Problem je ze spojov Bratislava - Stupava zas tak vela nie je, vacsina pojde dalej bud do Zahorskej Vsi, Rohoznika, pripadne Malaciek (hoci tie Malacky by priamo z BA v buducnosti byt nemali) a neviem si predstavit ako to vsetko predstavuje v Stupave z autobusu na trolejbus. Navyse je otazne ci by vozidla vyvinuli mimo obce taku rychlost ako autobusy.
Stupava by si urcite zasluzila kolajovu dopravu, mozno nejaky tramtrain (dajme tomu odbocka bud z TID Bory, alebo z Lamaca subezne s I/2 a v Stupave viest ako elektricku co najviac v centre).
len 208 zabezpecuje spojenie s Hozdkom. Ale zas by sa tam mohla 202 potiahnut.
V kazdom pripade treba dokoncit veci rozbehnute - Patronka, Lamac etc.
A v ramci IDS porozmyslat nad financovanim trolejbusovej linky do Stupavy cez fondy. Vzhladom na planovany interval buducej Linky Stupava - Patronka by bola aj realna financna navratnost.
Podľa najnovších sčítaní 1.6.2012 (výsledky sčítacej komisie) žije v Bratislave 465 327 obyvateľov, čo je najviac v histórii mesta.
Zda sa, ze projekty ako BMK a parkovanie zadarmo len k trvalemu bydlisku zacinaju prinasat ovocie a ludia co tu roky ziju sa zacinaju hlasit k pobytu na uzemi mesta.
Ale co je na nom nesystemove? Ak chceme aby ludia prestupovali medzi jednotlivymi druhmi dopravy, budu musiet mat nejake stycne body a samozrejme aj subehy. Chces snad poslat 39 prec z nabrezia? Pritom to je super kandidat na zatrolejovanie.
Hlavne si zabudol, že keď tam jazdila L95 s intervalom 3 minúty, tak tam nejazdili tie ostatné menované linky (akurát tak 78, ale aj to neviem či už nemala 10). BTW, 89 mala max. 12 min. v špičke. ?
Takže zatrolejovanie nábrežia, zakrytie električkového zvršku, izolácia trate, zmena dopravného značenia a v konečnom dôsledku nákup trolejbusov (predpokladám, že kĺbových a NP) by bolo úplne lacné, lea nákup zopár električiek s naozaj kozmetickými úpravami hríbikov sa neoplatí.
To nehovorím o tom, že v mojom návrhu sa ponúka moderná forma dopravy s kompletne voľnou kapacitou len pre obyvateľov DD, ktorá je navyše sytémová a trvaloudražateľná.
Ale nie, fanatikMHD tlačí na presunutie kapacity na cestu, ktorá sa upcháva každým dňom čoraz viac, resp. na sci fi a zbytočný projekt, lebo každý obyvateľ DD chce a musí cestovať na stanicu (autobusovú) - toto je predsa hotový dunčov syndróm.
To že ten súbeh tam je a že je nesystémový znamená, že ho musíme poistiť? Ja by som prípadné finančné zdroje určite presunul inam. A hlavne by som v tomto meste konečne seriózne začal tlačiť na modernizáciu a výstavbu električkových tratí a vozidiel.
A aky by toto malo zmysel prosim ta? Akurat, co to komplikujes. Ja ti stale vravim, ako obyvatel DNV, ze na 21cku MBCC netreba. Ja neviem, odkial si toto nabral. Tie SORky tu uplne stacia. Akurat by sa mozno zislo skratit interval medzi 18:30-21:00 z mesta do DNV.
ty si proste neuznas, ze kecas blbosti a vymyslat to zlozite radenia busov a robit este vacsi bordel v dpb ako je. Proste ak patria do Petrzalky, tak nech jazdia petrzalske linky. A ak ine linky v meste nestihaju, nech ich posilnia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Stupava by si urcite zasluzila kolajovu dopravu, mozno nejaky tramtrain (dajme tomu odbocka bud z TID Bory, alebo z Lamaca subezne s I/2 a v Stupave viest ako elektricku co najviac v centre).