Reply on: Turbo #18220:
Ono by to chcelo aby si nasi pani sadli do spojov (nie specialnych ako ten na zeleznu kde predvadzali plynaky ) a zmerali casi jazd pre grafikon, aby bol lepsie spisany ( zapocitali by sa krizovatky,zapchy....). Vo Fracuzku snad asi Pariz ,to maju tusim tak, ze ak meska spoj viac ako 2 minuty a nezdovodni to a stane sa to 3x tak sofer leti. Grafikon je tam postaveny tak aby to stihol, a ked si nadbehne , tak jednoducho caka na zastavke a odide vcas... Raz jeden bratislavsky vodic eliny rozpraval, ze isiel podla grafikonu na tusim 5 a na konecnej v Dubravke mal meskanie 10 minut, nabral jednoducho cas na zastavkach a krizovatkach atd. Vidiet ako je ten grafikon na prd robeny...
Kami
povozil som sa po Sofii a Burgase a musim konstatovat. Vdaka za take trate a vedenia ako su v Blave. Pevna svorka je ten najmensi problem. Vsetky drahove vozidla cez krizenia, odbocky a zakruty suchtaju. V Burgase nepouzivaju ani stahovaky.
V sofii som narazil na 2 vynimky. Metro je slusne (ruske metro s 8 stanicami) a jedna teta Crn-crn s normalnerozchodnou elinou CKD lietala ako sarkan. Tato teta najprv stlacila zvonec, az potom otvarala dvere Teta M. sa ma este co ucit
Budem potrebovat odbornikov na urcenie typov elektriciek CKD. Tipujem na T4, KT4 (nemam fotku) a zrejme T6, ale nie som si isty. Maju aj novu CKD DS (T6 ?) co dokonca hlasi zastavky (BUSE) z roku 1999.