Chlapci, nevymýšľajte tu zbytočnosti. Zvážať ľudí na žel. zastávku, na ktorej už ani tá budova nepatrí ŽSR, ku ktorej od dediny vedie 2 km dlhá úzka cesta (podľa Google Street tak akurát na šírku autobusu), kde treba vybudovať kompletnú infraštruktúru a ešte ju kvôli nejakému návrhu okružnej linky cestu o ďalšie 2 km predlžovať... však to je hotový nezmysel. Ďaleko lepšie je navážať ľudí na stanicu do Senca, čo je navyše v silnom smere aj pre tých, čo cestujú len do SC a pri ceste na stanicu možno zároveň zobrať ľudí z centra na stanicu. A pritom tá linka vôbec na AS jazdiť nemusí, a keby aj, môže spraviť kolo cez SC (cez Svätoplukovu a Letnú) čím obslúži celý SC, čo bude mať prínos nie len pre Boldočanov, Recanov.... ale aj pre Senčanov.
Mike
Prípadne preklad 61 so 96, ale aj 61 so 63 potom spôsobuje, že 96 a 63 idú v úseku Avion - Slovinská obojsmerne spolu ?
A takisto dnes máme spoločné úseky liniek s 20 a 30min. intervalom (napr.
53-63 Bojnická - Trnavské Mýto ,
70-87 Lúčna - Slovnaftská a k tomu 77 v "intervale" plusminus 30 min. ale asi logickejšie ju nadväzovať na 70 ako na 87).
20-28 Opletalova - Novoveská