ja by som jednu kopiu poprosil. Popripade by si mi tam mohol hodit aj dake linky na tie fotky. Nechce sa mi ich odtialto nahadzovat do browsera.
Moj mail mas v zahlavi. Dakujem.
vdaka ze ten link. Akurat som si chcel tu stranku pozriet, ale nevedel som si spomenut na adresu (stolicna kompania gradskovo transporta som vedel, len nie to za tym).
Maju tam ale chybu. Duwag (s original nemeckymi napismi a nie najlepsim stavom) jazdia na linke 20. Na kratsej trase je 22 su T6. Po Iskar idu Duwag len pri dojazde do vozovne. Maju Duwag supravy, 2 a 3-clankove.
A v T6 z roku 1999 som videl napis CKD DS aj vyrobne cislo.
Tie 3 clankove T8 sa prerabaju na nizkopodlazny diel (ako KT8).
A na trase kde jazdila T4D (zeby 8?) som videl aj clankovu elinu.
Su tam take male nemecke vlajocky a vedla nich by malo byt napisane po anglicky:
1. subway vehicles, with pictures
2. subway-working vehicles, with pictures
3. museum and historical vehicles, with pictures
(pictures je napisane cervenym pismom)
Staci kliknut na tie hyperlinkove odkazy a mozte sa pozerat. Prijemnu zabavu.
K novinke "zazraky sa deju":
To ked dokoncia tu slavnu 7085, tak to bude tiez zazrak? Alebo 7303, 7304, 7715... Vsak ten autobus ani nemal byt tak dlho odstaveny! Je to hanba a nie zazrak. To sa nad tym mam tesit, ze ho az teraz opravili? Samozrejme, vzdy lepsie neskor ako nikdy, ale nemyslite si, ze by tu mala byt ista hranica?
Vsetky elektricky boli vlastnej (bulharskej) vyroby. Elektricka typu "Sofia 1300" bola vyrobena kvoli vyrociu Bulharskej republiky. V roku 1981 totiz slavila 1300 vyrocie svojej existencie.
* - elektricka mala 1 klb
** - elektricka mala 2 klby
//* - elektricka stavana na rozchod 1435 mm (pre tento rozchod bola v roku 1987 postavena vozovna ISKAR)
//** - elektricka stavana na rozchod 1009 mm
* - elektricka mala 1 klb
** - elektricka mala 2 klby
Po elektricke typu "T8M-900M" (v roku 1991) sa prestali vyrabat elektricky bulharskej vyroby.
V roku 1995 vznikla nova linka cislo 22 (Trasa: Vychod - Mladeznicke divadlo), na ktorej premavali nove elektricky typu "Djuvag", nemeckej vyroby. Celkovo ich bolo dodanych 29 kusov.
V roku 1998 sa zacalo masovo modernizovat. Modernizovali sa hlavne elektricky typu "T8M-900M" "T8M-900M".
Tak to by malo byt vsetko. Mozete to porovnat s nasimi elektrickami. Ak by ste chceli viacej informacii, staci sa mi ozvat.
____________________________________________________
zdroj: www.skgt-bg.com
Z dopravackeho hladiska, ak su na to prachy alebo v zime jazdi po snehu, nik nikomu nebrani zimne gumy na trolejbus obut. Ale niet paragrafu, ktory by urcoval vsetky trolejbusy povinne do urciteho datumu prezut a nebodaj za to dat pokutu.
Presne tak. A preto musi byt v zak.315 ten paragraf 21, ktory okrem drazneho zakona naviac specialne urcuje, ktore veci patria aj pre trolejbus, hoci by inak nepatrili. A zimne gumy tam nie su...
V starej 315ke su v paragrafe 21 vypisane vsetky paragrafy, ktore sa tykaju okrem normalnych motorovych vozidiel aj trolejbusov. Skuste v novelizacii najst, ci sa tam objavil aj ten o tych zimnych gumach... Hm?
Turbo
Trolejbus spada pod drazny urad, ci nie?