Reply on: Ferro #18248:
A platí po-pi 6.01-18.00, B po-pi 5.01-6.00 a 18.01-21.00, so-ne 5.01-21.00, C denne 21.01-5.00 (nerátam nočné spoje).Mimochodom, majú už všetky vozidlá palubáky? Ak áno, bolo by načim prejsť od súčasného systému, keď spoj ide celú trasu v chronometráži podľa odchodu z konečnej, na systém zmeny chronometráže na trati (podľa odchodu z aktuálnej zastávky). Vodič má predsa z palubáku presnú (na minútu) informáciu o tom, či ide s náskokom, načas, alebo mešká.
V súčasnom modeli napríklad 5/10 začína od Vozovne Krasňany o 5.33 a ide podľa pásma B, ale za ňou (5.36) idúca 5/1 ide ešte podľa pásma C, pretože odchádza z Dúbravky o 5.00...
Igorko
1) Všetky otočné podvozky sú možné aj pri 100% nízkej podlahe.
2) Všetky otočné podvozky pri 50% nízkej podlahe nie sú už vôbec žiadny problém.
3) DP Praha požadujje nie otočný čap ale dielensky otočné podvozky, t.j. možnosť otočenia podvozkov v dielni kvôli rovnomernému ojazdeniu okolkov.
I.