, ved sme v ba.
ja by som spravil 2 dvere tam kde je medzara medzi sucasnymi 2 a 3dverami.
ved niesme v prahe,
Priamo asi nič, ale na Slovensku to vo väčšine štátnych/mestských podnikoch funguje buď tak, že priamo v danej organizácií sú politickí nominanti, ktorí sa ,,správnym spôsobom,, za nomináciu odvďačujú svojim chlebodarcom, alebo osoby zodpovedné za výberové konania sú finančne motivované za každé dôležité hlasovanie, aby vždy umožnili vyhrať výberové konanie ,,správnej firme,,.
Môžem vedieť, čo má vlastne J&T spoločné s DPB? Prečo ich DPB zvýhodňuje? Ako popravde proti Sorom nemám nič, mne sa páčia, mám ich rád, možno aj najradšej zo všetkých busov, a ľudia v mojom okolí majú tiež poväčšinou názory, že aj také Mercedesy sú stiesnené, a celé také divné, Sorky sú fajn, majú 5 dverí, sú priestrannejšie... Takže popravde, keď bude DPB najbližšie kupovať klbáky, predpokladám, že niečo okolo 100 ks, nebudem nadávať, keď nakúpia faceliftové Sorky s klímou a rýchlejšími dverami
kecho
exvedenie DPB = karloveská m.fia (Zahradník-Derkay) - nominovaní Ďurkovským - veľmi pro JeTi orientovaným realitným maklérom... ako základné info to stačí?
napr. počas záhradkára namiesto uplatnenia opcie na 6 Tbusov pre DD prišlo nezmyselne x krátkych Sor Abusov... a údajne po ich odchode z DPB boli pripravené zaujímavé podklady na vyhlásenie finančne nekrytého tendra na Tbusy...