Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andreas.Papak #187397:
vedenie DPB = Belfi, nominovaný Ftáčnikom - bývalým starostom Petržalky za Smer (spojenie Smer-JeTi a JeTi-Sor snáď netreba rozoberať)...
exvedenie DPB = karloveská m.fia (Zahradník-Derkay) - nominovaní Ďurkovským - veľmi pro JeTi orientovaným realitným maklérom... ako základné info to stačí? 😉
napr. počas záhradkára namiesto uplatnenia opcie na 6 Tbusov pre DD prišlo nezmyselne x krátkych Sor Abusov... a údajne po ich odchode z DPB boli pripravené zaujímavé podklady na vyhlásenie finančne nekrytého tendra na Tbusy...
Reply on: Andreas.Papak #187397:
fuj, so nekvalitnymi soridlami nech si ten kto ich objednal a kupil posoli r*ť.
vydrzia cca 5-6 rokov.
papierove skatulky, ako model autobusu niesu zle, ale technicky su zle zhotovene. kebyze ich spravia ako ik 280 - tak kvalitne, tak by asi aj tolko vydrzali.
napr. co maju sory lepsie je farebny palubny pc a lepsie dopytove dvere.
ale naco im je ich 5, ved sme v ba.
ja by som spravil 2 dvere tam kde je medzara medzi sucasnymi 2 a 3dverami.
ved niesme v prahe,
http://www.youtube.com/watch?v=BquQjqz7jZo
Takto bude vyzerať diesel agregát? ?
Reply on: Andreas.Papak #187397:
Priamo asi nič, ale na Slovensku to vo väčšine štátnych/mestských podnikoch funguje buď tak, že priamo v danej organizácií sú politickí nominanti, ktorí sa ,,správnym spôsobom,, za nomináciu odvďačujú svojim chlebodarcom, alebo osoby zodpovedné za výberové konania sú finančne motivované za každé dôležité hlasovanie, aby vždy umožnili vyhrať výberové konanie ,,správnej firme,,.
Môžem vedieť, čo má vlastne J&T spoločné s DPB? Prečo ich DPB zvýhodňuje? Ako popravde proti Sorom nemám nič, mne sa páčia, mám ich rád, možno aj najradšej zo všetkých busov, a ľudia v mojom okolí majú tiež poväčšinou názory, že aj také Mercedesy sú stiesnené, a celé také divné, Sorky sú fajn, majú 5 dverí, sú priestrannejšie... Takže popravde, keď bude DPB najbližšie kupovať klbáky, predpokladám, že niečo okolo 100 ks, nebudem nadávať, keď nakúpia faceliftové Sorky s klímou a rýchlejšími dverami 😃
Reply on: 810zssk #187395:
Inak ty si tuším raz zbieral tieto prekladové faily DPB. To by mohol byť aj foto update ?
Reply on: Ike #187394:
Odtial odkial Main station ?
Reply on: boxcar #187393:
Po nemecky neviem, ale po anglicky asi nie, pretože v google to hádže Do not enter, čo je určite správnejšie ako do not board ? Neviem odkiaľ to majú.
Reply on: Ike #187383:
google translator??
Reply on: 810zssk #187391:
Tam sa treba obratit ak DPB nezrusi ten tender sam.
Reply on: Tedomík #187388:
Mne stranka ide.. http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/texty/cennik_bsk.pdf - pasmo 8-10km je 90 centov cash, 65 centov v hotovosti.
Reply on: IGIs #187384:
Nemusi si nahazdovat sluzbu 901, uplne staci zadat kod prislusneho ciela.
Neviete aký je cenník Slovak Lines, stránky totiž nefungujú trebas do 10 km Racko-Vrancovicova
Reply on: ophis #187382:
súhlas na 100%
Reply on: Marek1978 #187375:
No to by bolo fajn ako doteraz som fandil SORkám ale keď som videl, že by sa prihlásil aj Cegelec s Bogdánom ☺ to by bolo dačo úplne iné. Na Krime som sa nimi zviezol a boli skvelé. Mylsím, že skoro žiadne sedadlo nebolo na schodíku, vodič mal uzavretú kabínku a zdal sa mi taký veľmi praktický.
Reply on: Ike #187383:
Rýchlo rotujúce (ako zastávky na bočnom) cudzojazyčné nápisy som videl ešte v decembri na Hl.st., keď trolejbus stál pristavený už smerom na nástupište. Na prednom transparente.
Reply on: Ike #187383:
To si nahodil službu 901-ky, keďže od Wolfsthalu to má na transparente, aby na Einsteinovej a pri Auparku na to ľudia nenastupovali.
Dnes som videl trolejbus, služobnú jazdu a na bočnom transparente rolovalo "nicht betreten" a "do not board".
Škoda, že J&T mafia, resp. ich koníky v DPB držia nože na krku serióznym ľuďom v DPB, inak by sa na rovinu povedalo o čom celý ten tender na trolejbusy je, resp. ani by sa nemuselo hovoriť, ale istí ľudia by taký zmanipulovaný paškvil ani nepodpísali, lebo sami vedia, že 4 a 5 dverové kritérium a pohotovostná hmotnosť zrovna, ktorú spĺňa iba jeden výrobca je do očí bijúca drzosť a vrchol amaterizmu ak už teda chceme tender nejak ovplyvňovať. Tak ako to robia títo VIP-kári, ktorí sa obmieňajú na vedúcich postoch v DPB po každých voľbách, by to robili možno iba tak špeciálne prípady z učňovky. Aspoň keď idú niekoho oje*ávať, tak by by mohli byť dômyselnejší a rafinovanejší, lebo ozaj začínam pochybovať o slovách jedného psychiatra z ČR, že sa na týchto postoch jedná o vysoko inteligentných, šikovných, príp. aspoň rafinovaných v spôsoboch ako osierať ľud, no chýba im akýkoľvek cit, sebareflexia, či normálne vlastnosti a charakter. Tu už mám pocit, že jediné čo títo ľudia v sebe majú je drzosť, že dokážu aj totálne najjednoduchšiu lož, ktorú odhalí aj 10-ročné decko drzo hájiť absolútne kdekoľvek a kedykoľvek s drzým a urazeným výrazom v tvári, že pán B. ... a predtým aj pán K., keď sa písalo v BA novinách, že tender na 100 ks autobusov má jasného výhercu a bravčo sa ohrádzalo, že je to vykonštruované a neviem čo... ako to je vykonštruované vidíme takmer v každom slovenskom meste už pomaly každý rok ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.