Reply on: 810zssk #186525:
ono je v podstate jedno v ktorej vozovni sú aké vozy , hlavne je aby bol dobre nastavený interval a k tomu patričná kapacita vozidla (a nie ako je to na niektorých linkách teraz že sú zhruba rovnako vyťažené linky pričom na jednej chodí napr. 20m voz každých 5 min a na druhej 18m raz za 10min. a pritom sa v nich odvezie zhruba rovnaký počet ludi) A keby sa veľmi chcelo tak MBCC dostať napr. na 61 by nebol veľký problém aj keby boli v petržalke stačilo by že by 96 prebrala Petržalka a tie vozy by robili aj 61 (takto by nevznikali skoro žiadne zbytočné kilometre) a aby zostala prepravná kapacita na 196/96 zhruba rovnaká tak by na 196 mohli isť 15m vozy a niečo takéto by sa dalo vymyslieť aj na 21 keby sa chcelo
Na niektorých linkách by stačilo posilniť interval keďže 41 MBCC nebude stačiť na všetky klbove linky ako by to asi niektorý chceli
A ešte sa tu spomínala Petržalská električka lenže tá nahradí akurát tak L95 čo je síce 14 busov k dobru pre iné linky ale spojenie petržalky s mestom by to nijak neriešilo osobne pochybujem že ked sa aj spraví električka tak ludia čo chodia teraz busmi a maju priame spojenie tak nepôjdu na šafko a potom prestupovať na dalšiu elinu smerom do dúbravky alebo do Rače ked už kôli ničomu inemu tak by to takto trvalo minimálne raz tak dlho ako teraz busom
Rado Valasek