Presne, alebo meškania na príchode pod most a potom ľudia vidia ten svoj "prípoj" iba odchádzať (najmä 3, alebo často menej minút na presun spod mosta na nástupište 70tky býva problém)
Prípadne preklad 61 so 96, ale aj 61 so 63 potom spôsobuje, že 96 a 63 idú v úseku Avion - Slovinská obojsmerne spolu ?
A takisto dnes máme spoločné úseky liniek s 20 a 30min. intervalom (napr.
53-63 Bojnická - Trnavské Mýto ,
70-87 Lúčna - Slovnaftská a k tomu 77 v "intervale" plusminus 30 min. ale asi logickejšie ju nadväzovať na 70 ako na 87).
20-28 Opletalova - Novoveská
Btw, nikomu neprekaza ze hoci sa pred mesiacom menili CP SL, linka 37 do Marianky jazdi stale po starom? ?
Nezmyselne je napriklad ze spoje L37 z Krcov do Marianky idu v hodinovom takte 15:39 - 17:39, pricom SL ide tiez v hodinovom 13:57 - 18:57.. teda spolocny interval je 18-42 minut. Keby namiesto toho isli do Marianky spoje x:24 tak to vyjde na 33-27 co je znacne optimalnejsie.
Vecer su potom odchody Krce - Marianka nasledovne:
19:39 SL, 20:02 DPB, 20:24 SL, 21:24 SL, 22:00 DPB, 22:34 SL, 23:30 DPB
Marianka ma asi velmi vela penazi ked si plati taky luxusny interval vecer, imho by z tych DPB spojov uplne stacil 23:30.
Trochu nevhodne voleny je aj spoj 11:05 z Marianky do Bratislavy, v tom case su odchody 9:42 SL, 11:05 DPB, 11:42 SL, optimalnejsie by bolo keby do Marianky isiel skorsi spoj takze by DPB siel o 10:45, cim by vzniklo rovnomernejsie rozlozenie spojov.
Celkovo je podla mna chyba ze CP DPB vobec nereflektuje zmenu CP SL. Kedze pocet spojov SL stupol, dal by sa DPB v kladivka pekne zredukovat a financie by Marianka mohla pouzit na ich vysnivane priame spoje do Stupavy.
Áno, takto áno. Ale nie, že časť liniek prejde na 15min. int. a ostatné ostanú v 20minútovke.
Držím palce, ale za pomerne silné sci-fi považujem už výraznejší nárast km výkonov, nehovoriac o predstave, že domorodý substrát pôjde do Podunajských Biskupíc autobusom Slovak Lines Regio.
Senec má probém v tom, že pri stavbe žel. trate využili štrk, teda vzniklo tam jazero, ktoré v 20.st. vyhĺbili až do veľkosti x ha. Takže pri žel. stanici je jazero, a nie paneláky. Pretože socík staval paneláky pri staniciach, lenže v Senci to práve nešlo - centrom sa stal naozaj centrum mesta, ďaleko od stanice. Tak všetko postavili tam, mimo stanice.
Stará AS bola v centre, teraz je odsunutá ešte ďalej. Je o 5x menšia, ako minulá, a postačuje.
Ešte si viem predstaviť okruh v meste: SNP-stanica-Letná-Svatopluková-kruháč Bratislavská-Mierové nám.-AS, tak to bolo cez výluku autobusov pri výstavbe kruháča na SNP. Ak už silou mocou chcú udržať tú AS.
Reca: ak cesta na stanicu bude po reko, musí byť aj predlžená na cestu I.tr. Senec-Sládkovičovo. Mohla by tam vzniknúť nová okružná linka.
Teraz v Senci práca stojí, ale nie je to bohvie čo... teda nebude to niečo extra. Skrátka to isté, len zámková.
10. na príchod L37 zo smeru Most SNP na zastávke Patrónka nadväzuje L21 smer Devínska Nová Ves. Na príchod L21 zo smeru Devínska Nová Ves na zastávke Patrónka nadväzuje L37 smer Most SNP.
Ako písal valec, spraviť koncepciu jednotného celomestkého víkendového intervalu 15 min, prípadne jeho násobkov (30, 60), resp. vybrané linky 10min.
Áno, bolo by to navýšenie vzkm, ale nie všetky linky čo majú dnes 20 min by zákonite museli mať 15 min. niektoré by mali 30 min (a pri integrovanej doprave preklad so SL (teoreticky 37 smer ZB, prípadne smer Slovnaft a Pod biskupice (70),a niektoré by sa mohli zrušiť (napr. 31).
V súčasnosti platia medzi linkami s 20min. intervalom nasledovné koordinácie a nadväznosti:
1. Na príchod L37 zo Záhorskej Bystrice, L70 z Podunajských Biskupíc a L91 z Čunova nadväzuje na zastávke Most SNP odchod L37 smer Záhorská Bystrica, L70 smer Podunajské Biskupice a L91 smer Čunovo.
2. L37 v úseku Most SNP - Vrančovičova je koordinovaná s L30
3. L30 v úseku Patrónka - Lamač je koordinovaná s L63
4. L63 v úseku Patrónka - Račianske mýto je koordinovaná s L21
5. L63 v úseku Nám. F. Liszta - Avion je koordinovaná s L61
6. L61 v úseku Avion - Letisko je koordinovaná s L96
7. L21 v Devínskej Novej Vsi je koordinovaná s L20
8. L61 v úseku Račianske mýto - Clementisova je koordinovaná s L39
9. L39 v úseku Trnavské mýto - Cintorín Slávičie údolie je koordinovaná s L31
Preto si neviem predstaviť vytrhnúť pár liniek z tohto kontextu a zmeniť im interval. Netvrdím, že by som 15min. interval nevnímal ako pozitívum, ale potom by naň mali prejsť všetky linky, ktoré dnes majú 15 min. a nie len niektoré. Otázka samozrejme je, kde na to vziať.
Nad tým som rozmýšľal tiež, ale keď už L53 je mimo (30 min. interval), tak som tomu nepripisoval moc význam. Ináč súhlasím, tých zmien by sa zišlo viac, a jednotný víkendový interval by sa (aspoň podľa mňa) najviac hodil 15 minút a jeho násobky/delitele. 20 min je hlavne kvôli električkám od veci
Kde by som rozbil nadväznosti? Neviem, pýtam sa...
L70 pokiaľ viem nemá mimo Most SNP žiadnu nadväznosť (resp. na L96 v jednom smere 17 minút, v druhom 10), linky 30 a 37 majú aký-taký preklad medzi len sebou (pri L30 dokonca ani so 63 nie je v preklade), L91 má prípoj na L90 (tá sa snáď dá posunúť).
Chcel by som sa opýtať, či sa WiFi pripojenie nachádza zatiaľ len v autobusoch (zvyčajne SOR), ktoré majú TV See & Go alebo je už aj v iných autobusoch, lebo tých z TV je celkom málo a kamarát mi spomínal, že už chytil aj v buse bez telky.
Viete mi nejako povedať, kde (busy) a podľa akého kľúča je technológia na pripojenie do Wifi umiestňovaná?
Mike
Áno, bolo by to navýšenie vzkm, ale nie všetky linky čo majú dnes 20 min by zákonite museli mať 15 min. niektoré by mali 30 min (a pri integrovanej doprave preklad so SL (teoreticky 37 smer ZB, prípadne smer Slovnaft a Pod biskupice (70),a niektoré by sa mohli zrušiť (napr. 31).