ale to by si museli vodici prehadzovat vyhybku hore na SNPcku a to by bol velky problem, to vies, nahodou by niekto zabudol v tom kopci zabrzdit voz...
TeBeCe: Oprav info o výluke v Karlovke, na linke 9 máš trasu "...Trnavské mýto - Špitálska - Vazovova - Radlinského - ...".
Mimochodom, podľa toho oznamu počas výluky nebude jazdiť nič smerom z Trnavského mýty na Špitálsku (len 6-ka a 14-ka cez Obchodnú). Mohli snáď otočiť 6-ku (ako protismer k 4), alebo otočiť 14-ku a 9-ku pustiť späť po Špitálskej.
No v bežnej premávke teoreticky stačí jedno jediné obojsmerné na linku W, ktorá končí pri OC Optima, kde nie je slučka.
No momentálne prebiehajúca výluka na Južnej triede a nedávno realizované výluky na kruhovom objazde Moldavská a na Komenského myslím dokazujú, že obojsmernosť KT-čiek sa v KE hojne využíva.
Re #18522 Majkl: Nemáš správne info. Aj v KE boli časy všelijaké, ale už sa zobudili a dnes sú opäť všetky KT-čká obojsmerné. V Košiciach je len jedna konečná bez slučky - OC Optima (predtým sa to volalo OC Baumax, predtým Štadión VSŽ, predtým LUník VIII...)
ale veď už ich niekoľko zjednosmernili (zaplechované zadné svetlomety) - tak namiesto toho mohli spraviť takú rekonštrukciu ako ostraváci - to som mal na mysli.
Btw. viem o 1 konečnej, kde nie je slučka: Luník VII, resp. OC Baumax pre linku W - je v KE (okrem výluk) ešte nejaká?
Turbo: Sorry, netušil som, že si taký precitlivelý:-).
K veci: Klasické T3 nemajú Barrandov zakázaný kvoli páleniu zrýchľovača ale kvoli prehrievaniu TM. A okrem toho je to len výhovorka na vyrazenie kopy peňazí z DP na domontovanie nového SW s meraním teploty TM a obmedzovaním trakčného prúdu podľa toho. Vybehol som preto, lebo keď niekto takúto vec vypustí na verejnosť, tak sa dezinformácia potom lavínovite šíri.
I.
No veď máš pravdu. Pre mňa je Maďarsko zaujímavé jednak tým, že ČR mám už dosť prelezenú a potom ako technicky orientovaného človeka - také UV-čko je dnes strašný šrot ale v dobe vzniku to bolo superpokrokové vozidlo.
I.
Majkl